-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
вершкове масло
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
Завершена
952 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2019 10:50 - 18.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визнання переможцем
Номер:
47c82298a62e47e88999e36d5230b885
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-05-000492-c.c2
Назва:
Щодо неправомірного визнання переможцем
Вимога:
Доброго дня!!!! Шановний Замовнику, згідно п. 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Розділу III Тендерної документації, була вимога щодо надання копії договору купівлі-продажу холодильного обладнання, що планує використовувати Учасник під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (у договорі(ах) повинно бути зазначено щонайменше 2 (дві) одиниці холодильного устаткування). Однак учасником ТОВ "Переяслав - Молпродукт", надано видаткову накладну на одну холодильну установку, крім того, відповідно до наданих Учасником даних та реєстру потужностей, юридична та фактична адреса Учасника: м. Переяслав-Хмельницьк, вул. Михайла Грушевського, 54, а відповідно до видаткової накладної юридична адреса підприємства взагалі знаходиться в с. Дем'янці, вул. Леніна, 52, що наводить на думку про недостовірність інформації наданої Учасником.
Згідно п. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу III Тендерної документації - учасник повинен надати в складі пропозиції експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), однак Учасником, ТОВ "Переяслав-Молпродукт", надано Звіт про результати досліджень, а також відсутнє підтвердження акредетації лабораторії, яка проводила дослідження та договір на проведення таких досліджень, тому вважаємо, що вище зазначена вимога не виконана.
Учасником ТОВ "Переяслав - Молпродукт" не надано договір укладений з акредитованою лабораторією на проведення досліджень по Експертному висновку.
На підставі вище викладеного та відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагаємо скасувати протокол розгляду тендрних пропозицій № 310 від 26.12.19 року про визнання переможцем ТОВ "Переяслав-Молпродукт".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 09.01.2020 10:50
Дата подачі:
05.01.2020 14:44
Вирішення:
Відповідь: Відповідно до п.п. 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання у якості документального підтвердження наявності обладнання та іншої матеріально-технічної бази передбачалось надання, зокрема, копії договору купівлі-продажу холодильного обладнання, що планує використовувати Учасник під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (у договорі(ах) повинно бути зазначено щонайменше 2 (дві) одиниці холодильного устаткування). У разі якщо Учасник не має власного холодильного обладнання, він надає в складі тендерної пропозиції договір оренди такого обладнання, в якому повинно бути вказано перелік, кількість, вид призначення холодильного обладнання, рік випуску та серійний номер орендованого обладнання (устаткування) договір повинен бути дійсний впродовж строку поставки товарів (протягом 2020 року).
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт» у складі тендерної пропозиції надано усі інші документи, а тому жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції даного учасника не було.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» Міністерства охорони здоров’я Українижодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Номер:
837f1ff126ed494cad75f9cd33e0b0a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-05-000492-c.b1
Назва:
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 – вершкове масло (вершкове масло) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилання та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаються лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(вершкове масло (вершкове масло)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2019 03:51
Вирішення:
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Замовник не погоджується, що стаття 25«Державна реєстрація потужностей» та стаття 44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» становить єдину нормативно-правову базу , яка регулює усі відносини та питання, що виникають з приводу транспортних засобів, а також їх використання під час перевезення продуктів харчування тваринного походження(у разі якщо учасник використовує їх виключно для перевезення їстівних продуктів харчування) та підтвердження щодо безпечності таких транспортних засобів, зокрема безпечності від іонізуючого випромінення та радіологічного контролю.
Статус вимоги:
Не задоволено