• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ковбасні вироби

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2019 16:51 - 19.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП Лавринюк Н.М.

Номер: cfc778ac475f40ff8dbb45831f420771
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-03-004545-b.c1
Назва: Вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП Лавринюк Н.М.
Вимога:
Учасник Лавринюк Н.М. надає договора на оренду складського приміщення, спец. авто, договір аутстафінгу та лізингу персоналу з "Торговою маркою Статус" в особі директора Фурманюк Н.П., а право власності на склад. приміщення та техпаспорт видані на ФОП Сідорську І.В.; медичні книжки на орендованих працівників вказаний субєкт господарювання ПРОДУКТИ; дезінфекція авто машини марки HYNDAI HD7213-01,IVECO TEKTOR 100E18,HYNDAI HD78 власник вказана Павлійчук І.В. Незрозуміло яким чином Лавринюк Н.М. пов"язана з Сідорською І.В. та Павлійчук І.В. та яким чином вони ж пов"язані з Торговою маркою Статус. Враховуючи вище викладене можна трактувати про те,що надані документи недостовірні , тобто не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.Договір між виробником ковбасних виробів та учасником Лавринюк відсутній. Декларації виробника,які надані в тендерній пропозиції виписано на Павлишин (одержувач) від виробника А-клас, а також на Шишкова(одержувач) від виробника Кременчук м"ясо. А експертні висновки надані на продукцію від ТОВ "Феракс". Отже, який звязок між Павлишин, Шишковою, ТОВ "Феракс" і учасником Лавринюк незрозуміло, оскільки договора між ними відсутні. Важливим фактом є невідоме походження продукції, яка пропонується для дитячого харчування. Згідно Додатку 1 п1.4 тендерної документації Замовника відсутній сканований договір на проведення комплексу протиепідемічних заходів та захисту від шкідників; п.2.5 відсутня медична довідка водія щодо придатності до керування автотранспортним засобом. Просимо уважно вивчити документи і задовільнити нашу вимогу. ДЯКУЄМО!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо оренди матеріально – технічної бази Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку №1 тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази», Учасник у складі пропозиції повинен надати Довідкуза формою, визначеною у таблиці 1 Додатку 7 ТД, підписана уповноваженою (посадовою) особою Учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи і оформлюється на бланку Учасника, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничі потужності, складські приміщення, автотранспортні засоби), які пристосовані для виробництва/зберігання, транспортування даного предмету закупівлі та відповідають вимогам санітарного законодавства Приміткою до пункту 1.1 Додатку №1 ТД передбачено, що у випадку, якщо документи, які вимагаються в п.1.1.- видані не на ім’я Учасника, такий Учасник зобов’язаний надати підтверджуючий документ (договір оренди тощо), який надає документальне право користування об’єктами власника та дійсний на 2019 рік Учасником процедури закупівлі надано довідку №26 від 21.12.2019 року про наявність обладнання та матеріально – технічної бази у якому зазначено наявність у користуванні (оренді та суборенді) Учасника приміщення для зберігання продуктів харчування та транспортних засобів. На виконання вимог Примітки до пункту 1.1 Додатку №1 ТД, для підтвердження наявності приміщення для зберігання продуктів харчування, Учасник надав у складі пропозиції договір суборенди нежитлового приміщення №6 від 12.01.2019 року за адресою – м. Полонне, вул. Ак. Герасимчука, буд 166С, який укладено між МПП «Торгова Група Статус» та ФОП Лавринюк Н.М. (Учасник процедури закупівлі). Згідно частини 1 статті 759 Цивільного Кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Статтею 774 Цивільного Кодексу України передбачено можливість передання майна, яке перебуває у наймі (оренді), третій особі в піднайм (суборенду). Частиною 3 ст. 774 Цивільного Кодексу України передбачено, що до договору піднайму (суборенди) застосовуються положення про договір найму (оренди). Отже, враховуючи положення чинного законодавства, договір піднайму (суборенди) має однакову юридичну силу на рівні із договором найму (оренди). Зі змісту документів, які надані Учасником у складі пропозиції, можна встановити, що МПП «Торгова Група Статус» укладено договір найму (оренди) із власником складських приміщень ФОП Сідорська І.В. Учасником процедури закупівлі - ФОП Лавринюк Н.