-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
риба свіжоморожена(еквівалент хек, мінтай)
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2020 року
Завершена
656 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2019 10:43 - 18.12.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Замінити Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктамиякий втратив чинність на новий
Номер:
7470a3b63f90492abac76ddd3a55af11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-05-000457-c.b2
Назва:
Замінити Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктамиякий втратив чинність на новий
Вимога:
Шановний замовник. Вами запитується " в складі тендерної пропозиції - скан-копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, який має бути позитивним.".
Наступним повідомляємо, що цей акт втратив чинність, тому просимо внести зміни та зазначити Акт, який чинний на сьогодні у відповідності до законодавства згідно наказу №447 від 08.08.2019р.
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE33934.html
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2019 10:40
Вирішення:
Дякуємо за Запитання!
Доводимо до вашого відома, відповідно до ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ЗУ «Про ветеринарну медицину», постанови Кабінет Міністрів України№ 896від 31 жовтня 2018 р та№ 930 від 11 листопада 2015 р., Акти видані до набрання чинності Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України не втратили свою чинність, оскільки такі акти не мають строків дійсності. Такі акти складались уповноваженим на те органом , який і по теперішній час здійснює свох повноваження стосовно цього, під час здійснення планового (позапланового) контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, згідно діючого на той час законодавства. Зокрема такий акт складається та надається оператору ринку , для можливості отримання Експлуатаційного дозволу на функціювання потужності.
Згідно Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України затверджується нова форма Актускладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовнододержання операторами ринку вимогзаконодавства про харчовіпродукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, а стара форма відповідно до наказ Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїнивід 06 лютого 2017 року № 42 «Про затвердженняформи акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовнододержання операторами ринку гігієнічнихвимогщодоповодження з харчовими продуктами», зареєстрований у МіністерствіюстиціїУкраїни 15 березня 2017 року за № 358/30226. втратила чинність. Тобто стара форма Акту , підподає під поняття , яке визначене вище згаданим Законодавством, «Еквівалентна» новій формі Акту згідно із Наказаом.
Замовник гарантує , що не буде відхиляти тендерні пропозиції у разі надання Акту нової встановленої форми.
Учасник може надати , у разі проходженнязаходу державного контролю (інспектування) після набрання чинності Наказу №447 від 08.08.2019 року Міністерства аграрної політики та продовольства України – Акт нової встановленої форми. Учасники що не пройшли заходи державного контролю (інспектування) , відповідно надають Акт старої встановленої форми .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Номер:
ebbee0e267df4c978ece6dd675595440
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-05-000457-c.b1
Назва:
Вилучии дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас надати пояснення ,на підставі яких законодавчих документів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15220000-6 - риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме:
- експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"? Повідомляємо Вам, що Транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів мають відповідати лише вимогам статей 25, 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Закони на які посилається замовник не мають жодного посилання та згадування про автотранспортні засоби для перевезення харчових продуктів. Там зазначаються лише норми та правила роботи у місцях з іонізуючим випромінюванням, тобто на атомних станцій, тощо. До транспортних засобів, що використовуються для перевезення харчових продуктів та предмету закупівлі вцілому ці закони не мають жодного відношення. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення цієї закупівлі, містить умови та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а саме нашу компанію. Дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов. Наявність вимоги щодо надання експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією), що не передбачено законодавством, якого не має наша компанія, та який неможливо отримати у короткий термін унеможливлює прийняття участі у цій закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні умови, або розгорнуто аргументувати необхідність надання такого висновку для постачання предмету закупівлі(риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2019 03:36
Вирішення:
- « Шановний Замовнику! Просимо Вас надатипояснення ,на підставіякихзаконодавчихдокументів у закупівлі код ДК 021:2015 – 15220000-6 - риба, рибнефіле та іншем’ясорибиморожені (рибасвіжоморожена (еквівалент хек, мінтай)) у Вас наявнавимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерноїдокументації "...а такождокументальнепідтвердженнящодотранспортнихзасобівУчасника, а саме:
- експертнийвисновокщодорадіологічнихвимірювань автотранспортного засобу , який буде застосованоУчасником для перевезенняпродуктівхарчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);"?;
Замовник доводить до вашоговідома ,щов п.6 розділу 6 тендерної документації , зазначено інформацію про «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а також «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Замовник під час складання тендерної документації керується чинним законодавством України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Замовник не знайшов підтвердження щодо інформації, яку вказує у запитанні(обговорені) Учасник , а саме: «....у Вас наявна вимога, яка зазначена в п.6 розділу 6 тендерної документації "...а також документального підтвердження транспортних засобів Учасника, а саме: - експертний висновок щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу , який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом(установою, організацією);».
Можливо Учасник мав на увазі схожу за змістом вимогу , що встановлена Замовником в частині 6 Розділу ІІІ тендерної документації. У такому випадку повідомляємо, Замовник ,під час встановлення даної вимоги , керується ЗУ «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання», ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища» , наказом №54 від 02.02.2005 року МОЗ України.
Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» кожна людина, яка проживає або тимчасово перебуває на території України, має право на захист від впливу іонізуючого випромінювання. Це право забезпечується здійсненням комплексу заходів щодо запобігання впливу іонізуючого випромінювання на організм людини вище встановлених дозових меж опромінення, а також такого опромінення об’єктів, в тому числі транспортних засобів, поверхонь, покриттів та інших матеріалів , що можуть безпосередньо контактувати з сировиною та продукцією, яка в подальшому поставлятиметься до закладів охорони здоров’я, та може мати негативний вплив на життя та здоров’я людини.
У зв’язку з тим, що товар, який буде постачатись за результатом даних торгів призначений для харчування хворих дітей, Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник здійснює відповідні заходи для запобігання впливу іонізуючого випромінювання, зокрема на транспортні засоби, якими Учасник планує здійснювати постачання товару. Такі транспортні засоби , за результатами експертизи, повинні бути безпечними для життя та здоров’я дітей, за радіаційними факторами.
Отримання такого висновку та/або заключення є доступним для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, в тому числі юридичним, фізичним особам та фізичним особам підприємцям, така процедура експертизи/дослідження не займає багато часу. Строк проходження такої експертизи становить від 2-х до 5-ти днів. Необхідно відмітити, що для подання Учасниками тендерних пропозицій , Замовником встановлено 15 денний термін, а тому обмежень для Учасників щодо проведення такої експертизи та отримання заключення (висновку) вдосталь. Учасник самостійно забезпечує отримання усіх необхідних дозволів та документів , необхідних для підтвердження відповідності усім критеріям та вимогам встановлених в ТД, та несе усі витрати що пов’язані з ними.
Тому Замовник вважає , що ті Учасники , що мають намір взяти участь в даній процедурі , повинні мати, або повинні отримати експертний висновок, який підтверджує безпечність транспортних засобів на предмет іонізуючого випромінення.
Основною метою , згідно якої Замовник вимагає від Учасників наявність експертного висновку щодо радіологічних вимірювань автотранспортних засобів, є забезпечення радіологічної безпечності продуктів харчування та зниження дози внутрішнього опромінення населення України,зокрема людей що перебувають в закладах охорони здоровя, шляхом обмеження надходження радіонуклідів з продуктами харчування та стимуляції створення і дотримання виробниками продуктів харчування та/або підприємствами(установами , організаціями, тощо) , що здійснюють господарську діяльність пов’язану з обігом продуктів харчування, необхідних умов та процесів для одержання чистої продукції, зокрема умов, що стосуються транспортування та зберігання такої продукції.
Статус вимоги:
Не задоволено