-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби (Код згідно ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція)
Торги не відбулися
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2019 17:05 - 04.12.2019 17:09
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на протокол відхилення
Номер:
3d77b7f268ef416d8de2832e80ad82b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-001790-c.a3
Назва:
Скарга на протокол відхилення
Вимога:
Скаржник (суб’єкт оскарження)
ТОВ «УНІВЕР-САН»
61010, м. Харків, вул. Гімназійна набережна, 16
Код ЄДРПОУ: 42029247
Тел. 099-716-86-64
e-mail: tovuniversan@gmail.com
Замовник дії якого оскаржуються
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
02217, Україна, м. Київ обл., Київ,
вул. Закревського, 15-А
ЄДРПОУ: 37501684
тел. (044) 546-68-90
СКАРГА
щодо незаконності дій тендерного комітету
Відповідно до оголошення №UA-2019-11-29-001790-c, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 29.11.2019р. Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю Дезінфекційні засоби (Код згідно ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція).
Замовником було прийнято рішення згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №902 від 16.12.2019р., що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Щодо Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №902 від 16.12.2019р. (далі – Протокол)
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УНІВЕР-САН» згідно Протоколу що доводиться наступним.
1. В Протоколі Замовник в обґрунтування відхилення вказав, що гель антисептичний для рук «КЛІН СТРІМ», запропонований Учасником, відсутній у Державному реєстрі дезінфекційних засобів, що не відповідає вимогам Замовника.
ТОВ «УНІВЕР-САН» в своїй пропозиції запропонував Дезінфекційний засіб «Гель антисептичний для рук «КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)» та надав документи що підтверджують державну реєстрацію, а саме, Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу №05.03.02-08/2245/22 від 03.06.2016р. що дійсне до 03.06.2021 року в файлі під назвою – «Хар-ка_предмета_закупівлі_1.pdf».
Відповідно до п. 8. «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. N 908 із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. N 178 (далі - Порядок), за результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Внесення інформації про засіб до Реєстру здійснюється безоплатно.
За бажанням заявника на зареєстрований засіб видається витяг з Реєстру на підставі заяви заявника протягом п'яти робочих днів з моменту її отримання.
Відповідно до п. 11. «Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. N 908 із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року N 28, установа протягом 30 календарних днів після надходження документів проводить експертизу в порядку, встановленому МОЗ.
Держсанепідслужба затверджує у п'ятиденний строк надісланий установою висновок експертизи та приймає рішення щодо державної реєстрації засобу, про що у письмовій формі повідомляє заявника.
На підставі зазначеного рішення Держсанепідслужба вносить засіб до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр) і видає заявнику свідоцтво про державну реєстрацію засобу за встановленою формою (далі - реєстраційне свідоцтво).
Оскільки, державна реєстрація дезінфекційного засобу «ФАРМОЛ-СІД» здійснювалась у період дії редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. N 908 із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року N 28, документом, що підтверджує державну реєстрацію дезінфекційного засобу «Гель антисептичний для рук «КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)» є Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу №05.03.02-08/2245/22 від 03.06.2016р.
Внесення відомостей до Державного реєстру дезінфекційних засобів почало здійснюватись після внесення змін до Порядку Постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. N 178.
Оскільки, Дезінфекційний засіб «Гель антисептичний для рук «КЛІН СТРІМ (CLEAN STREAM)» був зареєстрований 03.06.2016р. він не вносився і не міг вноситись до Державного реєстру дезінфекційних засобів який почав працювати тільки з березня 2018 року, а подвійна реєстрація з метою внесення дезінфікуючих засобів, дія Свідоцтв про державну реєстрацію дезінфекційного засобу яких чинна, до Державного реєстру дезінфекційних засобів законодавством України не передбачено.
Таким чином, Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «УНІВЕР-САН» суперечить основним принципам встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, відхилення пропозиції ТОВ «УНІВЕР-САН» є незаконним та необґрунтованим, що в свою чергу зобов’язує Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації відмінити Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №902 від 16.12.2019р. та визнати переможцем закупівлі Дезінфекційні засоби (Код згідно ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція), згiдно iдентифiкатора закупiвлi на електронному майданчику UA-2019-11-29-001790-c ТОВ «УНІВЕР-САН».
На підставі викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1) Усунути порушення у процесі проведення закупівлі.
2) Відмінити Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №902 від 16.12.2019р.
3) Визнати переможцем пропозицію ТОВ "УНІВЕР-САН".
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2019 13:02
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення Закону
Номер:
f30e0861453449fb83ac5c788557a0b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-001790-c.c2
Назва:
Порушення Закону
Вимога:
Вимагаємо прибрати з оголошення вимогу щодо надання документів згідно яких виготовляється товар (ТУ), адже такі документи є власністю виробника та є комерційною таємницею. Є безліч рішень АМКУ з цього приводу.
В разі ігнорування вимоги ми звернемось до аудиторської служби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2019 16:12
Вимога
Залишено без розгляду
Прохання виключити з умов оголошення дискримінаційний пункт
Номер:
8cb54206111947c4b0d681d7900f8652
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-001790-c.c1
Назва:
Прохання виключити з умов оголошення дискримінаційний пункт
Вимога:
Шановний Замовнику!
1. Прохання виключити з умов оголошення дискримінаційний пункт щодо надання копії договору(ів) укладеному(их) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі на 2019 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог).
Так як, Учасник, який не є виробником повинен мати, станом на момент проведення закупівлі, у власності у повному обсязі товар, який передбачений умовами закупівлі, закуплений на перед, а відтак, у такого Учасника відсутня необхідність та потреба укладати новий договір із виробником чи постачальником.
Отже, якщо в учасника є власний ресурс товару, який вже закуплений наперед та знаходиться у власності Учасника та він не є виробником, то такий учасник з об'єктивних причин не зможе виконати умови оголошення, що є порушенням одного з основоположних принципів здійснення закупівель, а саме – недискримінації учасників.
Таким чином, Замовник за допомогою даного пункту штучно звужує коло можливих учасників. У свою чергу, наведена вище умова виключає можливість участі у Процедурі закупівлі суб'єктів господарювання, які мають договори купівлі-продажу або інші документи з виробниками або їх офіційними представниками, що підтверджують наявність, зокрема, довгострокових відносин щодо поставки товару, та обмежує коло учасників лише виробниками, постачальниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, що суттєво обмежує кількість учасників Процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо в нести зміни в оголошення та виключити даний пункт, як такий , що порушує основні принципи здійснення закупівель.
2. Також, вважаємо дискримінаційною та не зрозумілою умову надання довідку від виробника щодо гарантійних зобов’язань та сервісного (гарантійного) обслуговування на товар.
Поясніть, який чином має відбуватися сервісного (гарантійного) обслуговування такого виду товару ?
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо в нести зміни в оголошення та виключити даний пункт, як такий , що порушує основні принципи здійснення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2019 09:10