• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лужний концентрований мийний засіб

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2019 14:25 - 04.12.2019 14:30
Вимога
Відхилено

неправомірний вибір переможця

Номер: 0667d1f208174770a5659b1d5db8dca6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-29-001118-c.b2
Назва: неправомірний вибір переможця
Вимога:
Шановний замовнику! Ми розглянули вашу відповідь на нашу вимогу. Вдячні вам за нагадування норм Закону України «Про публічні закупівлі», про регламентування допорогових та надпорогових закупівель. Та хочемо звернути вашу увагу на те, що у нашій вимозі ми звертали вашу увагу на принципи здійснення закупівель за Державні кошти, які безпосередньо прописані в Законі України «Про публічні закупівлі» і стосуються як допорогових, так і надпорогових закупівель. Чи ви вважаєте, що допорогових закупівель не стосується - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням? То це вам дуже гарно доведуть правоохоронні органи, Державна Аудиторська служба, та Департамент освіти КМДА. Далі, «Під час формування технічного завдання для закупівлі лужного концентрованого миючого засобу враховані економічність, ефективність та безпечність засобу», про яку економічність йде мова, якщо ви обираєте переможцем компанію з вартістю більшу, ніж запропоновано нами; безпечність засобу прописано в Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, з чітким зазначенням сфери застосування – «… у закладах охорони здоров’я, учбових закладах…», і далі по тексту «…Об’єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам…». Почитайте уважно!!! Ефективність, за правилами та згідно ТД, має бути перевірена зразками засобу, які ви повинні були запросити. Але все затьмарила корупційна складова!!! Ще раз про сертифікати, Сертифікат ISO 22000 було надано!!!! І саме цей сертифікат стосується «харчового ланцюга» та характеризує безпечність виготовлених засобів у контакті з харчовими продуктами. А сертифікат ISO 14001 стосується лише нашого виробництва, та на якість виготовлених засобів ніяк не впливає. Тепер про дискримінацію!!! На яких підставах ви у одного з учасників вимагаєте «нормативну документацію», а в іншого ні. Шановні, по перше, ви самі не розумієте поняття «нормативної документації», і вимагаєте документ, який не має назви. По друге, якщо питання стоїть в ТУ (Технічні умови), то це комерційна таємниця, що було неодноразово підтверджено АМКУ, і ви не маєте права її вимагати, та тим паче ставити в причини відхилення нашої пропозиції. І по трете, ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" не є виробником заявленого вами засобу, тому мав би надавати «нормативну документацію» на одному рівні з нами, та зазначені документи відсутні в пропозиції ТОВ "ДЕЗМЕДЕКСПЕРТ" і пропозиція має бути відхилена! «Замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування», хочемо трохи перефразувати ваш вислів – Замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають корупційну складову, не більше – не менше. Тому, наполягаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, та визнати ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» переможцем з більш економічно вигідною пропозицією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до даного наказу пропозиція учасника повинна відповідати ВИМОГАМ ВИЗНАЧЕНИМ ЗАМОВНИКОМ. (Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ ЗА ПОТРІБНЕ ЗАЗНАЧИТИ). Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. При оголошенні цієї закупівлі замовником був визначений вичерпний перелік кваліфікаційних вимог до учасників та якісних (технічних) вимог до предмету закупівлі. Учасник ТОВ «Українські хімічні Технології ЛТД» не надав три документи, про що і було вказано в протоколі відхилення. Зокрема учасник не надав сертифікат 14001, а не 22000 на який ви посилаєтесь. Крім того, учасник не надав гарантійний лист щодо надання зразків.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

порушення закону

Номер: 2a2480aca2114321a95d0283fc2a43d5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-29-001118-c.b1
Назва: порушення закону
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо вам, що у відповідності до ст. 5 Закону України про Публічні закупівлі ( Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, Ви порушили майже всі принципи закупівлі, як Державне підприємство та використовуючі Державні кошти. Компанія ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» брала участь в закупівлі UA-2019-11-29-001118-2 за кодом CPV 24310000-0 (лужний концентрований мийний засіб), та за підсумками аукціону перемогла в даній закупівлі, але Замовник , розглянувши нашу пропозицію з найнижчою ціною, прийшов до висновку, що пропозиція ТОВ Українські Хімічні Технології не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1. «У випадку пропозиції еквівалентів надати нормативну документацію, або витяг з нормативної документації згідно якої виготовляється еквівалент на підтвердження показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена п.7. Документ відсутній.» Шановні, підтвердження показників якості надані в Паспорті якості, а технічні характеристики в Інструкції до засобу. Про які ще нормативні документи йде мова??? Ви порушуєте пункт 3 ст.5!!! 2. «Переможець забов’язаний до дати укладання Договору надати в Управління освіти Дніпровської райдержадміністрації м. Києва зразки товару, що планується до поставки.» Шановні, по перше, нас ще не визнано переможцем. По друге, немає ніяких заперечень надати вам зразки засобів. Цією невідповідністю ви порушуєте пункти 5 та 3 ст.5 Закону. 3. «Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів – Сертифікат ISO 14001, 22000 в чинній редакції». Шановні, для підтвердження якості існує єдиний документ, передбачений законодавством України, це Сертифікат якості або паспорт якості, який було надано. По друге, поясніть, яким чином Сертифікат ISO 14001 (система екологічного менеджменту) відноситься до підтвердження якості? По трете, сертифікат ISO 22000 надано!!!! Це свідчить лише про одне – це упередженість до Учасника закупівлі и порушення пунктів 3,4,5 ст 5 Закону. Таку аргументацію відхилення економічно найвигіднішої пропозиції неможливо читати! Це не що інше, як підтвердження корупційного зговору посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці Учасником. Треба було написати в Тендерній документації, що окрім "свого" постачальника всім іншим не брати участь у торгах? Своїми діями ви порушуєте всі шість принципів здійснення публічних закупівель. Тому вимагаємо повернути пропозицію ТОВ «Українські Хімічні Технології ЛТД» до кваліфікації, та провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту освіти КМДА, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ретельно розглянуто ваше звернення. За результатом розгляду повідомляємо. Нормою ч.1. ст. 2. Закону України "Про публічні закупівлі" визначена сфера застосування цього Закону, а саме: "Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Очікувана вартість закупівлі становить 199 900,00 грн., отже, дана закупівля є допороговою та регулюється Наказом №10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до даного Наказу пропозиція учасника повинна відповідати вимогам визначеним замовником. (Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити). Під час формування технічного завдання для закупівлі лужного концентрованого миючого засобу враховані економічність, ефективність та безпечність засобу. Слід зазначити, що останнім часом, почастішали випадки фальсифікації побутової хімії, зокрема, миючих засобів. Фальсифіковані засоби становлять реальну небезпеку для здоров'я. Враховуючи складну ситуацію на ринку миючих засобів Замовником була передбачена вимога про надання сертифікатів ISO 22000 та 14001, гарантійного листа виробника або його офіційного представника, в разі подання еквіваленту - витягу з нормативної документації згідно якої він виготовляється на підтвердження якості та технічних характеристик. Надання вказаних вище документів є запобіжником від придбання продукції невідомого походження, яка може завдати шкоду як працівникам закладів освіти так і учням та вихованцям або майну навчальних закладів. Отже, Замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування, а саме реалізація права на закупівлю конкретного товару відповідної якості з умов роботи та індивідуальної чутливості персоналу до складових засобу. Вказані документи може отримати будь яка організація, що відповідає встановленим вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні