-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Кондиціонери
Торги не відбулися
21 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 108.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2019 14:11 - 02.12.2019 18:00
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо внесення Замовником в документацію на закупівлю: Код ДК021: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Кондиціонери) вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер:
3395805a43684bbcbcf9e6f31d1b487b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-29-001445-b.c1
Назва:
Скарга щодо внесення Замовником в документацію на закупівлю: Код ДК021: 39710000-2 Електричні побутові прилади (Кондиціонери) вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
Шановний замовник! Просимо Вас усунути порушення в тендерній документації, а саме: п 4.4 "Еквіваленти Товару не розглядатимуться", дана вимога порушує норми статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме Документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведення закупівлі товару, через систему Prozoro, передбачає економію державних коштів, шляхом закупівлі якісного товару. Враховуючи вище викладене, просимо Вас усунути порушення законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2019 17:35
Вирішення:
Державна казначейська служба України розглянула Вашу вимогу та повідомляє. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
У разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, застосовується “Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Разом з тим, підстави для відхилення щодо закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону не регулюються Законом. Тому рішення, що стосуються здійснення таких закупівель, приймаються замовником самостійно з дотриманням принципів, зазначених у статті 3 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено