• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення ГІС ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу Полтавської області

Торги не відбулися

1 277 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 127.70 UAH
Період оскарження: 28.11.2019 17:00 - 09.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визнання переможцем Тендеру учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “СОФТПРО+” (код ЄДРПОУ - 42017598), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Тендеру.

Номер: c0295878a6024ae9ad611a316ddfbac6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-002907-b.b5
Назва: Неправомірне визнання переможцем Тендеру учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “СОФТПРО+” (код ЄДРПОУ - 42017598), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Тендеру.
Скарга:
Опис фактів, яких стосується скарга та аргументи на підтвердження позиції суб’єкта оскарження Суб’єкт оскарження був учасником Тендеру, але його тендерну пропозицію було відхилено Замовником Рішенням від 18 грудня 2019. Нижче перелічено документи з тендерної пропозиції переможця Тендеру - ПП “СОФТПРО+”, що не відповідають вимогам Тендерної документації Тендеру: Довідка щодо кількості та кваліфікації працівників ПП “СОФТПРО+” вих.№09/13-12 від 13.12.19 (копія додається) не відповідає умовам підп.2.1., 2.2. п.3.4.3. Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендеру, а саме: працівники Сущенко О.М. та Горковчук М.В. працюють на ПП “СОФТПРО+” за сумісництвом, а не основним місцем роботи. Більше того щодо працівників Сущенко О.М. та Горковчук М.В. не надано “сканкопії з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство Учасника)”. ПП “СОФТПРО+” не надав “оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника і відсутність простроченої заборгованості за кредитами”, чим порушив умови підп.3.5.4. п.5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендеру. Натомість ПП “СОФТПРО+” надав Довідку про відсутність позичкової заборгованості (копія додається). Проект договору про закупівлю послуг ПП “СОФТПРО+” (копія додається) не відповідає умовам підп.6.3.2 п.3 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації Тендеру, а саме: "учасник повинен надати погоджений проект договору без зазначення цінових показників". Проте, ПП “СОФТПРО+” надав не погоджений проект договору, тобто, не зазначив банківські реквізити, печатку і підпис уповноваженої особи у розділі XII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Проекту договору (згідно Додатку № 4 до Тендерної документації). Довідка про наявність обладнаних робочих місць та відповідної матеріально-технічної бази ПП “СОФТПРО+” вих.№08/13-12 від 13.12.19 (копія додається) не відповідає умовам підп.1.1. п.3.4.3. Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендеру, а саме: ПП “СОФТПРО+” не зазначив у цій Довідці “інформацію про наявність та кількість в учасника обладнаних комп’ютерних робочих місць для виконання цього виду послуг” (немає інформації про те скільки ж конкретно обладнаних комп’ютерних робочих місць є у ПП “СОФТПРО+”, тобто не вказано скільки є столів, стільців тощо). ПП “СОФТПРО+” як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав копію Договору поставки програмного забезпечення №МК1818 від 12.12.2018 року (далі - “Договір поставки ПЗ”, копія додається). При цьому, Акт №МК1818 приймання передачі програмного забезпечення до Договору поставки ПЗ датований 13.12.2018 року. З цього випливає, що ПП “СОФТПРО+” виконав усі вимоги Договору поставки ПЗ за 1 день.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2020 21:16
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2020 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Голова тендерного комітету Слободян О.О. повідомив, що рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1337-р/пк-пз від 20.01.2020 зобов’язано Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визнання ПП «СОФТПРО+» переможцем у відкритих торгах на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Розроблення ГІС ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу Полтавської області).
Автор: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Володимир Подобівський +380984058529 director@magneticonemt.com https://magneticonemt.com/
Скарга
Відхилено

Скарга на дії замовника щодо неправомірного визначення переможцем процедури торгів

Номер: 4dffecd78a2d481bb72c48a4d9fa6a58
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-002907-b.b4
Назва: Скарга на дії замовника щодо неправомірного визначення переможцем процедури торгів
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro,  Замовником: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код ЄДРПОУ 04013991) було проведено закупівлю ID: 3ea74aa12de349bca9072c86382e0e7b; Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-28-002907-b; Предметом закупівлі було, - «код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Розроблення ГІС ведення містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу Полтавської області)», що зазначено у оголошенні та ТД. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1) ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"; 2) ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ"; 3) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФТПРО+". Проте згідно реєстру отриманих тендерних пропозиції, пропозиції подано 4 учасниками, а саме: 1) ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"; 2) ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ"; 3) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОФТПРО+"; 4) ТОВ "ЗЕМ-ЮР-ЦЕНТР". Даний факт не враховано Замовником. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ". Підстава: Протокол №264 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників від 18.12.2019 року. Замовник присвоїв ПП "СОФТПРО+" статус переможця. Підстава: Протокол №265 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасника, пропозиція якого за результатами аукціону визначена наступною найбільш економічно вигідною від 18.12.2019 року. Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "СОФТПРО+". Детально ознайомившись із рішенням замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ", згідно Протокол №264 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій учасників від 18.12.2019 року, можна дійти однозначного висновку, що таке рішення є необґрунтованим та без наведення належних мотивів. У рішенні тендерного комітету зазначено лише те, що: «У Учасника відсутня більшість документів які вимагалися ТД». Проте, рішення не містить перелік документів, які не було подано учасником або, які подано із порушенням чинного законодавства України. У зв’язку із тим, що рішення тендерного комітету стосується прав та інтересів конкретно визначеної у рішенні особи, а саме ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ", то таке рішення підпадає під дефініцію акту індивідуальної дії. Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. На нашу думку рішенні тендерного комітету, являючись актом індивідуальної дії, не відповідає вимогам обґрунтованості та вмотивованості. Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ПП "СОФТПРО+", зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ПП "СОФТПРО+" наявні недоліки у поданих документах. 1. У поданому ПП "СОФТПРО+" «Файл 6 Проект договору» відсутні посада та ПІБ особи, яка погодила проект договору. 2. У поданому ПП "СОФТПРО+" «Файл 4 Відсутність підстав для відмови на підставі ст. 17 Закону» наявна копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яку підготовлено з копії, а не з оригіналу. 3. Згідно Розділу II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації, п. 4 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 Закону, зазначено, Замовником встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, а саме у п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Також в. п. 3.1. зазначено: «Довідка у довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається виконаний договір, предметом якого були послуги на створення систем ведення державних, регіональних, місцевих містобудівних кадастрів. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати: - скановану та засвідчену відповідно до вимог чинного законодавства копію договору, не менше 1 шт; - засвідчені відповідно до вимог чинного законодавства акти прийому-передачі наданих послуг/виконаних робіт». Натомість ПП "СОФТПРО+" надано Договір поставки програмного забезпечення №МК1818 від 12.12.2018р. та Договір поставки програмного забезпечення №МК1818 від 16.04.2019р. З урахуванням предмету закупівлі можна зробити однозначний висновок, що зазначений учасником договір не являється аналогічним до договору, який буде укладено з переможцем торгів. Таким чином, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію Учасника – ПП "СОФТПРО+". Дії Замовника щодо акцептування учасника – ПП "СОФТПРО+" без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем процедури торгів учасника – ПП "СОФТПРО+", пропозиція якого не відповідає тендерній документації.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.01.2020 19:30
Автор: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ", Олександр Деменко +380976441088 ademenko.poltava@gmail.com
Вимога
Вирішена

Чи можна подати тендерну пропозицію, якщо СПЗ буде будуватись на програмних засобах не ідентичних (одноіменних), а еквівалентних до зазначених у розділі 2. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №3 до тендерної документації (технічні вимоги)?

