-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Послуги з прибирання
Торги не відбулися
2 776 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 21:37 - 10.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
aacfb26aa39b433e82bba2f49b34112d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001932-c.b1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Протоколом №172 від 26.12.2019 року, за результатом розгляду пропозиції ТОВ «Ювілайн» - відхилено, на підставі того, що надані учасником договори на думку Замовника не є аналогічними.
З Рішенням Замовника не погоджуємося так як воно прийняте з порушенням норм чинного законодавства, про що наведено далі:
Частиною другою статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що Документація не містить визначення "аналогічного договору", а також особливих вимог до таких договорів, в тому числі обсягів(ціни), строків, кількості обєктів прибирання за якими вони мають бути виконані. Зокрема, ці вимоги є дискримінаційними, що підтверджується численними рішеннями Антимонопольного комітету України.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Ювілайн» була неправомірно відхилена Замовником із підстави, зазначеної у протоколі №172 від 26.12.2019 року, схожої позиції дотримується АМКУ у своєму рішенні №2325-р/пк-пз від 27.12.2016 у закупівлі UA-2016-11-04-001021-a.
Просимо скасувати незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ювілайн», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу закупівлі та правової оцінки дій тендерного комітету, який прийняв відповідне рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2019 05:21
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 16 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають, зокрема, такому критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно з частиною третьою статті 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В складі тендерної документації міститься проєкт договору, відповідно до якого предметом є надання послуг з прибирання (Розділ І) з визначенням місця надання таких послуг за адресами, які територіально віддалені в межах регіону (області) згідно з п. 5.2 Розділу 5.
Таким чином, специфікою даної тендерної документації є надання послуг з прибирання за різним місцем знаходження структурних підрозділів Замовника, з визначенням кількості об’єктів за якими мають надаватися послуги з прибирання.
Рішення тендерного комітету згідно з протоколом від 26.12.2019 року № 172 прийнято в межах чинного законодавства та підстави для скасування прийнятого рішення відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено