-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)
Торги відмінено
2 979 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 979.84 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 979.84 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 21:56 - 09.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
aa094337c28c4f049793b80a425e8a8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001936-c.c2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога викладена у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.12.2019 11:38
Дата подачі:
24.12.2019 11:38
Вирішення:
Згідно рішення тендерного комітету від 28.12.2019 відкриті торги на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)»були відмінені з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
a066d6ec9d434b8da29999ea2ba784fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001936-c.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
16.12.2019 року тендерним комітетом ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області було проведено аукціон на закупівлю №UA-2019-11-28-001936-c за предметом Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів) (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-28-001936-c). За результатами торгів найбільше економічно вигідною було обрано пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», однак, 20.12.2019 року прийнятим рішенням у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області щодо розгляду тендерної пропозиції, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)» тендерна пропозиція визнана такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
З таким висновком погодитися не вбачається можливим, оскільки зазначена тендерним комітетом ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області інформація є недостовірною, тому з огляду на це, звертаємося до Вас з вимогою надати додаткові відомості стосовно причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам тендерної документації (ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року).
При повторному аналізі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» вимагаємо звернути увагу на наступне:
1. Змовником відповідно до п.п.1 п. 1 Розділу № 3 Тендерної документації вимагалося у складі тендерних пропозицій учасників надавати документ під назвою «Тендерна пропозиція» відповідно до форми Додатку №1 до Тендерної пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подає у складі тендерної пропозиції документ від назвою Форма «Тендерна пропозиція» №1680/01-03 від 11.12.2019 року, який на думку тендерного комітету ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області визнається таким, що не відповідає встановленій формі, оскільки, не містить у п. 7 індивідуального податкового номеру.
Такий висновок є необґрунтованим так як насамперед, у п. 7 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено, що учасник має вказати «номер свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість/ єдиного податку та індивідуального податкового номеру – для Учасника, який є платником податку на додану вартість», однак, зі змісту цього пункту можна зробити висновок, що потрібно вказати один з вище перерахованих реквізитів, а тому Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» ніяким чином не порушило вимог ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області.
Наголошуємо, що у файлі «Пропозиція ТОВ В.М. +» на сторінці № 106 надано оригінал документу Витяг № 1926554500740 від 15.03.2019 року у якому зазначено індивідуальний податковий номер Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.», тому, оскільки учасник подає у складі тендерної пропозиції інформацію яка вимагається п. 7 Додатку №1 до Тендерної документації Замовник не вправі відхиляти учасника, адже, в такому випадку він своїми діями спричиняє дискримінацію, що є порушенням ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
2. У Протоколі засідання тендерного комітету ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області щодо розгляду тендерної пропозиції, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)» зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» у банківській гарантії невірно вказало місцезнаходження, що є підставою для визнання документу недійсним.
Доводимо до Вашого відома, що відповідно до вимог п. 2 Розділу №3 Тендерної документації від учасників вимагалося надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії , оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених п. 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Під час оформлення банківської гарантії Акціонерним товариством «Банк Січ» було враховано всі вимоги постанови Правління Національного банку України №639 від 15.12.2004 року, зокрема, зазначено повний перелік реквізитів принципала (повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ) - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) – п. 4,5 ч. 19 Розділ №2 Постанови Правління Національного банку України №639 від 15.12.2004 року), а тому з огляду на викладене банківська гарантія не може бути визнана не дійсною, адже у ній вказані усі обов’язкові реквізити встановлені Правлінням Національного банку України.
Що ж стосується вимоги Замовника у абз. 3 п. 2 Розділу №3 Тендерної документації про те, що має бути вказано реквізити принципала серед яких, цитуємо «його місцезнаходження індивідуальний податковий код за ЄДРПОУ», то Замовником взагалі не деталізовано, що потрібно розуміти під терміном «місцезнаходження». Тому, Акціонерне товариство «Банк Січ» зазначило місцезнаходження принципала за адресою – Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Гатне, вул. Свободи, 2А, та перебуває в користуванні Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» на підставі Договору оренди №СП1/ВМ1710 від 02.01.2019 року, про використання якого повідомляється у Довідці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі №1680-2/01-03 від 11.12.2019 року (всього у Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» є два офіси: 1. 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 4/6; 2. Київська обл., Києво-Святошинський район, с. Гатне, вул. Свободи, 2А).
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» виконало усі вимоги п. 2 Розділу №3 Тендерної документації, та не може бути відхилене на цій підставі.
Враховуючи вище викладене вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області викладене у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області щодо розгляду тендерної пропозиції, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)».
У випадку не задоволення вимоги, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» звернеться до Антимонопольного комітету України з метою відновлення порушених прав та законних інтересів, у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.12.2019 16:59
Вирішення:
З метою відновлення порушених прав та прийняттям рішення про скасування протоколу тендерного засідання від 20.12.2019 Вам потрібно звернутися до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Задоволено