-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин моторний марки А-92; дизельне паливо
ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин моторний марки А-92; дизельне паливо)
Завершена
944 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 721.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 721.12 UAH
Період оскарження:
29.11.2019 15:35 - 12.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога згідно ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
3a60305ee6b34e76918075d9e499e4d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002060-b.a3
Назва:
вимога згідно ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Звертаємось із вимогою до Комунального підприємства "Благоустрій" Оріхівської міської ради Запорізької області (далі-Замовник) щодо надання додаткової інформації підстав відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ».
1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 5 від 23.12.2019 р.:
«Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
ТОВ " ЗОГ- РІТЕЙЛ " за результатами аукціону закупівлі запропонував ціну - 813 780,00 гри, з ПДВ, що є нижчою чим за середньо ринковими цінами. Оскільки, у складі тендерної пропозиції ТОВ " ЗОГ- РІТЕЙЛ " не міститься документального підтвердження об'єктивності та ринковості ціни за результатами аукціону, тендерний комітет вважає загальну вартість пропозиції за результатами аукціону необгрунтовано заниженою.»
Зазначаємо, що не погоджуємось із таким рішенням у зв’язку з наступним:
Відповідно до ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-ЗУ): «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.»
Згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, 16.12.2019 р. Замовник, після завершення аукціону, почав розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Солвінг системс», пропозиція якого за результатом автоматичної оцінки визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до оприлюдненого 21.12.2019 р. Протоколу № 3 від 20.12.2019 р. пропозиція вищезазначеного Учасника була відхилена.
Згідно протоколу № 4 від 23.12.19 р., оприлюдненого на веб-портале уповноваженого органу о 09-32 , тендерна пропозиція наступного Учасника, а саме ПП «Транзит» була відхилена.
В той же час, а саме через 3 хвилини, Замовник оприлюднив протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», в якому зазначив відсутність документального підтвердження об'єктивності та ринковості ціни за результатами аукціону.
Але, враховуючи строк розгляду Замовником тендерної пропозиції, а саме 3 хвилини, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» був позбавлений можливості надати будь-які підтвердження щодо ціни за результатами аукціону.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» було виконано усі вимоги тендерної документації, у тому числі Учасник погодився з проектом Договору про закупівлю товарів за публічні кошти та порядком змін істотних умов договору (у тому числі зміни ціни за одиницю товару).
Зазначаємо, що ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», з огляду на прогнозовані зміни на ринку нафтопродуктів, а саме очікуване значне зниження цін на нафтопродукти, запропонувало відповідну цінову пропозицію.
Тому, враховуючи вищевикладене, та керуючись ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення прийняте згідно Протоколу № 5 від 23.12.2019 р. по закупівлі UA-2019-11-29-002060-b. Провести завершення процедури закупівлі (UA-2019-11-29-002060-b) згідно норм чинного законодавства України та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на Вимогу 10.01.2020 18:11
Дата подачі:
02.01.2020 22:19
Вирішення:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, отримані документи електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Тендирним комітетом Комунальне підприємство «Благоустрій» Оріхівської міської ради Запорізької області було зроблено оцінку тендерних пропозиції відповідно до законодавства, задля спростування вошої вимоги ви можете переглянути спосіб проведення відбувався відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.»
Отже ви можете пересвідчитись що розгляд та оцінка вашої пропозиції відбувалася відповідно до законодавства та не перевищував п’яти робочих днів.
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально в прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
e84150c7a5644f108ef1f52952d84444
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002060-b.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
оскарження рішення КП "Благоустрій" Оріхівської міської ради Запорізької області
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.12.2019 10:10
- Відповідь на вимогу UA-2019-11-29-002060-b.c2 28.12.2019 17:54
Дата подачі:
24.12.2019 10:10
Вирішення:
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально викладенно у прикріпленному листі
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА.
Номер:
6e3fa3f862db407e8ef968ac38838b7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002060-b.b1
Назва:
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА.
Вимога:
Пропозицію учасника ТОВ СОЛВІНГ СІСТЕМС було відхилено не правомірно з огляду на наступне:
в статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначені підстави для відхилення пропозиції учасника:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Тендерною документацією не передбачалось надання доказу можливості здійснення поставки товару за "цінами, нижче середньоринкових". Отже відхиляти по цій причині замовник не мав права.
Якщо Замовник мав бажання отримати гарантії можливості здійснення поставки товару за цінами кінцевої цінової пропозиції за результатом аукціону - необхідно було прописувати таку вимогу заздалегідь в тендернії документації.
Враховуючи факт відхилення за формальними та не правомірними причинами усіх учасників, окрім учасника з максимальною ціною ТОВ ЛІВАЙН ТОРГ, - наявна корупційна змова між ЗАмовником та таким учасником.
Отже, відхиливши пропозицію ТОВ СОЛВІНГ СІСТЕМС з надуманих причин - Замовником було грубо порушено принципи проведення закупівель, зокрема "об'єктивна та неупереджена оцінка пропозиції, запобігання корупціїї та зловживанням".
В статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема у зв'язку з неможливістю усунення порушень, які були виявлені під час проведення процедури відкритих торгів. Якщо Замовником буде проігноровано дану вимогу та не усунено порушення законодавства - будемо вимушені звернутися до органів, які уповноважені на здійснення контролю над діями замовника, зокрема корупційними діями та змовою з іншим учасником закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу UA-2019-11-29-002060-b.b1 28.12.2019 17:52
Дата подачі:
23.12.2019 12:15
Вирішення:
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально викладено у прикріпленому листі
Статус вимоги:
Не задоволено