Номер: 31caf4c3471a4476ace238d32ac452ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-002907-b.b3
Назва: Чи можна подати тендерну пропозицію, якщо СПЗ буде будуватись на програмних засобах не ідентичних (одноіменних), а еквівалентних до зазначених у розділі 2. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №3 до тендерної документації (технічні вимоги)?
Вимога:
Згідно ч.4 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (виділено лапками далі по тексту); у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Керуючись ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, за наявності дискримінаційних умов учасник може подати скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель з метою стимулювати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Зважаючи на вищенаведене законодавство, будь ласка, уточніть таке: Згідно розділу 2.1. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №3 до тендерної документації (технічні вимоги) СПЗ повинні будуватися на програмному забезпеченню (далі - “ПЗ”) із зазначенням конкретної торгівельної марки чи фірми (без виразу або "еквівалент"), зокрема: ПЗ повинно бути реалізовано за клієнт-серверною та сервіс-орієнтованою архітектурою, ядром якої є сервер сховища геопросторових даних, документів та інших даних в середовищі ОР СКБД з функціональними розширеннями для підтримки зберігання і опрацювання геопросторових даних на основі дотримання стандарту “SQL 2008” (базово – SQL 3). На сервері повинна використовуватись операційна система типу UNIX. Інші компоненти системи повинні створюватись переважно шляхом інтегрування програмних продуктів з відкритим кодом (OpenSource) та розроблення на їх основі додаткових прикладних програмних модулів; серверна компонента сховища даних повинна бути реалізована на основі відкритої СКБД “PostgreSQL” (версії не нижче релізу 9.5.4) з функціональним розширенням для роботи з геопросторовими даними “PostGIS” (версії не нижче релізу 2.3), яка досить широко та успішно використовується в практичних реалізаціях в геоінформаційних кадастрових системах та системах територіального управління за кордоном і в Україні, зокрема в геопорталі Публічної кадастрової карти України, або аналог з відкритим кодом; сервером публікації просторової інформації для растрових тайлів WMTS має бути “Mapnik”, який може використовувати дані з різних джерел (PosgreSQL, ESRI shape та інші). Ця бібліотека має багату функціональність з підтримки нових просторових сервісів, незалежна від конкретної операційної системи і може бути розгорнута в будь якому серверному середовищі. Mapnik орієнтований в першу чергу на швидкодію, особливо при роботі в багато потоковому середовищі веб-розробки, і на якісну візуалізацію геопросторової інформації; сервером для генерації даних має бути “QGIS сервер”, який використовує ідентичний набір інструментів та умовних знаків що й настільна версія QGIS. Це дозволяє одночасно розвивати як геопортальну (серверну) так і настільну геоінформаційну (ГІС) систему. Отже, чи можна подати тендерну пропозицію, якщо СПЗ буде будуватись на програмних засобах не ідентичних (одноіменних), а еквівалентних до зазначених у розділі 2. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №3 до тендерної документації (технічні вимоги)?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до тендерної документації внесені, дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

В Технічних вимогах Тендерної документації в п.п.2.2 (Базові вимоги до побудови підсистем) зазначено, що «Кожна підсистема повинна мати уніфікований користувацький веб-інтерфейс автоматизованих робочих місць».

Номер: 71f6dfca5ab04d079864e1dfeca0543c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-002907-b.c2
Назва: В Технічних вимогах Тендерної документації в п.п.2.2 (Базові вимоги до побудови підсистем) зазначено, що «Кожна підсистема повинна мати уніфікований користувацький веб-інтерфейс автоматизованих робочих місць».
Вимога:
Просимо дати чітке пояснення, чи відноситься вимога п.2.2 Технічних вимог до побудови всіх підсистем містобудівного кадастру? Також просимо конкретизувати. Під вимогою мати уніфікований користувацький веб-інтерфейс, мається на увазі базування підсистем на веб-орієнтованих технологіях, де робочим середовищем співробітника містобудівного кадастру повинен бути веб-браузер? Чи можливе використання для побудови клієнтських та адміністративних робочих місць інструментальних ГІС на базі яких будуть працювати підсистеми містобудівного кадастру згідно технічних вимог, а саме: Підсистема адміністрування баз даних та геоінформаційної системи містобудівного кадастру в цілому (сервер), Підсистема для ведення будівельних паспортів та містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок, Підсистема для ведення бази геопросторових даних об’єктів містобудівного кадастру, Підсистема для ведення бази даних інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи області, Підсистема для реєстрація та обліку містобудівної документації, Підсистема для ведення реєстру адрес, вулиць та інших пойменованих об’єктів, Підсистема Геопортал містобудівного кадастру, Підсистема для ведення об’єктів ремонту дорожнього покриття, Підсистема для ведення векторного плану масштабу 1:500, Підсистема для ведення об’єктів культурної спадщини, Підсистема для ведення об’єктів археологічного кадастру, Підсистема для ведення об’єктів археологічного кадастру, Підсистема містобудівний моніторинг. Моніторинг незаконного будівництва?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до тендерної документації внесені, дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

чи можна подати тендерну пропозицію, якщо СПЗ буде будуватись на програмних засобах не ідентичних (одноіменних), а еквівалентних до зазначених у розділі 2. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №5 до тендерної документації (технічні вимоги)?

Номер: 367472d16ee243c79ae89b29dda39442
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-002907-b.a1
Назва: чи можна подати тендерну пропозицію, якщо СПЗ буде будуватись на програмних засобах не ідентичних (одноіменних), а еквівалентних до зазначених у розділі 2. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №5 до тендерної документації (технічні вимоги)?
Вимога:
Згідно ч.4 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (виділено лапками далі по тексту); у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Керуючись ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, за наявності дискримінаційних умов учасник може подати скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель з метою стимулювати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Зважаючи на вищенаведене законодавство, будь ласка, уточніть таке: Згідно розділу 2.1. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №5 до тендерної документації (технічні вимоги) СПЗ повинні будуватися на програмному забезпеченню (далі - “ПЗ”) із зазначенням конкретної торгівельної марки чи фірми (без виразу або "еквівалент"), зокрема: ПЗ повинно бути реалізовано за клієнт-серверною та сервіс-орієнтованою архітектурою, ядром якої є сервер сховища геопросторових даних, документів та інших даних в середовищі ОР СКБД з функціональними розширеннями для підтримки зберігання і опрацювання геопросторових даних на основі дотримання стандарту “SQL 2008” (базово – SQL 3). На сервері повинна використовуватись операційна система типу UNIX. Інші компоненти системи повинні створюватись переважно шляхом інтегрування програмних продуктів з відкритим кодом (OpenSource) та розроблення на їх основі додаткових прикладних програмних модулів; серверна компонента сховища даних повинна бути реалізована на основі відкритої СКБД “PostgreSQL” (версії не нижче релізу 9.5.4) з функціональним розширенням для роботи з геопросторовими даними “PostGIS” (версії не нижче релізу 2.3), яка досить широко та успішно використовується в практичних реалізаціях в геоінформаційних кадастрових системах та системах територіального управління за кордоном і в Україні, зокрема в геопорталі Публічної кадастрової карти України, або аналог з відкритим кодом; сервером публікації просторової інформації для растрових тайлів WMTS має бути “Mapnik”, який може використовувати дані з різних джерел (PosgreSQL, ESRI shape та інші). Ця бібліотека має багату функціональність з підтримки нових просторових сервісів, незалежна від конкретної операційної системи і може бути розгорнута в будь якому серверному середовищі. Mapnik орієнтований в першу чергу на швидкодію, особливо при роботі в багато потоковому середовищі веб-розробки, і на якісну візуалізацію геопросторової інформації; сервером для генерації даних має бути “QGIS сервер”, який використовує ідентичний набір інструментів та умовних знаків що й настільна версія QGIS. Це дозволяє одночасно розвивати як геопортальну (серверну) так і настільну геоінформаційну (ГІС) систему. Отже, чи можна подати тендерну пропозицію, якщо СПЗ буде будуватись на програмних засобах не ідентичних (одноіменних), а еквівалентних до зазначених у розділі 2. Базові вимоги до програмних засобів Додатку №5 до тендерної документації (технічні вимоги)?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Виправлення помилки
Дата скасування: 03.12.2019 15:57