-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло
Торги відмінено
474 853.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 374.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 374.27 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 14:38 - 17.12.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Скарга на рішення замовника
Номер:
ca725ee3590047168c706f421b88288c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001899-b.c4
Назва:
Скарга на рішення замовника
Вимога:
Зміст вимоги у вкладеному файлі "Вимога".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 03.01.2020 17:21
Дата подачі:
03.01.2020 17:21
Вимога
Вирішена
Виключити вимогу щодо надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 на зберігання
Номер:
b36dbba805af4746985879ca1e51dada
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001899-b.b3
Назва:
Виключити вимогу щодо надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 на зберігання
Вимога:
Керуючись ЗУ " Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", прошу Вас виключити вимогу щодо надання сертифікату по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо зберігання продуктів, виданого на ім’я Учасника торгів, оскільки вимогами ТД не встановлено обовязку щодо закупівлі мною попередньо продукції якщо я не є виробником товару. Оскільки не має такої вимоги - я не повинен зберігати товар! Якщо субєкт господарювання співпрацює напряму з офіційним дилером або виробником він не зберігає продукцію!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2019 11:07
Вирішення:
Добрий день! Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. Вимоги Замовника нічим не порушують Ваші права. Ми зацікавлені в одержанні якісної послуги, в зв’язку з чим Вам нічого не заважає отримати сертифікат. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести зміни до ТД
Номер:
cecfaaca8c9248808051bf31684906d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001899-b.b2
Назва:
Внести зміни до ТД
Вимога:
Умовами ТД встановлено, що Учасник повинен мати у штаті не менше одного працівника, який пройшов навчання і отримав сертифікат з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР. Учасник надає скановані оригінали таких сертифікатів та копію трудової книжок працівника який пройшов навчання. Вказаним порушується принцип конкуретності, адже субєкт господарювання не зобовязаний мати найманих працівників. У звязку з викладеним, прошу виключити вказану вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2019 11:04
Вирішення:
Доброго дня! Замовником внесенно зміни до ТД пп.2.4., п.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази,Кваліфікаційні критерії, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Додаток 1 до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести зміни до ТД
Номер:
816a92a5da1141948bffae1b1d6cfb15
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-001899-b.b1
Назва:
Внести зміни до ТД
Вимога:
ТД встановлено, що Переможець торгів на протязі 3-х робочих днів зобов’язаний надати сканований оригінал акту – проведення державного заходу, планової (позапланової) перевірки «інспектування» огранами Держспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами у 2019 році, у відношенні Учасника торгів, на потужності, які будуть використовуватись при наданні вказаних послуг У звязку з тим, що не всі субєкти господарювання підпадають під планові перевірки Держпродспоживслужби. Ця норма передбачена чинним законодавством. Але всупереч вказаному, Ви вимагаєте подати документи, що підтверджують факт перевірки. Оскільки, якщо субєкт господарювання не підпадав під план перевірок на 2019 рік, він не має змоги подати документи на підтвердження такої перевірки, прошу Вас виключити вимогу про надання переможцем сканованого оригіналу акту – проведення державного заходу, планової (позапланової) перевірки «інспектування» огранами Держспоживслужби
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2019 11:03
Вирішення:
Доброго дня, шановний! Звертаємо Вашу увагу, що в ТД зазначено: планова (позапланова) перевірка «інспектування» огранами Держспоживслужби.У разі надходження звернення Замовника, щодо проведення державного заходу позапланової перевірки «інспектування», суб’єкта господарювання, Держпродспоживслужба має право здійснювати позапланові перевірки без отримання погодження органу державної влади, який здійснює формування політики у цій сфері. Замовник зацікавлений в отриманні безпечності послуги. Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено