• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2020 рік.

Завершена

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2019 13:52 - 14.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного рішення Замовника

Номер: 8b2b785b742d4bf0bab3055ca3786f41
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-000451-a.c1
Назва: Вимога щодо неправомірного рішення Замовника
Вимога:
Ознайомившись з вашим протоколом №40 від 26.12.2019 р., ТОВ «Хмельницькгаз збут» хоче звернути Вашу увагу на вагомість зауважень на основі яких була відхилена наша пропозиція, а саме: 1. У протоколі №40 від 26.12.2019 р. в п.1 про розгляд тендерної пропозиції замовник зазначає, що «Згідно до вимог п.п. 3.2.7. п. 2 розділу ІІІ ТД визначено, що Гарантія повинна бути видана банком -гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано оригінал довідки (листа, тощо) виданої банком-гарантом, що суперечить вимогам ТД.» Також, замовник зазначає що «Крім того, згідно п.п.3.2.8. ТД Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом, тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта)» Наше товариство зазначає, що видана банківська гарантія оформлена належним чином, підписана електронним цифровим підписом та передбачає таке покриття в подальшому, про що зазначається в самій гарантії, а саме (Враховуючи зазначене вище, ми, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК» (Головна установа), юридична адреса: Україна, 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 1, поштова адреса: Україна, 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, буд. 16-22, код банку (МФО): 320478, код за ЄДРПОУ: 23697280, SWIFT-код UGASUAUK, (в подальшому «Банк-гарант»), цим безвідклично та безумовно зобов'язуємося сплатити Бенефіціару суму UAH 5 000,00 (п'ять тисяч) гривень 00 копійок, протягом 5 (п'яти) банківських днів після отримання від Бенефіціара належним чином підписаної та скріпленої печаткою (за умови її наявності) Бенефіціара вимоги платежу, (в подальшому - «Вимога») . Банк- надавач гарантії (ПАТ АБ «Укргазбанк») додатково не надає довідок, оскільки гарантія видається виключно під депозитний вклад що є грошовим забезпеченням даної гарантії. Заява або договір про надання банківської гарантії є першонаступником самої гарантії. Оскільки нам була надана банківська гарантія – це свідчить про те, що і заява і договір є в наявності. Вважаємо що наявність самої гарантії є підтвердженням оформлення даних документів. Відсутність даних документів не впливає на суть банківської гарантії. Тому при прийнятті рішення тендерним комітетом щодо відхилення пропозиції ТОВ «Хмельницькгаз збут» просимо пояснити наскільки відсутність даних документів є більш вагомим аргументом по відношенню до цінової пропозиції, яка була найбільш економічно вигідною. 2. Далі, Замовник у протоколі п.2 зазначає, що «Відповідно до вимог п.3.5.2. ч.5 розділу ІІІ ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка виконана згідно Форми №2 Додатку №1 тендерної документації, у якій обов’язково Учасник повинен зазначити ПІБ, реєстраційні дані, посада кожного з працівників, які працюють в Учасника та відомості про освіту» ТОВ «Хмельницькгаз збут» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що містить ПІБ, дані про освіту, досвід. Форма № 2 встановлена замовником у тендерній документації, не передбачає надання персоніфікованих даних працівників, крім того надання персоніфікованих даних працівників надається лише за згодою працівників, що передбачено Законом України "Про захист персональних даних". Уся інша інформація, що стосується підтвердження наявності відповідних працівників, а саме штатний розпис, накази, трудові книжки – товариством були надані у повному обсязі. Поясніть наскільки відсутність персоніфікованих данних є більш вагомим аргументом по відношенню до цінової пропозиції, яка була найбільш економічно вигідною. 3. Замовник, у протоколі п.3 зазначає, що «Крім того, п.4 розділу 6 ТД Учасником не надано лист – погодження із умовами, що зміна ціни за одиницю газу здійснюється з урахуванням зміни прейскуранту на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України» у відповідному періоді, що публікується на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України», для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу. При цьому ціна за одиницю газу змінюється пропорційно зміні визначеної прейскурантом на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України», а також із наданням документального підтвердження з ТПП. Пункт 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» може застосовуватися Сторонами договору не частіше ніж 1 раз на календарний місяць, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації та на підставі чого пропозиція Учасника підлягає відхиленню.» ТОВ «Хмельницькгаз збут», надав гарантійний лист про погодження з істотними умовами договору, в якому зазначається що «зміна ціни за одиницю газу здійснюється з урахуванням зміни прейскуранту на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України» у відповідному періоді, що публікується на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України», для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу. При цьому ціна за одиницю газу змінюється пропорційно зміні визначеної прейскурантом на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України», а також із наданням документального підтвердження з ТПП. Пункт 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» може застосовуватися Сторонами договору не частіше ніж 1 раз на календарний місяць». Відповідно в наданому Товариством гарантійному листі, зазначена інформація щодо погодження із умовами, що зміна ціни за одиницю газу здійснюється з урахуванням зміни прейскуранту на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України» у відповідному періоді, що публікується на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України», для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу. Тому просимо Вас дати пояснення на скільки наявність окремого листа є більш вагомим аргументом ніж та сама вимога в гарантійному листі учасника. Тобто ТОВ «Хмельницькгаз збут» погодилось з даною вимого в гарантійному листі. Просимо пояснити ваше рішення, та на скільки це є більш вагомим аргументом по відношенню до цінової пропозиції, яка була найбільш економічно вигідною. 