-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мило туалетне
Торги відмінено
34 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2019 16:39 - 02.12.2019 17:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
40021654715b4da1b6710f00abaa9422
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-001728-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net
Замовник закупівлі:
Київський міський консультативно-діагностичний центр
Код ЄДРПОУ: 05395859
Адреса: 04201, Україна, Київська область,
м. Київ, Ю.Кондратюка, 6
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2019-11-29-001728-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-29-001728-c
Вид процедури закупівлі – допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: Мило туалетне
ДК 021:2015: 33711900-6 Мило
Вимога про усунення порушення у
процесі проведення закупівлі
Шановний Замовнику!
«Рішенням засідання відповідальної особи Київського міського консультативно-діагностичного центру про відхилення пропозиції Кандидата від 04.12.2019 № 12» нас було безпідставно дискваліфіковано із надуманою причиною, оскільки підстава про те, що, цитуємо: «На підставі багаторічного досвіду користування рідким милом запропонований Учасником товар (рідке мило) викликає алергічну реакцію у співробітників.» - не була прописана як вимога, щодо ненадання такого мила учасниками закупівлі.
На дану електронну закупівлю було подано чотири пропозиції:
1 ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" (наша пропозиція), в якій пропонується «Рідке мило з дозатором 500 мл Подолянка Крем» (асорті);
2 ТОВ "ХА-БІНА", в якій пропонується «Рідке крем-мило з дозатором», без зазначення назви, не зазначеного виробника, торгової марки тощо;
3 ФОП Орьол Олена Вікторівна, в якій пропонується «Рідке крем-мило з дозатором 500 мл», без зазначення назви, торгової марки тощо - виробника ТОВ «Елєнсі»;
4 ФОП Бабій С.П. в якій пропонується «Рідке крем-мило «Donat» з дозатором, 500 мл.».
Після проведення електронного аукціону системою електронних закупівель найкращою ціновою пропозицією визнано нашу.
1 ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", цінова пропозиція 18 000 грн з ПДВ. Пропозицію дискваліфіковано.
2 ТОВ "ХА-БІНА", цінова пропозиція 19 000 грн з ПДВ. Пропозицію дискваліфіковано із такою ж надуманою причиною, як і нашу, а саме: «На підставі багаторічного досвіду користування рідким милом запропонований Учасником товар (рідке мило) викликає алергічну реакцію у співробітників.» Звертаємо увагу, що ТОВ "ХА-БІНА" не зазначало ні виробника, ні торгової марки, ні назви мила рідкого, яке пропонували.
Виникає закономірне питання: яке ж рідке мило викликає у ваших співробітників алергічну реакцію, якщо учасник не конкретизував: яке ж саме мило рідке він пропонує?
3 ФОП Орьол Олена Вікторівна, цінова пропозиція 19 150 грн з ПДВ. Пропозицію дискваліфіковано із такою ж надуманою причиною, як і нашу, а саме: «На підставі багаторічного досвіду користування рідким милом запропонований Учасником товар (рідке мило) викликає алергічну реакцію у співробітників.» Звертаємо увагу, що ФОП Орьол Олена Вікторівна не зазначала ні торгової марки, ні назви мила рідкого, яке пропонувала.
Виникає закономірне питання: яке ж рідке мило викликає у ваших співробітників алергічну реакцію, якщо учасник не конкретизував: яке ж саме мило рідке він пропонує?
4 ФОП Бабій С.П., найдорожча цінова пропозиція 21 720 грн з ПДВ. Пропозицію прийнято.
Стверджуємо, що в разі, якщо Вам треба саме таке рідке мило, яке запропонував ФОП Бабій С.П., а не те, щоб переможцем закупівлі став саме ФОП Бабій С.П., то ми можемо запропонувати таке ж мило і по значно нижчій ціні.
