• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

на очікувану вартість 2020 року

Завершена

2 884 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 425.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2019 10:39 - 13.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Принцип відкритості у піублічних закупівлях

Номер: 010fd251cab54ba281eb41e05442c7e7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-000335-c.a3
Назва: Принцип відкритості у піублічних закупівлях
Вимога:
Відповідно до принципу відкритості у публічних закупівлях ,у тому числі відкритого доступу до інформації що стосується закупівель ВИМАГАЄМО опублікувати у відповіді до даної вимоги документ яким підтверджено достовірність паспорту якості наданого у складі пропозиції дорожчого учасника,який до того ж є діючим постачальником Замовника , зокрема документу наданого Замовнику згаданим емітентом паспорту якості на факт підтвердження відповідності згаданому ГОСТ (ДСТУ) . Звертаю увагу що такий документа має бути оформлений належним чином. Також нагадую що відсутність такого документу або "не бажання публікувати його" буде свідчити про упереджене ставлення Хамовника який без належного документального підтвердження прийняв дорожчу пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запитуваний Вами документ вже був опублікований 27.12.2019 року на Ваше запитання від 26 грудня 2019 року. Просимо уважніше передивитися файли, додані до відповідей на Ваші попередні вимоги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Звертаю увагу на пряме порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: b9a49f23d45c4116887b2dc117ad9c44
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-000335-c.c2
Назва: Звертаю увагу на пряме порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповдіно до Закону України"Про публічні закупівлі" Учасники завантажують пропозицію та документи що передбачені тендерною документацією замовника ДО кінцевого терміну подання пропозицій встановленого системою . Учасник НЕ ПОДАВ у зазначені терміни документ що прямо вимагався Замовником . Мало того така ж підстава була застосовна для відхилення економічно більш вигідної пропозиції . Тому спроба замовника незаконно оправдати відстуність документу у пропозиції дорожчого учансика не є обєктивною та законною, незважаючи на будь які "запевнення" емітентів документів що не подані у складі пропозиції до закінчення кінцевого терміну подання. Відповідно Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника на тих же підставах що і нашу , виявивши неупередженість у процесі оцінки пропозицій. У іншому випадку Замовник продемонструє упереджене та необєктивне ставлення , беручи до уваги та докладаючи зусилля для "звязку із стронніми особами" з метою оправдати відстуність документів в учасника пропозиція якого не була найбільш економічно доцільною . така поведінка виглядає як мінімум незаконно в очах як контролюючих органів так і громадян , в тому числі - вихованців закладів освіти Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управління освіти Каховської міської ради під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Управлінням освіти Каховської міської ради (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-02-000335-c) за адресою www.prozorro.gov.ua. На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 28.12.2019 року стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «АС» умовам тендерної документації повідомляємо наступне. Згідно абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.». Вважаємо, що дії уповноваженої особи Замовника при прийнятті рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «АС» такою, що відповідає умовам закупівлі - є законними (правомірними). Розглядаючи тендерну пропозицію ТОВ «АС» по закупівлі ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (Природний газ) уповноважена особа керувалась нормами чинного законодавства України, уповноваженою особою дотримано принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою (в нашому випадку - звичайні відкриті торги). Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім критеріям оцінки, починаючи з тендерної пропозиції , яка за умовами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Завдання замовника - ретельно перевірити надану учасником пропозицію на відповідність усім вимогам тендерної документації та визначити учасника переможцем, або за умови не відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, – відхилити його пропозицію. Уповноваженою особою прийнято рішення визначити переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Маючи за обов’язок прискіпливо перевірити пропозицію учасника з найбільш вигідною економічною пропозицією необхідно уникнути дискримінаційного підходу до розгляду пропозиції, а також забезпечити невідхилення учасника з формальних (несуттєвих) помилок, що можуть бути допущені учасником, за умови, що такі помилки не нівелюють технічний потенціал учасника. Саме тому, 20 грудня 2019 року уповноваженою особою у відповідності до положень статей 28, 30 Закону було розглянуто тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ". В розрізі вимог тендерної документації було встановлено підстави невідповідності тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ", які були описані у протоколі уповноваженої особи №7 від 24.12.2019 року. Так, додатком 3 тендерної документації передбачено за пунктом 2 подання учасниками закупівлі «паспорту якості / сертифікату якості, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87)». У складі тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" серед іншого відсутній запитуваний документ. Наступною на розгляді тендерних пропозицій знаходилась тендерна пропозиція ТОВ «АС». Підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника на умовах тендерної документації не встановлено. Поряд з цим, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» файл з ім’ям «16.2. Паспорт якості природного газу (в т.ч. копії)» містив запитуваний паспорт якості природного газу №15270 від 19.11.2019 року, що виданий комплексною аналітичною лабораторією ДП «Укрнаукагеоцентр». Оскільки документ, який вимагався, учасником закупівлі ТОВ «АС» був поданий, вимога тендерної документації формально вважається виконаною. Поряд з цим, з метою встановлення юридичної значущості змісту поданого документу, Замовником, керуючись правом за частиною 7 статті 28 Закону, було прийнято рішення звернутись до ДП «Укрнаукагеоцентр» з метою пояснень відповідності показників природного газу за даним паспортом вимогам ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87). Отримавши відповідне підтвердження повної відповідності вказаного паспорту якості природного газу вимогам ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87), а отже і умовам закупівлі, уповноважена особа Замовника прийняла рішення про визначення ТОВ «АС» переможцем закупівлі, внаслідок чого було оформлено відповідний протокол №8 від 24.12.2019 року, що був оприлюднений в системі Prozorro, та сформовано Повідомлення про намір укласти Договір. Усі дії вчинені Замовником під час розгляду тендерних пропозицій, в тому числі звернення до володільців інформації за роз’ясненнями змісту виготовлених ними документів, що подані учасниками закупівлі, повністю узгоджуються з положеннями Закону. Відтак, аргументи та висновки наведені ПП "ОККО КОНТРАКТ" є такими, що не базуються на вимогах тендерної документації, а носять виключно суб’єктивний оціночний характер учасника. Формулюючи описову частину Вимоги, Вами безпідставно вчиняється тиск на уповноважену особу Замовника з метою формулювання хибної альтернативної реальності, що є неприпустимим для добросовісного учасника. Повідомляємо, що Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника, керуючись суб’єктивними домислами і припущеннями учасників процедур закупівлі. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Уповноважена особа забезпечила проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону та умов встановлених у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації .

Номер: 2a677fea413d4f72a86acb9f15abeeb7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-12-02-000335-c.b1
Назва: Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації .
Вимога:
Відповідно до статті 3 та 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено принцип рівності та неупередженості оцінки пропозицій Учасників, відповдіно , дискваліфікувавши нашу найбільш економічно вигідну пропозиції через відсутність документу передбаченого Додатко 3 до Тендерної документації , а саме"цитата" : "- паспорту якості / сертифікату якості, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87). " - Замовник встановив правило що відсутність паспорту якості(сертифікату якості , хоча такий документ не передбачений нормативними документами України) що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) . Жоден із документів наданих учасниками за довільною назвою "Паспорт якості" , "Сертифікат якості" , тощо не вказує на таку відповідність та не стверджує про відповідність згаданому нормативному документу. Відповідно пропозиція Учасника ТОВ "АС" та наступного Учасника повинна бути дисквалфікована із тієї ж причини що і наша економічно найбільш вигідна пропозиція , з урахуванням обовязку Замовника дотримуватись принципу неупередженості та рівності оцінки пропозицій.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Отримавши Вашу вимогу щодо відхилення тендерних пропозицій наступних учасників з найбільш економічно вигідними пропозиціями з тієї причини, що і відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ», повідомляємо наступне: Після відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» (підстави відхилення зазначені в Протоколі №7 від 24.12.2019 року) була розглянута наступна найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – учасника ТОВ «АС». На виконання вимоги тендерної документації щодо надання учасником паспорту якості/ сертифікату якості, що підтверджує відповідність товару ДСТУ 5542-87 (ГОСТ 5542-87) учасником ТОВ «АС» до електронної системи закупівель було завантажено файли «16.2. Паспорт якості природного газу (в т.ч. копії).pdf» та «16.3. Сертифікат якості (в т.ч. копія і нотаріально завірений переклад).pdf». Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Зазначене посилання на дану статтю Закону міститься також в Тендерній документації (ч.1. розділу 5, сторінка 12). Реалізуючи вищевказане право звернення за підтвердженням інформації, Управління освіти Каховської міської ради звернулося з відповідним запитом до організації, яка видала наданий учасником ТОВ «АС» паспорт якості природного газу – до Дочірнього підприємства ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр» (ДП «Укрнаукагеоцентр»). ДП «Укрнаукагеоцентр», відповідаючи на запит (відповідь № 5308 від «23» грудня 2019 р.), повідомило, що за перевіреними показниками проба природного газу, яка відібрана на замовлення ТОВ «АС» 14.11.2019 р. за місцем відбору: котельня амбулаторії с-ще Пальміра комунального некомерційного підприємства «Золотоніський районний центр медико-санітарної допомоги» Золотоніської районної ради, результати дослідження якої зазначені в Паспорті якості природного газу № 15270 від 19.11.2019 р., – відповідає вимогам ГОСТ 5542-87. Враховуючи вищезазначене, та проаналізувавши інші документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «АС» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, з боку Управління освіти Каховської міської ради було прийняте рішення про її відповідність даним вимогам. Отже, Управління освіти Каховської міської ради змушене відмовити ПП «ОККО КОНТРАКТ» у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено