• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Торги відмінено

3 336 669.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 683.35 UAH
Період оскарження: 29.11.2019 17:17 - 11.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 7b24e471b6194daea083481a3bf917d6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-29-002661-b.c2
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету, щодо визначення переможця
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2020 21:11
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2020 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення скасовано відповідно до рішення АМКУ від 14.01.2020р. №752-р/пк-пз
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут", Петренко Світлана Василівна 380684456471 Svitlana.Petrenko@kvgaszbut.104.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискрімінаційної вимоги

Номер: 6c8f95daaee2462dae9040e651293e43
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-29-002661-b.c1
Назва: Щодо усунення дискрімінаційної вимоги
Вимога:
Вимогами ТД передбачено надання у складі пропозиції учасника згоди на обробку персональних даних осіб учасника персональні дані, яких містяться у складі поданої тендерної пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного код та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий).Вважаємо вказані вимоги незаконними та такими,що грубо порушують гарантоване Конституцією України право на невтручання в особисте життя.Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини Наказом від 08.01.2014 року №1/02-14 затверджено Типовий порядок обробки персонал. даних,яким визначено загальні вимоги до обробки та захисту персонал. даних суб’єктів персонал. даних.В Роз'ясненні до Типового порядку від 08.01.2014 року Уповноважений наголошує на наступному:1)Згода на обробку персонал. даних повинна бути пропорційною меті обробки;2)неприпустимим є отримання згоди особи на обробку непропорційно великої кількості її персонал. даних.Тому,навіть якщо особа надала згоду на обробку персонал. даних, частина з яких по своїй суті не потрібна для досягнення поставленої мети обробки,така обробка розглядатиметься як непропорційна та становитиме порушення законодавства про захист персонал. даних;3)не можна обумовлювати реалізацію законодавчо встановлених прав наданням особою згоди на обробку її персонал. даних.Вважаємо не доцільним надання інформації щодо персонал. даних осіб учасника, так як працівники зазнають втручання в особисте життя, оскільки згідно з положенням Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі,затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 р №477 та положень ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р №922-VIII (далі - Закон №922),вся інформація,що розміщена учасником в електронній системі закупівель інформація оприлюднюється на веб-порталі та є доступною для перегляду та/або збереження, та/або накопичення тощо для невизначеного кола осіб.Згідно статті 11 ЗУ “Про інформацію” не допускаються збирання,зберігання,використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди,крім випадків,визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.До конфіденційної інформації про фізичну особу належать,зокрема,дані про її національність, освіту,сімейний стан,релігійні переконання, стан здоров’я,а також адреса,дата і місце народження. Окрім того,згідно ЗУ “Про обробку персонал. даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди,крім випадків,визначених законом,і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.Так,у разі відмови працівників учасника виконати незаконну вимогу ТД щодо надання згоди на обробку персонал. даних,пропозиція такого учасника може бути відхилена,як така,що не відповідає умовам ТД.В такому випадку дана вимога є дискримінаційною,що суперечить одному із основних принципів здійснення закупівель щодо недискримінації учасників.ТД не містить чітко та зрозуміло сформульованої мети обробки персонал. даних,переліку дій,яких передбачатиме обробка персонал. даних,переліку осіб, яким можуть бути передані персонал. дані,з якою метою,на яких підставах та ін.,ураховуючи той факт, що розміщена учасником в електронній системі закупівель інформація оприлюднюється на веб-порталі та є доступною для перегляду та/або збереження,та/або накопичення для невизначеного кола осіб тощо.Отже просимо внести зміни до ТД шляхом виключення дискримінаційної вимоги «надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних осіб учасника персональні дані, яких містяться у складі поданої тендерної пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного код та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу (скаргу) від 05.12.2019, 00:53. ID: UA-2019-11-29-002661-B.C1 Звертаємо Вашу увагу, що зазначені вимоги не є дискримінаційні, так як застосовуються до всього кола учасників, які мають намір прийняти участь у закупівлі. Також повідомляємо, що вимоги тендерної документації не порушують вимог чинного законодавства, так як, зазначені дані подаються з дозволу зазначених осіб, які підписують відповідний лист-згоду на обробку персональних даних.
Статус вимоги: Не задоволено