Стверджуємо, що у Вашій тендерній документації не було жодних застережень, щодо ненадання якогось рідкого мила, яке Вам не підходить по різним на те причинам. До цього ж, зауважуємо, що Наказ №10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО» «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» - надає Вам повне право зазначати саме той товар, з його назвою, виробником тощо, який Вам більше підходить. Натомість, Ви, безпідставно дискваліфіковуєте три найкращі (нашу та ще дві) цінові пропозиції та визнаєте переможцем закупівлі учасника з найдорожчою ціновою пропозицією і що є дивним, що учасник, якого Ви визнали переможцем закупівлі навіть не намагався торгуватися під час проведення електронного аукціону.
Шановний Замовнику! Вами, при проведенні даної електронної закупівлі, беззаперечно було порушено норми українського законодавства у сфері державних закупівель.
Стверджуємо, що Ви визнали переможцем закупівлі учасника, у якого ціна на 21% (3720,00 грн.) більша від нашої цінової пропозиції.
Стверджуємо, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» а саме, як мінімум: принципи максимальної економії та ефективності (нас було дискваліфіковано із значно нижчою ціною і відповідністю пропозиції Вашим вимогам); відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (встановлення додаткових вимог, які не були висунуті до учасників вже після проведення аукціону і після необґрунтованої нашої дискваліфікації); об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (нас дискваліфіковано і з нижчою ціновою пропозицією і відповідністю Вашим вимогам, а визнано переможцем закупівлі учасника із значно вищою ціновою пропозицією), які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Також, зауважуємо, що Наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) - передбачено звернення до замовника закупівлі, тож, керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.»,
Вимагаємо:
1. Надати інформацію (посада, прізвище, ім’я та по-батькові) про службову особу, яка, виходячи із назви Вашого рішення про нашу дискваліфікацію, одноосібно приймала таке рішення для подальшого його оскарження, спочатку в адміністрації Вашого закладу .
2. Надати документальне підтвердження, що «Рідке мило з дозатором 500 мл Подолянка Крем» (асорті)» у Ваших співробітників викликає алергічну реакцію. (додатково надаємо документи про якість, наданого нами товару в ціновій пропозиції).
3. Усунути порушення в процесі визначення переможця даної закупівлі, та провести усі необхідні кроки до перегляду Вашого рішення про нашу дискваліфікацію та визнання нас переможцем даної закупівлі.
6 грудня 2019 року
директор ТОВ "Екопром Сістем" - Кісіль І.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_1_Дійсний на час дії ТУ_Завірено ЕКО.pdf 06.12.2019 13:49
- ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_2_Дійсний на час дії ТУ_Завірено ЕКО.pdf 06.12.2019 13:49
- скарга_Page1.jpg 06.12.2019 13:49
- скарга_Page2.jpg 06.12.2019 13:49
- скарга_Page3.jpg 06.12.2019 13:49
- скарга_Page4.jpg 06.12.2019 13:49
Дата подачі:
06.12.2019 13:49
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі, повідомляємо наступне.
Вважаємо, що рішення відповідальної особи Київського міського консультативно-діагностичного центру про відхилення пропозиції кандидатів від 04.12.2019, є правомірним, оскільки відповідає вимогам встановленим у технічних характеристиках предмета закупівлі, а саме такому показнику застосування, як гігієна.
Тому така підстава відмови, як алергічна реакція у співробітників від користування рідким милом, яке запропоновано учасниками, пропозиції яких дискваліфіковано, повністю відповідає такому показнику застосування, встановленому у технічних характеристиках предмета закупівлі, як гігієна.
Щодо того, що ТОВ "ХА-БІНА",ФОП Орьол Олена Вікторівна, не зазначали ні виробника, ні торгової марки, ні назви мила рідкого, яке пропонували, повідомляємо, що після проведення аукціону, відповідальна особа Київського міського консультативно-діагностичного центру за допомогою телефонного зв’язку отримала відповіді на зазначені питання та прийняла відповідні рішення.
Наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) - передбачено звернення до замовника закупівлі, тож, керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.», відповідь на таку вимогу Замовник має можливість подати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги із зазначенням результату розгляду вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено