• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля, горох, квасоля)

закупівля на обсяги 2020 року

Завершена

428 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 140.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2019 12:48 - 13.12.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінація учасників та порушення законодавства України

Номер: ad582387f3ee47db921a83e0cca28d85
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-29-001077-b.b1
Назва: Дискримінація учасників та порушення законодавства України
Вимога:
Доброго дня. В ТД Ви пишете, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію акту інспектування або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Але державний контроль в 2019 році є ризик-орієнтованим та здійснюється з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». Щорічний план державного контролю розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 р. № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», встановлено процедуру визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю у формі інспектування та аудиту. У порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження вказано, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Тобто, деякі оператори ринку (потужності) проходять аудит не більше одного разу на два роки, деякі - не більше одного разу на два роки, а деякі взагалі його не проходять. Тому, яким чином Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію акту інспектування або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики продовольства України від 08.08.2019 № 446), якщо сертифікат на систему управління якістю (ISO 9001), виданого на ім’я учасника та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005), виданого на ім’я учасника Учасник отримав тільки у 2019 році, тобто аудит такий оператор ринку (потужність) буде проходити тільки у 2020 році. У п.1 ст.3 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» вказано, що одним з принципів за якими здійснюються закупівлі є недискримінація учасників, а у п.3 ст.5 того ж Закону зазначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Також, у п.4 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також у п.п. 2.1.1. п.2 Додатку 1 до тендерної документації ви вимагаєте від Учасників копії витягів з трудових книжок, або трудових угод (контрактів, договорів) працівників Учасника, зазначених в пункті 2.1. цього розділу до тендерної документації (2.1. Інформаційна довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням наступної інформації : прізвище, ініціали, посада, стаж роботи)). Дана інформація є комерційною таємницею, а відповідно до ст. 505 ЦКУ, комерційною таємницею є "інформація (відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру), яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які зазвичай мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою , яка законно контролює цю інформацію. Зазначені документи (трудові книжки працівників) несуть собою конфіденційну інформацію та комерційну таємницю. Крім того, ви не зазначили мету вимагання такої інформації. Додатково нагадуємо, що ст. 231 Кримінального кодексу України передбачено кримінальне покарання за незаконне збирання з метою використання або використання відомостей, що становлять комерційну таємницю. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищезазначеного, просимо розглянути правові обгрунтування та внести зміни в ТД,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни стосовно сканкопії акту інспектування або листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Стосовно трудових книжок, відповідно ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником вимагається інформаційна довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтвердженням цієї інформації є надання Учасником копій витягів з трудових книжок, або угод, які будуть залучені до виконання поставок товару.
Статус вимоги: Задоволено