• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09310000-5 - Електрична енергія

Завершена

1 088 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 880.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2019 13:54 - 13.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3000f793ffd04e318e88272d16528191
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-001454-b.c3
Назва: Вимога
Вимога:
18 грудня 2019 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» стало переможцем електронного аукціону процедури закупівлі «Відкриті торги», предмет закупівлі - електрична енергія (09310000-5) (ДК 021:2015), ініційованої Комунальним некомерційним підприємством «Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Закарпатської обласної ради (Замовник), оголошення про проведення якої розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/) за № UA-2019-12-02-001454-b, як учасник, цінова пропозиція якого серед інших учасників даної процедури закупівлі була найнижчою. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», яка внаслідок проведеної оцінки визначена як найбільш економічно вигідна, Замовником було прийнято рішення, оформлене протоколом №109 від 24.12.2019 р., про визначення ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» переможцем даної процедури закупівлі. В подальшому, 27.12.2019 р. Замовником, за результатами розгляду вимоги учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ», скасовано власне рішення про визначення переможцем ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», відхилено тендерну пропозицію останнього як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» (протокол №112 від 27.12.2019 р.). Вважаємо, що такі дії Замовника порушують законодавство у сфері публічних закупівель, а також права та інтереси ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», виходячи з наведеного нижче. 1. На вимогу Замовника щодо подання у складі тендерної пропозиції підтвердження успішного проходження сертифікації діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, а також надання відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі, та відповідно щодо необґрунтованості вимоги ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» в даній частині повідомляємо наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вищенаведене також відповідає положенням ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій вказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі наведеного, учасник ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» у складі тендерної пропозиції надало лист №001-21/1545 від 17.12.2019 р., в якому зазначило про те, що не сертифіковане за ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», також вказало, що необхідність отримання/подання такого сертифікату для постачальника електричної енергії прямо не передбачено чинним законодавством. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників. Згідно з ч. 3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Однак, вимога про надання сертифікату щодо системи управління якістю, необхідність надання якого не доведена Замовником та документально не підтверджена, обмежує конкуренцію та ставить учасників у нерівне становище в даній процедурі закупівлі, тобто є дискримінуючою по відношенню до учасників та/або потенційних учасників, що не мають таких сертифікатів, проте спроможні належним чином виконати умови договору. Отримання такого сертифікату не є обов’язком для учасників, вимога наявності такого в учасників ринку електричної енергії – електропостачальників прямо не передбачена нормами чинного законодавства України, з огляду на що така штучно обмежує коло учасників, які здатні виконати обсяги замовлення. Зважаючи на вказане, відсутність такого сертифікату у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» не може бути підставою для її відхилення Замовником. 2. У тендерній документації вказано, що учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документи, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору, зокрема визначає, що для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи. З огляду на вказане, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» зазначає, що ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» не надало всі сторінки паспорта уповноваженої особи, чим порушило вимоги тендерної документації. Проте, із наведеним не можемо погодитись, оскільки тендерна документація по даній закупівлі не містить вимоги щодо обов’язкового надання копій всіх (у т.ч. незаповнених) сторінок паспорта посадової особи, або представника учасника процедури закупівлі. При цьому, відповідно до абз. 5, 6 п.6 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 р. №2503-XII, сьома, восьма і дев’ята сторінки паспорта громадянина України призначені для особливих відміток (на прохання громадянина туди можуть бути внесені на підставі відповідних документів дані про дітей, групу крові і резус-фактор, згоди або незгоди на посмертне донорство анатомічних матеріалів), а сторінки з одинадцятої (що в свою чергу міститься у склад тендерної пропозиції, із останніми відомостями щодо місця реєстрації представника учасника) по шістнадцяту призначені для відомостей про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Водночас, копії сторінок паспорта уповноваженої посадової особи учасника ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», що долучені останнім у складі тендерної пропозиції, зокрема стор.1-7, 10, 11 містять всі необхідні відомості, що дозволяють підтвердити особу, уповноважену щодо підпису документів в складі пропозиції, що і вимагалося Замовником у тендерній документації. 