-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти за кодом CPV за ДК 021-2015-15540000-5 (сир кисломолочний не менш 9% жирності)
Завершена
765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 825.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2019 15:31 - 11.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "Корнер-ПАК"
Номер:
aa90a38fcde44fd6b170f740b7374253
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002029-b.c3
Назва:
Скарга на тендерну документацію Переможця ТОВ "Корнер-ПАК"
Вимога:
Засідання тендерного комітету Відділу освіти Покровської міської ради Донецької області протоколом № 540 від 28.12.2019р. визнало Переможцем ТОВ "КОРНЕР-ПАК" у закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 "Сирні продукти".
Онак виходячи з розгляду та налізу тендерної документації маються наступні суттєві недоліки та невідповідності:
Учасником ТОВ "КОРНЕР-РПАК" надано скановану копію сертифікату № MQ.80033.СУБХП.65-19 зареєстрованого 28 жовтня 2019 року, також до даного сертифікату надано скнкопії звіту №16-13/268 (далі - Звіт) "за результатами 2 етапу сертифікації - остаточної перевірки і оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів" затвердженого 28.10.2019року.
Аналізучючи Звіт Учасника, в арк.1 значиться що замовником аудиту та об'єктом аудиту є ТОВ "КОРНЕР-ПАК", вул. Ревуцького, 34/89, м. Київ, 02068, Україна, код ЄДРПОУ: 13535033. Однак, в арк. 9 п. 8.4. Готовність до надзвичайних ситуацій та регулювання на них вказано: Керівництво підприємства встановило, впровадило та підтримує методиккки керування потенційними надзвичайними ситуаціями та аваріями, що можуть вплинути на безпечність харчових продуктів, та які є доречними для ТОВ "ПРОДИНФО".
ТОВ "КОРНЕР-ПАК" розробило методику процесу Пр. 8.4-2019 "Готовність до аварійних та надзвичайних ситуаццій і реагування на них" в якій встановлено чітке визначеення завдань, відповідальностей та компетенції з метою, за необхідності, зекономити коштовний час і протистояти очікуваному хаосу та виконати всі заходи, яякі необхідні для цільового реагування на надзвичайну ситуацію.
Тобото, виходячі з цього не зрозуміло як керівництво ТОВ "ПРОДИНФО" (яке не є замовником та об'єктом аудиту) встановило, впровадило та підтримує методиккки керування потенційними надзвичайними ситуаціями та аваріями, що можуть вплинути на безпечність харчових продуктів, хоча саму методику процесу Пр. 8.4-2019 "Готовність до аварійних та надзвичайних ситуаццій і реагування на них" було розроблено ТОВ "КОРНЕР-ПАК".
Ураховуючи вищевказане, Звіт №16-13/268 "за результатами 2 етапу сертифікації - остаточної перевірки і оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів" затвердженого 28.10.2019року, складено з поркшенням, а значить, це ставить під сумнів дотримання встановленого порядку отримання Учасником ТОВ "КОРНЕР-ПАК" вказаного сертифікату № MQ.80033.СУБХП.65-19 зареєстрованого 28 жовтня 2019 року та, як наслідок, юридичну силу вказаного сертифікату.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що Замовник не об’єктивно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця ТОВ "КОРНЕР-ПАК", не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів та всупереч власних вимог не відхилив тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2020 13:29
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Порядок оскарження рішень замовника регламентується ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ»
Номер:
633a4fcc91a34774b729fa887143db4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002029-b.c4
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ»
Вимога:
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» вважає неправомірним рішення про відхилення своєї пропозиції, зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Замовника №530 від 28 грудня 2019р. (далі – протокол).
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій.
Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту.
У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано копії діючих договорів на проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників. Нумерація договорів містить внутрішні реєстраційні номери сторін (літерні (Д, Т) у Виконавця, цифрові (740,741) у Замовника), вказані через риску. На підтвердження додається лист від Виконавця від 16.12.2019р. №1107/4.3 (з наданням завірених копій відповідних екземплярів договорів Виконавця). Акти наданих послуг згідно договору оформлюються Виконавцем та підписуються Замовником тільки за фактом наданих послуг (виконаних робіт) належної якості, тому повністю підтверджують факт проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та виконання комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано сканований оригіналу експлуатаційний дозвіл № 05-21-30 МР від 17.09.2010 р. на власні потужності, що є дійсним та дозволяє здійснювати діяльність з виробництва, переробки, зберігання та реалізації харчових продуктів. Щодо даного питання наявний лист-роз’яснення від ГУ Держспоживслужби від 16.12.2019 №20.01-15/1226.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано гарантійний лист щодо належного виконання аналогічних договорів.
