-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
19П-091_Послуги з охорони об'єктів АТ «Укргазвидобування», 9 лотів
79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів АТ «Укргазвидобування») 9 лотів
Аукціон
від початку аукціону пройшло 2 096 днів
240 282 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2019 16:34 - 13.12.2019 14:00
Вимога
Без відповіді
Щодо програми навчання
Номер:
24be8a407cfd4a728a00f0a0e0b0c27c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-03-004319-b.b4
Назва:
Щодо програми навчання
Вимога:
Прошу роз'яснити стосовно навчання
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 13.12.2019 13:49
Дата подачі:
13.12.2019 13:49
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ
Номер:
01471adbe3af40699198cfce9bf29cc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-03-004319-b.b3
Назва:
ВИМОГА ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно пункту 5 технічних критеріїв кваліфікації (Додаток № 1), Учасник повинен надати:
«Надати довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність службових собак (Для Лотів: № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7).
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям кінологічних постів, Учасник до тендерної документації повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- про зарахування на баланс службових собак не менш десяти (для Лотів: № 1, № 2, № 3, № 4 ), не менш п’яти (для Лота: № 5), не менш одного (для Лотів: № 6, № 7), а саме копії актів приймання-передачі основних засобів (форма 03-1);
- ветеринарного паспорту на кожну собаку, що зазначена у довідці;
- дипломи, які підтверджують, що кожна собака пройшла курси дресирувань по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах;
- реєстраційне посвідчення на тварину видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
- діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну задіяну в охороні службову собак, згідно п. 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам» затвердженого Постановою КМУ від 09.07.2002, який відповідає за функціонування кінологічної служби на підприємстві Учасника».
Вимога про наявність не менше 10 собак виглядає надуманою з наступних причин:
* Однакову кількість собак потрібно для лотів: № 1, № 2, № 3 і № 4, не дивлячись на те, що бюджет цих лотів коливається від 23 124 000,00 грн. з ПДВ до 104 730 000,00 грн. з ПДВ, а кількість постів від 41 до 110,5 та 19 автопатрулів.
* В дислокаціях конкретно не зазначені пости, де потрібні собаки. Разом з тим, використання службових собак на пересувних постах та постах, що значно віддалені від населених пунктів (як зазначив Замовник у своїй відповіді на запитання Учасника) не передбачено технічним завданням за вищезазначеними лотами.
Наслідком зазначеної вимоги є недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принципу добросовісної конкуренції;
- принципу недискримінації Учасників.
Вважаємо, що такий кваліфікаційний критерій порушує права більшості Учасників та створює сприятливі умови для участі одного з потенційних Учасників торгів, тим самим натякаючи на корупційну складову закупівлі.
Ми вимагаємо вилучити пункт 5 технічних критеріїв кваліфікації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2019 10:23
Вирішення:
Використання службових собак на стаціонарних або пересувних постах охорони що значно віддалені від населених пунктів (аварія на яких може призвести до екологічних та техногенних наслідків), мають неналежну технічну укріпленість (відсутність частково або повністю переметової огорожі, освітлення периметру та території поста інших заходів технічної охорони), відсутність стаціонарного телефону, нестійкий мобільний зв'язок, особливо в гірській місцевості є дієвим заходом посилення охорони.
Ураховуючи викладене вище посилення постів та маршрутів службовими собаками залежить від оперативної обстановки (несприятливі погодні умови, надзвичайні події, стихійні лиха та інші події стихійного та техногенного характеру) в місцях дислокації таких постів та маршрутів. Можливість за необхідності в найкоротший термін посилити охорони службовими собаками і є основною вимогою Замовника. На підтвердження наявності у Учасника службових собак, що відповідають міжнародним вимогам, Замовник вимагає надання сканкопій документів відповідних про наявність таких службових собак що не порушує права більшості Учасників. Дислокація таких постів та маршрутів буде погоджуватися додатково з урахуванням оперативної обстановки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
виключення дискримінаційних положень
Номер:
6417a398faa44509ae2452cd451c37d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-03-004319-b.c2
Назва:
виключення дискримінаційних положень
Вимога:
Вимога про виключення дискримінаційних положень документації допорогової закупівлі.
Шановний Замовнику!
Відповідно Додатку № 1 до документації процедури закупівлі «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедури закупівель» до розділу 5 таблиці 4, учасник повинен надати:
1. Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про наявність (власного/орендованого) БПЛА з можливість обладнання фото- та відеокамерами з високою роздільною здатністю, тепловізором, детектором газу, сканером й спектрометром, що у разі необхідності дозволяють провести всебічну оцінку стану інфраструктури та виявлення актів несанкціонованої діяльності (врізок, розривів, тріщин, корозійних зон, пошкоджень гідро- та теплоізоляції та ін.). (Лот:№1, №3)
2. Довідку у довільній формі за підписом керівника і печаткою Учасника (за наявності) про підтвердження досвіду виконання робіт по моніторингу технічного стану об’єктів нафтогазового комплексу.
3.Завірені належним чином копії документів, що підтверджують проведення таких робіт (акти виконаних робіт, ортофотопланів місцевості де проводились обстеження).(Лот № 1, Лот №3)
З урахуванням наступного, а саме:
01.11.2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «УТН Безпека» та філією УПГГК Акціонерного товариства «Укргазвидобування» був підписаний Договір № 610/26-19 про надання послуг по обліту з застосуванням БПЛА конденсатопроводів філії Управління з переробки газу та газового конденсату ((https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-04-001699-b), з подальшим створенням на основі отриманих відео та фотоматеріалів аеровізуального дослідження ортофотоплану з прив’язкою до системи координат, на суму 2 798 829,00 гривень.
08.11.2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «УТН Безпека» та Акціонерним товариством «Укртранснафта» укладено договір про надання послуг по обстеженню трас пролягання магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» з застосуванням безпілотних літальних апаратів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-08-002190-b), на суму 15 205 544,64 гривень.
Дані договори укладені без проведення процедури тендерної закупівлі.
У зв’язку з цим, тільки ТОВ «УТН Безпека» та його субпідрядники мають можливість надати акти виконаних робіт та іншу документацію згідно розділу 5 таблиці 4.
Дана вимога є порушенням принципів добросовісної конкуренції та недискримінація учасників.
Вважаємо такий кваліфікаційний критерій є дискримінаційним та таким, що порушує права інших учасників, та може вбачати корупційну складову створюючи особливі вимоги для одного з потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з цим ми вимагаємо вилучити даний пункт з кваліфікаційних критеріїв до учасників процедур закупівель, як такий, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В іншому випадку, ми залишаємо за собою право звернутися до журналістської громади та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про виключення положень 11.12.2019 14:10
Дата подачі:
11.12.2019 14:10
Вирішення:
Зазначену вимогу Учасника враховано, внесено зміни до тендерної документації процедури закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
порушення принципів конкуренції
Номер:
29af3873dffc4743937275248f86d8e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-03-004319-b.a1
Назва:
порушення принципів конкуренції
Вимога:
Вимога про виключення дискримінаційних положень документаціїдопорогової закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2019 13:23
Вирішення:
Зазначену вимогу Учасника враховано, внесено зміни до тендерної документації процедури закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено