-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо (природний газ)
Завершена
932 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 320.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 15:18 - 09.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c62b44dacfc0444b84171c394cf9f7e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-002179-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога на усунення порушень
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.12.2019 08:55
- Відповідь на вимогу.doc 27.12.2019 14:55
Дата подачі:
24.12.2019 08:55
Вирішення:
1) В листі від 30.12.2016р. № 3302-06/42560-06 Мінекономрозвитку звертає увагу на те, що тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»). При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У свою чергу, згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Тож фактично проект договору в тендерній документації – це і є майбутній договір про закупівлю. При цьому учасник процедури закупівлі має погодитися з таким проектом договору, адже при його укладенні сторони не зможуть відступити від положень, прописаних у тендерній документації (проекту договору). Тому замовник вимагає від учасника надання в тендерній пропозиції підтвердження згоди з проектом договору.
При цьому Мінекономрозвитку в листі звертає увагу на те, що в разі незгоди учасника з умовами тендерної документації на підставі положень Закону він має право звернутися до замовника за роз’ясненнями, з вимогою про усунення порушень (якщо такі існують, на думку учасника). Також ніхто не забороняє учаснику й оскаржити відповідні положення тендерної документації, в тому числі й у частині проекту договору, якщо такі положення порушують його права та законні інтереси.
З Вашого боку звернень та оскаржень щодо змін умов договору до закінчення строку подання тендерних пропозицій не було.
2) Відповідно до чинного законодавства, учасники в своїх тендерних пропозиціях надати інформацію про ціну. Цілком логічно, що Замовник вимагає від учасника надати інформацію про ціну, в тому числі за одиницю товару, яка склалась після проведення аукціону і пропонує зручну форму для надання такої інформації – Додаток 1 Форма «Тендерна пропозиція».
При цьому умови тендерної пропозиції учасника повинні відповідати умовам визначеним у тендерній документації замовника. тим паче, що у Додатку 1 Форма «Тендерна пропозиція» чітко прописано, що учасники не мають права відступати від даної форми.
У разі незгоди учасника з умовами тендерної документації на підставі положень Закону він має право звернутися до замовника за роз’ясненнями, з вимогою про усунення порушень (якщо такі існують, на думку учасника). Також ніхто не забороняє учаснику й оскаржити відповідні положення тендерної документації.
З Вашого боку звернень та оскаржень щодо змін умов тендерної пропозиції до закінчення строку подання тендерних пропозицій не було.
Ураховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації, у тому числі якщо учасник не згоден з проектом договору, якій містить тендерна документація, зокрема змінив його на власний розсуд, відхиляється замовником на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3) Щодо зауважень до Тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», а саме: «не вказано розрахунковий рахунок, у встановленому законом форматі».
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Постанови Правління Національного Банку України від 26.09.2019 № 118 «Про внесення змін до постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» термін дії розрахункових рахунків старого формату було змінено з 31 жовтня 2019 р. на 12 січня 2020 р.
А саме : п.6. Банки України, Державна казначейська служба України з 05 серпня 2019 року до 12 січня 2020 року в документах на переказ коштів заповнюють:
1) реквізит “IBAN”, якщо в документах на переказ коштів реквізит “Рахунок платника/отримувача/стягувача” заповнено за стандартом IBAN. У реквізитах “Код банку” і “Рахунок клієнта” зазначаються нулі;
2) реквізити “Код банку” та “Рахунок клієнта”, якщо в документах на переказ коштів заповнено реквізити “Код банку платника/отримувача/стягувача” та “Рахунок платника/отримувача/стягувача”. У реквізиті “IBAN” зазначається нуль.
Тобто до 12 січня 2020 року разом з банківськими рахунками за стандартом IBAN використовуються і звичайні розрахункові рахунки. Тому Ваше зауваження щодо невідповідності ТП переможця «не вказано розрахунковий рахунок, у встановленому законом форматі» вважаємо упередженим та невірним.
Статус вимоги:
Відхилено