-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
комплект канцелярських товарів відповідно специфікації
Завершена
193 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 966.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 966.29 UAH
Період оскарження:
02.12.2019 00:00 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність пропозиції переможця
Номер:
1e55496579b54c5a8dafe05e552bc83a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-02-003957-b.b2
Назва:
Невідповідність пропозиції переможця
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-12-02-003957-b «Канцелярські товари», який проходив 09.12.2019р.
Протоколом №75 від 13 грудня 2019 року учасника ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» було визначено переможцем закупівлі.
Наша компанія не погоджується з даним рішенням, адже пропозиція ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно оголошення про проведення закупівлі Замовник вимагав надати:
сертифікат якості на папір, який буде постачатися (діючий);
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» надає Папір для офісної техніки класу B торгівельної марки «Maestro» (файл Пропозиція Держпродспоживслужба Черкаси.pdf).
Для підтвердження якості даного паперу учасник ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» надав сертифікат якості (файл MAESTRO® standard+.PDF,), який був виданий 05.06.2018 року. В сертифікаті зазначено, що він є дійсним протягом одного року після випуску, а отже його дія припинилась 05.06.2019р., що є порушенням вимоги Замовника.
Просимо:
1) Скасувати рішення №75 від 13 грудня 2019 року щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ПРАЙМ ОФІС»;
2) Відхилити пропозицію ТОВ «ПРАЙМ ОФІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2019 15:34
Вирішення:
Дякуємо за пильність! Повідомляємо Вас, що ТОВ «Прайм Офіс» з оригіналами документів надав копію сертифікату якості продукції (папір для офісний техніки, виробництва Mondi SCP a.s.) підписаний директором Представництва ТОВ «Монди Сейлз СНГ» 06.06.2019р. Крім того інформуємо, що дана вимога була необхідна для розуміння, який саме товар буде постачатися нам як Замовнику для уникнення непорозумінь при поставці товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
17.12.2019 15:55
Підтвердження вирішення:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність пропозиції
Номер:
baa5416b13054ae09b813e93b313b8db
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-02-003957-b.b1
Назва:
Невідповідність пропозиції
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-12-02-003957-b «Канцелярські товари», який проходив 09.12.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл 101219 вимога UA-2019-12-02-003957-b.pdf) та відхилити пропозицію учасника ТОВ «ВКФ «ВВ»» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 101219 вимога UA-2019-12-02-003957-b.pdf 10.12.2019 15:48
Дата подачі:
10.12.2019 15:48
Вирішення:
Розглянуте звернення по вимозі
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2019 15:37
Підтвердження вирішення:
прийняте рішення від 11.12.2019р. протокол №73