• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (монітори)

Монітори - 27 шт

Завершена

94 106.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 941.06 UAH
Період оскарження: 29.11.2019 15:24 - 04.12.2019 16:00
Вимога
Відхилено

Неправомірність визначення переможця закупівлі.

Номер: 0ed906496b5e424d97691c711ebe8749
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-29-001410-c.a1
Назва: Неправомірність визначення переможця закупівлі.
Вимога:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету 11 грудня 2019 року №121-ТК було визнано переможцем ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС". Спираючись на інформацію наведену в: Тендерній документації, маємо підстави вважати дане рішення тендерного комітету неправомірним, і таким що потребує перегляду. Пропозиція ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" не відповідає вимогам тендерної документації, в частині : - Додаток 3 тендерної документації визначає, що: «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції:…3. Лист-згода в довільній формі з умовами Проекту договору (Додаток 4)» - підтверджуючі документи не були надані в складі пропозиції; Враховуючи вище наведене, можна дійти висновку, що визнання переможцем ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" – є НЕПРАВОМІРНИМ. Пропозиція ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" підлягає відхиленню у порядку п. 1 Ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Аналізуючи пропозицію ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" на відповідність визначеній Замовником Тендерній документації, можна дійти висновку, що вона НЕ відповідає вимогам замовника, а саме: - Відповідно до Розділу ІІ «Оголошення про проведення закупівлі»: «…Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 1.» Додаток 1 визначає, що учасники повинні надати: «1. Довідка, складена у довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником, інформацію про найменування виробника запропонованого товару, точне маркування моделі…» - наведена ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" Порівняльна таблиця не містить інформації про виробника товару та точного маркування моделі. Враховуючи вище наведене, можна дійти висновку, що визнання переможцем ПП ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" – є НЕПРАВОМІРНИМ. Пропозиція ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" підлягає відхиленню у порядку п. 1 Ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Замовника відмінити Рішення протоколу засідання тендерного комітету протоколу засідання тендерного комітету 11 грудня 2019 року №121-ТК, та визнати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" У випадку не задоволення вимог ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" буде діяти в рамках ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З 19.03.2019 року проведення допорогових закупівель в електронній системі закупівель (ЕСЗ) визначає Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами). Так, Додаток 3 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить перелік документів, які Учасник повинен прикріпити у форматі pdf в електронну систему закупівель при поданні своєї пропозиції, зокрема Лист-згода в довільній формі з умовами Проекту договору (Додаток 4). В переліку поданих документів ПП ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" містить Інформаційна довідка щодо формування ціни товару на закупівлю за Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (монітори) згідно оголошення UA-2019-11-29-001410-c, (вих. № 0612/001Т від 06.12.2019), в змісті якого зазначається, що ПП «ІТ МАСТЕР СЕРВІС» визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором до Департаменту, з урахуванням витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів( обов’язкових платежів), усіх інших витрат, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно постачання товару. Враховуючи, що форма листа вимагалася в довільній формі, Замовник вважаю, що поданий документ і є згодою Учасника з його умовами.
Статус вимоги: Відхилено