4.Замовник, у протоколі п.4 зазначає, що «Відповідно до вимог п.п. 6.6.1 п.6 розділу ТД передбачалося, що строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист про це». Хочемо звернути увагу Замовника на те, що надана ТОВ «Хмельницькгаз збут» банківська гарантія від ПАТ АБ «Укргазбанк» вже свідчить про надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Відсутність гарантійного листа не впливає на суть банківської гарантії. Тому при прийнятті рішення тендерним комітетом щодо відхилення пропозиції ТОВ «Хмельницькгаз збут» просимо пояснити наскільки відсутність даного документу є більш вагомим аргументом по відношенню до цінової пропозиції, яка була найбільш економічно вигідною. Також звертаємо увагу Замовника на той факт, що строк дії банківської гарантії учасника-переможця ТОВ «Укргаз енерго поставка» спливає 22.04.2020 р., що суперечить вимогам ТД (строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів). Однак це не стало перешкодою при визнанні даного Учасника переможцем, що свідчить про упереджене ставлення до ТОВ «Хмельницькгаз збут» та явне лобіювання інтересів Учасника, що визнаний Замовником переможцем згідно протоколу № 42 від 26.12.2019 р. Підсумовуючи вищевикладене вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «Хмельницькгаз збут» як найбільш економічно вигідну, а отже вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем закупівлі ТОВ «Укргаз енерго поставка» та повернутися до розгляду пропозиції нашого Товариства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, згідно до вимог п.п. 3.2.7. п. 2 розділу ІІІ ТД визначено, що Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контргарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано оригіналу довідки (листа, тощо) виданої банком-гарантом, що суперечить вимогам ТД. Крім того, згідно п.п.3.2.8. п. 2 розділу ІІІ ТД Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом, тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). В складі пропозиції відсутні вказані документи, що суперечить вимогам ТД. Враховуючи вищевикладене та те, що електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, пропозиції Учасників відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. При цьому, роз’яснюємо, що учасник повинен надавати усі документи, які передбачені умовами тендерної документації. Ненадання учасником документів, передбачених умовами тендерної документації, є підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» По-друге, відповідно до вимог п.3.5.2. ч.5 розділу ІІІ ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка виконана згідно Форми №2 Додатку №1 тендерної документації, у якій обов’язково Учасник повинен зазначити ПІБ, реєстраційні дані, посада кожного з працівників, які працюють в Учасника та відомості про освіту. Учасником у складі пропозиції надано довідку №298-ТД-007-1219 від 09.12.19 року про наявність працівників відповідної кваліфікації без зазначення їх реєстраційних даних, а також не за формою № 2 згідно Додатку №1, що суперечить кваліфікаційному критерію встановленому в ТД. По-третє, всупереч вимог п.п. 6.4.5 п.4 розділу VІ ТД Учасником не надано лист – погодження із умовами, що зміна ціни за одиницю газу здійснюється з урахуванням зміни прейскуранту на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України» у відповідному періоді, що публікується на офіційному сайті НАК «Нафтогаз України», для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу. При цьому ціна за одиницю газу змінюється пропорційно зміні визначеної прейскурантом на природний газ із ресурсів НАК «Нафтогаз України», а також із наданням документального підтвердження з ТПП. Пункт 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» може застосовуватися Сторонами договору не частіше ніж 1 раз на календарний місяць, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації та на підставі чого пропозиція Учасника підлягає відхиленню. По-четверте, відповідно до вимог п.п. 6.6.1 п.6 розділу VІ (забезпечення виконання договору) ТД передбачалося, що строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Про своєчасне та належне внесення забезпечення виконання умов договору, за умови отримання повідомлення про намір укласти договір, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист про це. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, який б підтверджував його відповідність п.п. 6.6.1 п.6 розділу VІ, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам тендерної документації. Також, роз’яснюємо, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору є різними видами забезпечення, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог а.1 п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та Учасник не відповідає кваліфікаційному критерію. Також, повідомляємо, що відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Отже, Вас як учасника торгів не було обмежено у можливості звернутися до Замовника через електронну систему закупівель чи подати скаргу до Органу оскарження щодо внесення змін до умов тендерної документації. Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися. Таким чином, ТОВ «Хмельницьгаз Збут», подаючи свою тендерну пропозицію для участі у торгах, погодилося із усіма умовами процедури закупівлі товару. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено