-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ДК 021:2015 Код 50310000-1
послуги по технічному обслуговуванню, ремонту офісної техніки, заправці і регенерації картриджів
Завершена
32 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 15:48 - 29.11.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
зміна рішення
Номер:
f9828cb0c15548d7ac2bc9d4b8082c33
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001289-c.c3
Назва:
зміна рішення
Вимога:
У своїй відповіді Ви пишете:Згідно до Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Технічні, якісні та кількісні вимоги до закупівлі послуг по технічному обслуговуванню, ремонту офісної техніки, заправці і регенерації картриджів) Учасник, з метою підтвердження факту наявності у Учасника оригінальних витратних матеріалів, повинен на етапі кваліфікації надати Замовнику зразки наступної продукції: - вузол термозакріплення в зборі Canon MF211 оригінал (FM1-F647-000000); - вузол перенесення зображення TRANSFER BELT HP CLJ M477 (RM2-6454-000CN) оригінал. Учасник власними силами або за власний кошт передає Замовникові зазначені вище зразки, а також документи, що підтверджують якість наданого товару за адресою 49600, м.Дніпро вул. Січеславська Набережна,29А Такі зразки, а також документи що підтверджують їх якість, надано не було. Однак нами не одноразово було прийто спробу до Вас до дзовинися і жоден з вказаних контактних номерів не відповідає. Як нам потрібно було надати Вам зразки, якщо Ви не берете слухавку???? Ми вимагаємо змінити рішення, або ми будемо змушені звернутися в вищі органи оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2019 09:55
Вирішення:
Шановний учасник! Зразки продукції потрібно було надати за офіційною адресою Управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради(49600, м.Дніпро вул. Січеславська Набережна,29А), телефон (380567450715) та електронна адреса (udabkdmr@gmail.com) теж є офіційними, графік роботи нашої установи є у загальному доступі
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
зміна рішення
Номер:
bf8ab120a03848ddaa18c9134fcc0548
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001289-c.a2
Назва:
зміна рішення
Вимога:
Згідно рішення 30/9 Дніпроської міської ради, Участник має протягом 1 (одного) робочого дня після аукціону викласти в Системі кваліфікаційні документи згідно вимог Замовника. Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі статті 16 Кваліфікаційні критерії пункту 2
( Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.)
Довідка МВС у кваліфікаційні критерії не підпадає, а тому рішення 30/9 від 08.06.16 Дніпровської міської ради на неї не поширюється. Тому згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Статті 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі пункту 3 (Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.) у Участника є до 5 (п’яти) днів з моменту закінчення аукціону для надання документального підтвердження документів передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, які визначає замовник. У закупівлі вимагається довідка з МВС, яку можливо отримати в строки від 5 (п’яти) робочих днів до 30 днів. Тендер UA-2019-11-28-001289-c за кодом ДК 021:2015 Код 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки було оголошено Замовником Управління державного архітектурно-будівельного контролю Дніпровської міської ради 28.11.19, кваліфікація розпочалася з 03.12.19, тому Участник (ФОП Філонов Д.В.) має часу для надання даної довідки до 07.12.19.
А тому ми (ФОП Філонов Д.В.) вимагаємо змінити рішення. Довідка МВС додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка мвс 06.12.2019 14:33
Дата подачі:
06.12.2019 14:34
Вирішення:
Шановний учасник закупівлі. Згідно до Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Технічні, якісні та кількісні вимоги до закупівлі послуг по технічному обслуговуванню, ремонту офісної техніки, заправці і регенерації картриджів) Учасник, з метою підтвердження факту наявності у Учасника оригінальних витратних матеріалів, повинен на етапі кваліфікації надати Замовнику зразки наступної продукції:
- вузол термозакріплення в зборі Canon MF211 оригінал (FM1-F647-000000);
- вузол перенесення зображення TRANSFER BELT HP CLJ M477 (RM2-6454-000CN) оригінал.
Учасник власними силами або за власний кошт передає Замовникові зазначені вище зразки, а також документи, що підтверджують якість наданого товару за адресою 49600, м.Дніпро вул. Січеславська Набережна,29А
Такі зразки, а також документи що підтверджують їх якість, надано не було
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Обгрунтування дискваліфікації
Номер:
49e500e9c98640d2931947f736032c6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001289-c.b1
Назва:
Обгрунтування дискваліфікації
Вимога:
Ми, ФОП Філонов Д.В., просимо надати обрунтовані причини дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2019 10:03
Вирішення:
Шановний учасник закупівлі.
Вас було дискваліфіковано як переможця у звязку з невиконанням вимог до кваліфікації учасників, а саме:
1. Пункт 10 - не надано довідки МВС України.(лист - гарантія ФОП Філонов Дмитро Вадимович не є офіційним документом МВС України).
Статус вимоги:
Не задоволено