• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичний засіб для гігієнічної обробки рук БактеріоСол (НК 024:2019 код 41550 "Дезінфікуючі засоби для рук") . Джерело фінансування - місцевий бюджет

Завершена

49 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 247.50 UAH
Період оскарження: 04.12.2019 15:33 - 05.12.2019 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Оголошення

Номер: 7b3b7ae5722c4bbca1d563cc44a22560
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-04-000791-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! В Оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель Антисептичний засіб для гігієнічної обробки рук БактеріоСол (НК 024:2019 код 41550 "Дезінфікуючі засоби для рук"). Джерело фінансування - місцевий бюджет (UA-2019-12-04-000791-a) зазначено назву предмету закупівлі «Антисептичний засіб для гігієнічної обробки рук БактеріоСол (каністра - 5л). Засіб на основі комбінації спиртів (етанол– не більше 39,4; 2-пропанол- не більше 4,0). Еквівалент не пропонувати.». Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель Антисептичний засіб для гігієнічної обробки рук БактеріоСол (НК 024:2019 код 41550 "Дезінфікуючі засоби для рук"). Джерело фінансування - місцевий бюджет (UA-2019-12-04-000791-a). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, затверджена наказом № 10 від 19.03.2019 р., не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. Замовником може бути зазначена інформація про предмет закупівлі, яку Замовник вважає за потрібне зазначити. Вказувати еквівалент або аналог Замовником є його правом, а не обов'язком. Отже, при допороговій закупівлі Замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо Учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за характеристиками є еквівалентом), Замовник має право відхилити пропозицію такого Учасника. Торгова марка засобу, яка вказана в оголошенні Закупівлі, була неодноразово випробувана в умовах специфіки нашого підприємства, відзначена відмінна антимікробна активність та відсутність алергічних реакцій у персоналу підприємства та відвідувачів. Замовник не зобов’язаний розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатись правом визначення еквівалентів. Медичний персонал протягом робочого дня використовує дезінфекційний засіб і важливо, щоб такі засоби були без запаху та кольору. Ми не заперечуємо спробувати використовувати в роботі інший дезінфікаційний засіб після надання зразка для його випробування. Неспроможність Учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації. Отже, дискримінаційний характер в оголошенні даної Закупівлі відсутній.
Статус вимоги: Відхилено