Дію зазначеного у протоколі договору №1150/1554 від 02.01.2018р. (закупівля UA-2017-12-05-001765-c) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №2 від 27.06.2018р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Товар поставлено у строки та згідно заявок. Звертаємо увагу Замовника, що строк дії зазначеного договору – до 30.06.2018р., тобто за три дні до закінчення терміну дії договору КДНЗ «Ясла-садок №150 «Родзинка» ММР Донецької області» прийнято рішення про розірвання договору та зменшення кількості товару за договором до кількості фактично поставленої продукції. Інформація, вказана Замовником при заповненні електроних форм майданчику («Поставщик не может поставлять товар по такой цене») не відповідає причинам припинення дії договору №1150/1554 від 02.01.2018.
Дію зазначеного у протоколі договору №80 від 17.04.2019р. (закупівля UA-2019-03-15-000344-a) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.08.2019р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Тією ж додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору, що є правом Замовника. ТОВ «Екоіллічпродукт» при виконанні договірних зобов’язань не порушував умов контракту.
ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства.
Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
**Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків.
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті.
Щодо наданих документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов повідомляємо наступне.
3. Учасник має діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 07.12.2018р. № 8О108.СУБХП.045-18 (дійсний до 06.12.2021р.). Сертифікат виданий Органом з сертифікації “Міжнародні стандарти і системи” ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”, Україна, 61072 м. Харків, просп. Науки, 43, оф. 3-1, код ЄДРПОУ 34953219 (атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України № 8О108 від 20.02.2019р. та дійсний до 19.02.2022р.) на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання та транспортування молока, вершків, масла вершкового, сиру, сиркових виробів, сироватки, продуктів кисломолочних, молока незбираного згущеного з цукром, вод питних та напоїв безалкогольних згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007;
- сканований з оригіналу документ, про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю (Звіт від 02.10.2019р. з наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 “Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”);
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч процедура П-8.5.4 “Отримання, зберігання та транспортування готової продукції”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг транспортування, зберігання за останні 6 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• Журнал “Здоров’я. Гараж” ПП-02. Ф13.7
• Журнал контролю температури у кузові машина при завантаженні молочної продукції П-7.3 Ф.10
• Журнал “Здоров’я. Експедиція” ПП-02.Ф13.6
• Журнал “Контроль температури готової продукції перед відвантаженням” П-7.3 Ф.07
• Журнал “Мийка та дезінфекція спецавтотранспорту” ПП-03.Ф.01
• Журнал “Температура та вологість в камері готової продукції” П-7.3. Ф11.
2. У Учасника відсутня сертифікована система на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями.
У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав:
- довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007;
- скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч. процедура П-8.5.5 “Продажі”;
- реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг торгівлі (розповсюдження) за останні 9 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме:
• оборотно-сальдові відомості за останні 9 місяців.
3. Згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав реєстраційні записи лише стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, зберігання.
4. Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що підстав для відхилення наданої Учасником пропозиції немає.
Додатково повідомляємо, що при оприлюдненні пропозиції до складу тендерної документації через технічну помилку додано файл, що містить неповну інформацію щодо змісту обов’язкових процедур. Тому просимо не долучати «Д2.15.4 Зміст процедур.pdf» до розгляду.
На виконання вимог п. 10 Додатку 2 надано листи-згоди на обробку персональних даних працівників, зазначених у довідці про персонал. Сертифікати на підготовку спеціалістів, зазначених в протоколі розгляду тендерних пропозицій, не містять жодних персональних даних, тому згоди від працівників не потребують.
ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №530 від 28.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-29-002029-b «Сирні продукти за кодом CPV за ДК 021-2015-15540000-5 (сир кисломолочний не менш 9% жирності)»
Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Д2.12.4.1Лист №20.01-15_1226 _від 16.12.2019.pdf 06.01.2020 15:40
- Запит до договорів.pdf 06.01.2020 15:40
Дата подачі:
06.01.2020 15:40
Вирішення:
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Покровської міської ради Донецької області №530 від 28.12.2019 р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Екоіллічпродукт» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Порядок оскарження рішень замовника регламентується ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимога про відміну рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» та проведення повторного розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внести зміни до тендерної документації щодо адрес
Номер:
5790bdb5d7374c5d8fe5c55e2fcfac50
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002029-b.b2
Назва:
Внести зміни до тендерної документації щодо адрес
Вимога:
У тендерній документації зазначено : Місце поставки за адресами ЗДО Відділу освіти Покровської міської ради. Вимагаємо внести зміни до тенденої документації та зазначити, за якими саме адресами повина здійснюватися поставка предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2019 18:32
Вирішення:
внесено зміни до тендерної докуметації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести зміни до тендерної документації
Номер:
bed99efdbdfe4551b1ee311213136423
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-002029-b.b1
Назва:
Внести зміни до тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації не зазначені Місце поставки за адресами ЗДО Відділу освіти Покровської міської ради. Вимагаємо внести зміни до тенденої документації адреса поставки ЗДО Відділу освіти Покровської міської ради.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2019 01:01
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено