• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарби

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації. Фарби – 7 409,60 кг Фарби – 1130,00 л Фарби – 633,00 шт

Торги відмінено

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 28.11.2019 12:30 - 13.12.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо вимог до переліку інформації, яку повинен містити паспорт якості на запропоновану продукцію

Номер: 71119ce368494977a981cb94a1243cff
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-001287-b.c2
Назва: Щодо вимог до переліку інформації, яку повинен містити паспорт якості на запропоновану продукцію
Вимога:
Тендерною документацією передбачено надання у складі пропозиції паспорту (або сертифікату) якості, або іншого документу, що виданий виробником, на партію виготовленого не раніше 2018 року товару. При цьому Замовником передбачено, що документ повинен містити: - «показники норми/ технічні нормативи тощо» згідно з документом, за яким виготовлений Товар, - показники, встановлені за результатами проведеного аналізу (допускається зазначення «відповідає»/ «не відповідає»), - дату (день, місяць, рік) виготовлення Товару, що підлягав аналізу. Стосовно вказаної вимоги ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» вкотре звертає увагу Замовника, що з 16.03.2018 р. в Україні втратила чинність низка нормативно-правових актів включно із Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28, яким було затверджено Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні. Фарба не підлягала обов’язковій сертифікації під час дії Переліку, аналогічно наразі не підлягає сертифікації. Отже, законодавчо не визначено обов’язкової сертифікації фарби (як і будь-якої іншої продукції). Згідно ст. 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який включає ряд гармонізованих з європейським законодавством норм, передбачається можливість здійснення ДОБРОВІЛЬНОЇ оцінки відповідності, яка не вимагається технічними регламентами: «Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам». При цьому, жоден нормативно-правовий акт НЕ ВИЗНАЧАЄ БУДЬ-ЯКИХ ВИМОГ ЩОДО ФОРМИ ТА ЗМІСТУ таких добровільних документів по фарбі. Для участі у закупівлі по позиціям 18-24 ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» планує пропонувати фарбу аерозольну Емаль акрилову універсальну BeLife іноземного походження (Китай), що імпортується в Україну, тобто відносно наведеної продукції Товариство не є виробником. Виробником товару самостійно визначається форма та зміст сертифікату якості, взагалі його наявність чи відсутність, що повністю відповідає законодавству України. Товариство не має можливості будь-яким чином впливати на такий вибір виробника. При цьому сертифікат якості, що надається Товариству постачальником вказаної продукції не відповідає вимогам тендерної документації Замовника (зразок сертифікату якості додається). Відтак, вимога Замовника стосовно надання у складі пропозиції паспорту (сертифікату) якості на продукцію, що обов’язково має містити визначену Замовником інформацію, при тому що законодавством не передбачені вимоги до такого роду документів є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» вимагає внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимог стосовно обов’язкової наявності у паспортах (сертифікатах) якості, які надаються Учасниками по позиціям 18-24 предмету закупівлі наступної інформації: - «показники норми/ технічні нормативи тощо» згідно з документом, за яким виготовлений Товар, - показники, встановлені за результатами проведеного аналізу (допускається зазначення «відповідає»/ «не відповідає»), - дату (день, місяць, рік) виготовлення Товару, що підлягав аналізу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником внесено зміни від 09.12.2019 № 15-10-220 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Стосовно заниження бюджету закупівлі

Номер: 1369f9d81f7a47feae63644cdc9565b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-28-001287-b.c1
Назва: Стосовно заниження бюджету закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Дана закупівля є третьою процедурою у 2019 році, яку оголошує Замовник з аналогічним предметом закупівлі (як по кількості, так і по якості продукції). При цьому в минулих закупівлях бюджет складав 690 тис. грн. У даній же закупівлі Замовником з не зрозумілих причин зменшено бюджет аж на 210 тис. грн. (тобто на 30 %) та встановлено на рівні 480 тис. грн., при тому, що кількість продукції, а також технічні вимоги залишені незмінними. Заслуговує на увагу той факт, що в двох минулих закупівлях за результатами аукціону пропозиції тільки двох учасників були на рівні меншому ніж 480 тис. грн. Наголошуємо, що поставка продукції з технічними характеристиками, які в повній мірі задовольняють вимоги Замовника, викладені в тендерній документації, в рамках зменшеного бюджету 480 тис. грн. є НЕМОЖЛИВОЮ. Таким чином безпідставне зменшення бюджету до рівня який, по досвіду аналогічних минулих процедур Замовника, можуть запропонувати тільки два Учасника, дає підстави припускати, що метою такого зменшення є виключення з кола потенційних учасників тих, які не матимуть змоги пропонувати продукцію за заниженим бюджетом. Враховуючи зазначене вимагаємо переглянути бюджет закупівлі та збільшити його до рівня минулих закупівель, або зменшити кількість предмету пропорційно зменшенню бюджету. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування, зокрема, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. За для цього ДП МА «Бориспіль» використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах, в т.ч. результати моніторингу даних в електронній системі закупівель «ProZorro», інформацію з реального ринку товару, запитів комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції тощо. Отже, організація та проведення закупівель ДП МА «Бориспіль» здійснюється з дотриманням основних принципів, зокрема, максимальна економія та ефективність. Слід також наголосити, що встановлення очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Статус вимоги: Відхилено