-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Напівавтоматичний коагулометр
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 17:00 - 04.12.2019 17:05
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо обєктивної оцінки учасників торгів
Номер:
a08795dcf25147b6a294be9c23efab91
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-002913-b.c1
Назва:
Вимога щодо обєктивної оцінки учасників торгів
Вимога:
За результатами процедури розкриття цінових пропозиції на закупівлю: код ДК 021:2015 (CPV) – 38430000-8 – Детектори та аналізатори (Напівавтоматичний коагулометр)
При проведенні процедури допорогових закупівель Замовник та Учасник керуються принципами Закону України «Про публічні закупівлі», сама Закупівля здійснюється у порядку та на умовах, затверджених ДП «Прозорро» наказом від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно розділу ІІ. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі п. 2 Під час оголошення процедури Закупівлі Замовник визначає Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Згідно П. 3. Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників. Уся історія внесених змін зберігається і доступна для перегляду користувачами. Якщо зміни вносяться до інформації і документів, які були завантажені окремими файлами, такі зміни додатково завантажуються у ЕСЗ окремими файлами. І згідно 4. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Протягом періоду уточнені ніяких звернень щодо наявних порушень законодавства до Замовника не надходило. Тобто усі Учасники торгів усвідомлювали встановлені вимоги і мали виконати вимоги Замовника щодо надання тих чи інших документів на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям та медико-технічним вимогам до товару. Згідно ст.5 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі, у тому числі допорогові проводяться на зокрема принципах добросовісної конкуренція серед учасників та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та мають рівні права.
1) Щодо пропозиції ТОВ «Інтермедика-Україна» :
- Технічні, якісні та кількісні характеристики Додаток №1 передбачали п.2.13. Об’єм пам’яті: аналізатор може зберігати дані 1000 зразків : Пам'ять приладу коагулометра TS 4000 становить 18 кривих згідно інформації від виробника та інструкцій на цей прилад в інших закупівля на прозоро , а не 1000, як вимагав Замовник п. 2.13 (тобто ТОВ «Інтермедика Україна» дала заздалегідь не правдиву інформацію - закупівля UA-2019-11-19-002793-b)
- В інструкції коагулометра TS 4000 не знайдена інформація стосовно п. 1,12 функції самоперевірки виконання тесту й визначення помилок, на сторінках зазначених учасником, ця інформація відсутня.
- Додаток №1 П. 6 Наявність сертифікату перевірки типу (надати копію) - не має ані сертифікату ані будь-якого роз'яснення щодо його відсутності у складі пропозиції згідно вимог додатку №2.
- Додаток №1 П.7 Наявність висновку СЕС (надати копію) – не має ані висновку СЕС, ані будь-якого роз'яснення щодо його відсутності у складі пропозиції згідно вимог додатку №2.
- Додаток №1 П.12 У разі невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов’язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені статтями 235, 236, 237 Господарського кодексу України. У складі тендерної пропозиції надається лист- згода про можливе застосування оперативно- господарських санкцій. Зазначений лист відсутній у складі пропозиції ТОВ «Інтермедика-Україна»
2) щодо пропозиції ТОВ «Будмакпостач»:
- Згідно цінової пропозиції ТОВ «Будмакпостач» запропоновано до постачання : «Коагулометр напівавтоматичний СОА04 Праймед», проте жодних реєстраційних документів, які б свідчили про якість товару: декларації відповідності/сертифікату про відповідність, Висновку СЕС, сертифікату перевірки типу, чи то аргументування з посиланням на діюче законодавство щодо їх відсутності у складі пропозиції немає. Відсутня також інструкції з експлуатаціі (паспорту виробу) , що не дає можливості встановити факт відповідності/невідповідності встановленим медико-технічним вимогам.
- відсутній також Оригінал гарантійного (авторизаційного) листа від виробника (уповноваженого представника на території України) , інформація щодо можливості сервісного обслуговування, сертифікати сервісних інженерів.
Тобто Учасник ТОВ «Будмакпостач» повністю знехтував вимогами Замовника щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і не надав жодного підтверджуючого документу щодо можливості поставки зазначеного обладнання та його якості.
ТОВ «Медтехніка-Лідер» було виконано всі вимоги Замовника щодо надання тих чи інших документів на підтвердження відповідності кваліфікації та встановленим медико-технічним вимогам , та вимагає об'єктивної оцінки усіх пропозицій щодо відповідності встановленим Вами вимогам. Наполягаємо на відхиленні пропозицій ТОВ «Інтермедика Україна» та ТОВ «Будмактостач», як таких що не відповідають встановленим вимогам до учасників торгів та медико-технічним вимогам до предмета закупівлі.
З повагою,
директор ТОВ «Медтехніка-Лідер» С.В. Вітоліна
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.12.2019 10:51
- Протокол 13.12.2019 16:52
Дата подачі:
13.12.2019 10:55
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вимогу та надано відповідь.
Статус вимоги:
Не задоволено