М. дотримано вимоги тендерної документації у частині надання підтвердження права користування приміщенням для зберігання продуктів харчування (договір суборенди нежитлового приміщення №6 від 12.01.2019 року), а саме виконано вимогу Примітки до пункту 1.1 Додатку №1 ТД - у випадку, якщо документи, які вимагаються в п.1.1.- видані не на ім’я Учасника, такий Учасник зобов’язаний надати підтверджуючий документ (договір оренди тощо), який надає документальне право користування об’єктами власника та дійсний на 2019 рік На виконання вимог Примітки до пункту 1.1 Додатку №1 ТД, для підтвердження наявності приміщення для зберігання продуктів харчування, Учасник надав у складі пропозиції договір суборенди транспортних засобів №8 від 18.01.2019 року, який укладено між МПП «Торгова Група Статус» та ФОП Лавринюк Н.М. (Учасник процедури закупівлі). Враховуючи вищезазначене, Учасником процедури закупівлі - ФОП Лавринюк Н.М. дотримано вимоги тендерної документації у частині надання підтвердження права користування транспортними засобами (договір суборенди №8 від 18.01.2019 року), а саме виконано вимогу Примітки до пункту 1.1 Додатку №1 ТД - у випадку, якщо документи, які вимагаються в п.1.1.- видані не на ім’я Учасника, такий Учасник зобов’язаний надати підтверджуючий документ (договір оренди тощо), який надає документальне право користування об’єктами власника та дійсний на 2019 рік 2. Щодо працівників Відповідно до вимог пункту 2.1 Додатку №1 ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку складена у вигляді таблиці 2 (Додаток 7 ТД) підписана уповноваженою (посадовою) особою Учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), в якій зазначається інформація про працівників,що залучені до виконання договору відповідної кваліфікації та мають необхідні знання (освіту), загальний стаж роботи ( у тому числі досвід роботи на аналогічній посаді), досвід (стаж роботи) та інформацію про проходження медичного огляду відповідно до наказу МОЗ № 150 від 21.02.2013. Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників, які залучені ним на підставі договору аутстафінгу та лізингу персонала від 18.01.2019 року, який укладений із МПП «Торгова Група Статус». Також на виконання вимог тендерної документації у складі пропозиції надано особові медичні книжки та медичні довідки (картки) на працівників – Рибій Андрій Миколайович, Заїць Олександр Олексійович та Стегній Володимир Анатолійович. Додатково хочемо повідомити, що медичні книжки оформлені відповідно до наказу МОЗ № 150 від 21.02.2013. Враховуючи вищевказане, Учасником у повній мірі дотримано вимоги пункту 2.1 Додатку №1 ТД та надано усі документи, які передбачено ТД щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Щодо документів які підтверджують якість запропонованого товару Відповідно до частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію, а саме скан-копія декларації виробника/якісних посвідчень чи інших товаросупровідних документів, оформлені належним чином (завірені печаткою Учасника (при наявності), ПІБ та підписом відповідальної особи Учасника) Учасником у складі пропозиції надано Декларації виробника №00000075419 та 152379, які завірені печаткою Учасника, ПІБ та підписом відповідальної особи Учасника. Вимоги про надання декларацій виробника видані для Учасника Виробником товару вимогами тендерної документації не було встановлено. Також тендерною документацією не встановлено вимогу щодо надання копій договорів, які укладені між Виробником товару та Учасником процедури закупівлі. Враховуючи вищевказане, Учасником процедури закупівлі -ФОП Лавринюк Н.М. дотримано вимоги тендерної документації, а саме частини 6 розділу ІІІ ТД - надано Декларації виробника оформлених належним чином, які завірені печаткою Учасника, ПІБ та підписом відповідальної особи Учасника. 4. Щодо договору на проведення комплексу протиепідемічних заходів та захисту від шкідників Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку №1 тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази», Учасник у складі пропозиції повинен надати Сканований договір на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях. Учасником у складі пропозиції надано договір №96 від 19.12.2019 року, який укладено із Шепетівською міжрайонною державною лабораторією Держпродспоживслужби, щодо надання послуг по проведенню дезінфекції приміщень, чим дотримано вимоги пункту 1.1 Додатку №1 ТД. Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ФОП Лавринюк Н.М. у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено