• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)»

Закупівля здійснюється вцілому

Завершена

194 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 973.70 UAH
Період оскарження: 03.12.2019 09:02 - 06.12.2019 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність технічних вимог.

Номер: 4e9e21d3d2a047e39af8990fc91da72b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-03-000173-b.a2
Назва: Невідповідність технічних вимог.
Вимога:
Шановний Замовник, як Ви зазначили в відповіді ГОСТ 10503-7 на даний час втратив чинність, тому виготовлена продукція за даним нормативним документом є контрафактною. За нашими даними тільки єдиний виробник, а саме ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР» має ТУ яке відповідає наступним вимогам «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм». Якщо Вам відома інша інформація просимо повідомити 2 виробників які виготовляють таку продукцію за діючими ТУ, що відповідає всім Вашим вимогам. Додатково повідомляємо що сукупність всіх технічних вимог, що наведені в тендерній документації фізично не можуть буті виконані жодним виробником. Так як підсумок летких та нелетких речовин має дорівнювати 100 відсоткам, але за Ваших вимог дані фізичні властивості лакофарбового матеріалу не збігаються! В разі відмови повідомити двох виробників, а також не усунення невідповідностей в технічних вимогах будемо рахувати Вашу відповідь необґрунтованою та формальною, а умови закупівлі такими що обмежують коло учасників що призведе до необґрунтованої перевитрати державних коштів. Залишаємо за собою право на оскарження умов закупівлі в відповідних органах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 3bea0fa367804ac7921478ffbbee3634
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-03-000173-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги!
Вимога:
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, тендерна документація, затвердженої Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників, та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства. Технічні, кількісні, кісні та інші характеристики товару за предметом закупівлі «ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)» містять дискримінаційні вимоги, а саме «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм». Данні характеристики притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР». Скаржник зазначає, що в Україні існують багато виробників предмету закупівлі, які можуть поставити Замовнику еквівалентний товар з необхідними технічними параметрами, який буде здатний виконувати свої функції для Замовника, проте чітке «прописування» параметрів під конкретного виробника не дає їм можливості брати участь у закупівлі, оскільки КОЖЕН ВИРОБНИК МАЄ СВОЇ ОСОБЛИВОСТІ, МАЄ СВОЇ ТУ, АЛЕ ФУНКЦІОНАЛЬНО ТОВАР Є ОДНАКОВИМ (технічні характеристики не бувають однаковими у різних виробників, оскільки, якщо б параметри були однаковими у різних заводів-виробників це було б порушенням законодавства в сфері міжнародного захисту інтелектуального права). Тому, не вбачається за можливе підтвердити та відповідати КОЖНОМУ показнику, який прописав Замовник. Скаржник вимагає не нехтувати даними вимогою, поважити, виконувати та дотримуватись норм діючого законодавства, в тому числі щодо принципів публічних закупівель, взявши дані пропозиції за основу та внести зміни в Технічні, кількісні, якісні та інші характеристики товару за предметом закупівлі «ДК 021:2015 24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (фарби масляні)» та виключити пункти «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, %, не більше», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм», які притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР». В разі не внесення відповідних змін до тендерної документації будемо вимушені звернутися з оскарженням умов закупівлі до Антимонопольного комітету України в постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2019 16:55
Підтвердження вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що технічнівимоги до характеристик фарбмарки МА-15 були розроблені відповідно до ГОСТ 10503-71, котрий був введений 01.07.1972 року. У даному документі приведені якісні та кількісні параметри, яким мають відповідати фарби МА15кольорові згідно задуму розробників та згідно яких дана марка фарб має виготовлятися, зокрема: «Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, не більше 12%», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм» Незважаючи на те, що на даний моментГОСТ 10503-71втратив чинність,на ринку України присутні більше 2-х виробників, що виготовляють фарби марки МА-15 відповідно до даного стандарту та зазначених в документації закупівлі технічних вимог. Таким чином, звинувачення зі сторони учасника щодо того, що зазначені в документації закупівлі технічні вимоги («Масова частка плівкоутворювальної речовини, не менше 26 %;», «Масова доля летючої речовини, не більше 12%», «Ступінь перетиру – не більше 90 мкм») є дискримінаційними, оскільки дані характеристики притаманні лише єдиному виробнику ТДВ «Дніпродзержинський лакофарбовий завод «СПЕКТР», є безпідставним, оскільки в Україні є, принаймні, два виробника, які можуть поставити продукцію, що відповідає зазначеним характеристикам. Крім того, згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги до предмету закупівлі, наведені замовником у Додатку 2 тендерної документації, не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Отже, взяти участь у закупівлі може будь-яка фізична особа, ФОП або юридична особа, з продукцією, від будь-якого виробника (вітчизняного або іноземного), яка відповідає технічним вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Таким чином, дії Замовника не порушують принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренції серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.