3. Тендерна документація Замовника містить вимогу надання документального підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, та надання учасниками у складі тендерної пропозиції короткого звіту з екологічного аудиту учасника закупівлі, що проведений у 2019 році з позитивним висновком разом із відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника. Вимога ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» також стосується вказаного, у зв’язку з чим, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» надало лист «Інформація щодо екологічного аудиту» в якому роз’яснило, що відповідно до ст. 11 ЗУ «Про екологічний аудит» від 24.06.2004 № 1862-IV екологічний аудит проводиться в процесі приватизації об’єктів державної власності, іншої зміни форми власності, зміни конкретних власників об’єктів, а також для потреб екологічного страхування, в разі передачі об’єктів державної та комунальної власності в довгострокову оренду, в концесію (щодо об’єктів підвищеної екологічної небезпеки), створення на основі таких об’єктів спільних підприємств, створення, функціонування і сертифікації систем екологічного управління, а також здійснення господарської та іншої діяльності. Законодавством визначений вичерпний перелік випадків, в яких проведення екологічного аудиту є обов’язковим. Так, обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. При цьому, як вже зазначалося, згідно із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Також, звертаємо увагу, що ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» не можна вважати таким, що виконало дану вимогу тендерної документації, оскільки долучений вказаним учасником у складі тендерної пропозиції документ не є звітом з екологічного аудиту. Так, відповідно до ст. 20 ЗУ «Про екологічний аудит» результати екологічного аудиту подаються у формі звіту про екологічний аудит, який має містити: загальні відомості про об’єкт та замовника екологічного аудиту; підстави для проведення екологічного аудиту, його мету, завдання, програму та обсяг виконаних робіт; відомості про виконавців екологічного аудиту; перелік основних законодавчих актів та інших нормативних документів, для перевірки на відповідність яким проводився екологічний аудит; характеристику фактичного стану об’єкта екологічного аудиту, включаючи оцінку ефективності та достатності його природоохоронної діяльності, систем екологічного управління, стану природоохоронного обладнання та споруд, зокрема, час установлення, амортизація, придатність; відомості про сплату екологічних зборів і платежів, включаючи стан та можливості їх сплати та заборгованість, збитки, заподіяні навколишньому природному середовищу, стан статистичної та іншої звітності з охорони навколишнього природного середовища на предмет відповідності її фактичним екологічним показникам; висновки екологічного аудиту щодо виявлених невідповідностей екологічних характеристик об’єкта екологічного аудиту вимогам законодавчих актів та інших нормативних документів; відомості щодо підприємств, установ, організацій та осіб, яким надається звіт. Зважаючи на наведене, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» на вимогу тендерної документації щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції короткого звіту з екологічного аудиту учасника закупівлі, що проведений у 2019 році з позитивним висновком, подало лист, складений за підписом екологічного аудитора, який не є звітом, оскільки не відповідає вищенаведеним законодавчим вимогам, що встановлені до форми таких звітів, дотримання яких є обов’язковим. 4. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» також необґрунтовано заявляє про те, що ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» не було виконано вимоги тендерної документації в частині надання завірених копій документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) та документів, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом січня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго»). Щодо наведеного повідомляємо, що чинним законодавством не передбачено такого документу, як “паспорт якості електричної енергії”. Відповідно до Кодексу систем розподілу (далі - КСР), Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу (далі – ОСР). Положеннями пункту 8.2.2 ПРРЕЕ встановлено, що у разі надходження претензії/скарги споживача щодо якості електричної енергії ОСР розглядає її протягом 15 днів з дня отримання претензії/скарги, а у разі проведення вимірювань показників якості електричної енергії в точці розподілу електричної енергії – протягом 30 днів. Розгляд претензій та скарг споживачів щодо показників якості електричної енергії, вимірювання показників якості електричної енергії, претензій щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання, зокрема внаслідок недотримання показників якості електричної енергії та перерв в електропостачанні, здійснюється відповідно до вимог КСР. Так, порядок розгляду скарг/претензій споживачів щодо показників якості електричної енергії визначений у пунктах 13.2.2 – 13.2.12 КСР. Так, за результатами розгляду скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії ОСР надає відповідь споживачу у письмовій формі. Усі витрати, пов’язані із вимірюванням параметрів якості електричної енергії, покриває ОСР. Споживач за письмовою згодою ОСР має право сам організувати проведення таких вимірювань, при цьому проводити вимірювання може організація, яка має відповідні повноваження або дозволи. Дані, отримані за допомогою таких засобів, є доказом при розгляді скарги/звернення/претензії щодо показників якості електричної енергії. ОСР повинен відшкодувати витрати споживача на організацію проведення вимірювань у разі підтвердження факту недотримання показників якості електричної енергії. При цьому, ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку №001-21/1543 від 17.12.2019 р., в якій Замовнику було роз’яснено, що станом на сьогоднішній день, у зв’язку з втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 р. №46-93 електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації. Вказаний висновок також може бути зроблений на підставі наказу Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. за №93. Звертаємо увагу, що ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» в складі своєї тендерної пропозиції також не надало відповідних документів (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо), а зміст долученого останнім листа по даній вимозі тендерної документації є аналогічним та підтверджує те, що предмет даної закупівлі не підлягає сертифікації. Учасником ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про те, що останнє підтверджує, що має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом січня 2020-грудня 2020 року, на додачу до чого даним учасником було також долучено копії відповідних договорів з учасниками ринку електричної енергії. Враховуючи наведене, рішення Замовника про скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ», відхилення тендерної пропозиції такого та визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ» вважаємо таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а також права та інтереси ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ». На підставі вищевказаного, прошу: - скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Закарпатської обласної ради, оформлене протоколом №112 від 27.12.2019 р., щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі електрична енергія (09310000-5) (ДК 021:2015), оголошення про проведення якої розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-12-02-001454-b, ТОВ «ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» та відхилення тендерної пропозиції такого; - скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Закарпатської обласної ради, оформлене протоколом №112 від 27.12.2019 р., про визнання переможцем закупівлі електрична енергія (09310000-5) (ДК 021:2015), оголошення про проведення якої розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-12-02-001454-b, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПРАЙМ».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У вимозі ТОВ "Закарпаттяенергозбут" відмовлено відповідно до рішення тендерного комітету №114 від 08.01.220року. (рішення додається).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Вимога скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ»

Номер: 89256cd6767e413395af2ba0a89afe35
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-001454-b.b2
Назва: Вимога скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ»
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2019-12-02-001454-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 2 грудня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-02-001454-b), Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. 24 грудня 2019 р. було опубліковано Протокол (надалі – Протокол) розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким акцептовано пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ". При цьому пп. 3 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.». При цьому ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ не надав відповідного документу. Також замовник зазначає, що документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору; (Для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи). При цьому ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» не надало всі сторінки паспорту уповноваженої особи, що порушує вимоги тендерної документації. Пп. 1 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання довідки завіреною учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі, що проведений у 2019 році з позитивним висновком разом із відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника. ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» відповідних документів не надало. Замовник передбачає, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом січня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго»). У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В такому випадку зазначені вище сертифікати на товар не надаються. Жодних документів на виконання цієї вимоги надано не було. При цьому Замовник зазначає, що у разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Ненадання вказаних документів не дозволяє належно оцінити можливість ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» здійснювати поставку електроенергії, показує різке ігнорування вимог Замовника від ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ». Враховуючи вищевикладене прошу скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) .
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасування рішення про визнання переможцем учасника ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ»

Номер: 330a80f4f6e7419db9ce0bc6db6f391d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-001454-b.b1
Назва: Вимога про скасування рішення про визнання переможцем учасника ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ»
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2019-12-02-001454-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 2 грудня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-02-001454-b), Замовником – Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії" Закарпатської обласної ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. 24 грудня 2019 р. було опубліковано Протокол (надалі – Протокол) розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким акцептовано пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ". При цьому пп. 3 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі.». При цьому ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ не надав відповідного документу. Також замовник зазначає, що документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору; (Для підтвердження особи уповноваженої щодо підпису документів в складі пропозиції повинна бути надана копія паспорту такої особи). При цьому ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» не надало всі сторінки паспорту уповноваженої особи, що порушує вимоги тендерної документації. Пп. 1 п.6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання довідки завіреною учасником про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документальне підтвердження визнання уповноваженими державними органами, експертними організаціями або екологічними аудиторами відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Для цього учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати короткий звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі, що проведений у 2019 році з позитивним висновком разом із відповідними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що засвідчують кваліфікацію органу/особи, що здійснював екологічний аудит учасника. ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» відповідних документів не надало. Замовник передбачає, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом січня 2020 – грудня 2020 року (гарантійний лист, копії підтвердних завірених документів, копію договору з ДП «Оператор ринку», копію договору з ПАТ «НЕК «Укренерго»). У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В такому випадку зазначені вище сертифікати на товар не надаються. Жодних документів на виконання цієї вимоги надано не було. При цьому Замовник зазначає, що у разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Ненадання вказаних документів не дозволяє належно оцінити можливість ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» здійснювати поставку електроенергії, показує різке ігнорування вимог Замовника від ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ». Враховуючи вищевикладене прошу скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ " ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ» по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.