-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування, Послуги з організації харчування в оздоровчий період
Завершена
1 005 430.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 658.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 658.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2019 16:25 - 15.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо розяснення
Номер:
62c9340b76e340a49270a75edddc6bf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-03-004189-b.b1
Назва:
Вимога щодо розяснення
Вимога:
Просимо Вас надати інформацію по закупівлі ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги Лот 1 Послуги з організації шкільного харчування та визнанню учасника ФОП Осадчук Я.В. переможцем даної закупівлі із наступними помилками в тендерній пропозиції учасника ФОП Осадчук Я.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЗОШ 7.docx 25.12.2019 22:35
Дата подачі:
25.12.2019 22:35
Вирішення:
1. Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу стосовно надання роз’яснень щодо закупівлі ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги Лот 1 Послуги з організації шкільного харчування та визнанню учасника ФОП Осадчук Я.В. переможцем даної закупівлі та повідомляємо наступне.
Пунктом 5.1. Інструкції з підготовки тендерної документації передбачено, що визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій у форматі PDF, JPEG (*.jpg, *jpeg, *jpe, *jfif), PNG (*.tif, *tiff), виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно з цією документацією), копій документів, надання яких вимагається згідно з цієї документацією, а так само оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно з цієї документацією. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки).
Відповідно до абз.1 ч.1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Доводимо до Вашого відома, що при поданні тендерної пропозиції в учасників відсутня можливість завантажити «оригінал документу», оскільки паперова версія документу в електронну систему закупівель не завантажується. Документи в тендерній пропозиції в будь-якому разі подаються у вигляді сканкопій, виготовлених з оригіналів документів.
Пропозиція ФОП Осадчук Ярослава Вячеславовича повністю задовольняє вимоги тендерної документації. Адже Замовником не визначена вимога надання саме кольорових сканкопій, до того ж чорний та білий – це теж кольори. Сканкопій з оригіналів документів можливо зробити і в чорно-білому режимі сканування. Зазначаємо, що пропозиція ФОП Осадчук Ярослава В’ячеславовича в своєму складі може містити документи підписані ручкою чорного, а не синього кольору. Тендерний комітет Замовника вважає, що така підстава як - надання в складі тендерної пропозиції сканів чорно-білого кольору, - для відхилення тендерної пропозиції є надуманою та упередженою.
Звертаємо Вашу увагу, що при розгляді пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації Замовник дотримується позиції Антимонопольного комітету України та Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, про що свідчить практика Антимонопольного комітету а саме - РІШЕННЯ №8336 -р/пк-пз від 15.08.2018 по скарзі UA-2018-07-02-000909-b.c1.
2. Доводимо до Вашого відома, що 20 вересня 2019 року вимоги щодо запровадження НАССР набрала чинності і щодо так званих малих потужностей, тобто потужностей, які постачають харчові продукти кінцевому споживачу, мають не більше ніж десять осіб робочого персоналу, займають площу не більше ніж 400 кв.м, або потужності, які не постачають харчові продукти кінцевому споживачу та мають не більше ніж 5 осіб робочого персоналу. Це стосується в першу чергу представників мікропідприємництва, фізосіб-підприємців з незначним обсягом доходів та невеликою кількістю найманих працівників.
Запровадження принципів системи НАССР можливо лише на зареєстрованих потужностях операторів ринку.
Зазначаємо, що замовник в тендерній документації вимагає підтвердження на відповідність кваліфікаційного критерію - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме надання в складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору про надання послуг з організації шкільного харчування (за 2015 рік або 2016 рік або 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік).
Замовник не вимагає надання в тендерній пропозиції Учасників підтверджень впровадження системи НАССР зареєстрованих потужностей учасників, з причини того, що така вимога буде дискримінаційною для учасників які можуть підтвердити досвід виконання аналогічного договору за 2015 рік або 2016 рік або 2017 рік або 2018 рік.
Потенційний учасник переможець, який вперше заключатиме договір на надання послуг з організації харчування з Замовником (Новоград-Волинською ЗОШ №7) повинен здійснити державну реєстрацію потужностей оператора ринку саме за адресою навчального закладу з яким заключено договір на надання таких послуг. Порядок проведення державної реєстрації потужностей, який визначає процедуру державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39. Державна реєстрація потужностей проводиться в територіальних органах Держпродспоживслужби за місцем знаходження потужностей. Державна реєстрація потужностей здійснюється безоплатно.
Враховуючи вище викладене вважаємо не доцільною та дискримінаціною вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції учасниками підтвердження реєстрації потужностей операторів ринку та впровадження системи НАССП на підприємстві учасника.
3. Відповідно до п.1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з:
- заповнений за формою Додаток 4 до тендерної документації – Лист-згода на збір та обробку персональних даних.
Отже, відповідно до вимог тендерної документації, учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати згоду на обробку персональних даних за зразком, наведеним у Додатку 4.
Відповідно до Додатку 4 така згода надається суб’єктом персональних даних, що подає та підписує тендерну пропозицію.
Тендерний комітет Замовника вважає вимогу надання в складі пропозиції листів-згод працівників учасника на збір та обробку персональних даних дискримінаційною адже, відмова хоча б однієї особи, надати лист-згоду на обробку персональних даних в складі пропозиції, призведе до відхиленні пропозиції такого Учасника процедури закупівлі як такої, що не відповідає документації з незалежних від учасника процедури закупівель причин.
Замовник не встановлював вимоги надання листів-згод на обробку персональних даних працівників учасника в складі пропозиції. Відсутність таких листів-згод від працівників в складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
4. Про надання чорно-білих сканкопій надаємо роз’яснення вище.
Стосовно якості відсканованого документу в складі пропозиції, а саме – технічного завдання відповідно до додатку 2 тендерної документації замовника повідомляємо Вам наступне.
Замовником в тендерній документації визначено, що у випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно із Законом.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб, що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо.
Останній рядок першої сторінки відсканованого технічного завдання не видно повністю але текст читаємий та зміст документу не спотворюється. Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника зміг прочитати останній рядок («2. Учасник для забезпечення виконання послуг з організації гарячого харчування»), а одже мав підстави визначити таку неточність як формальну несуттєву помилку – відповідно до п.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції учасника з підстави допущення формальної несуттєвої помилки недопустимим та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено