-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
охорона приміщень
Завершена
356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 360.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 360.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2019 09:42 - 09.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо визнання переможця
Номер:
a2b3394a8702445984f5f84decfc8b38
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-28-000066-a.b1
Назва:
Щодо визнання переможця
Вимога:
ГУТУЮ у Миколаївській області рішенням ТК (протокол № 170 від 17.12.19) визнано переможцем ПП Сова-1.
Згідно з вимогами п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД Вами вимагалося надати обґрунтоване технічне роз'яснення щодо можливості здійснення організаційно-технічних заходів по централізованому спостереженню за роботою технічних засобів охоронного призначення з використанням існуючих технічних засобів охоронного призначення на об'єктах, замовника. В той же час ПП «Сова-1» було скопійовано дану інформацію, а не надано, як Вами вимагалося у «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» жодного пояснення згідно цього розділу, у своїй пропозиції
Крім цього, Кваліфікаційними критеріями до учасників процедури закупівлі (стаття 16 Закону) Вашої ТД розд.5 п.2 передбачено надання двох окремих документів: «Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням інформації щодо особового складу груп реагування учасника» та «Інформація щодо особового складу груп реагування учасника із зазначенням їх посад, прізвищ та ініціалів». В той же час, ПП «Сова-1» надало лише одну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…, в якій відсутня інформація, як вимагалося ТД про особовий склад груп реагування учасника, а лише зазначена посада «охоронник» та не зазначено, що вони працюють саме у групах реагування і який саме мають досвід на посаді охоронник, як вимагалося Вами у ТД.
Разом з цим, ПП «Сова-1» надана інформація, що на добовому чергуванні знаходяться 16 груп швидкого реагування (в екіпажі не менше 2 працівників), а кількість охоронників визначена 32 чоловіка. Тобто дані охоронники працюють щодобово, незмінно, не відпочиваючи, не справляють природні потреби (наприклад елементарне прийняття душу та інше), не хворіють, не ходять, згідно із законодавством, у відпустку. Крім цього, згідно законодавчих документів на 2020 рік визначено кількість чоловіко/годин на рік - 2002 ч/год. Вас, як Вас центральний орган виконавчої влади України, який є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної правової політики, не зацікавили нелюдські умови праці співробітників підприємства ПП «Сова-1» та, як наслідок такого режиму праці, якість виконання поставлених перед ними завдань.
Інформація надана для перегляду рішення.
Пов'язані документи:
Замовник
- 1.pdf 21.12.2019 14:42
Дата подачі:
18.12.2019 12:12
Вирішення:
Тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області на Вашу вимогу щодо перегляду рішення про визнання учасника: ПП «Сова-1» переможцем закупівлі повідомляє наступне.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон)замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: переможець
-відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 р №4616-VI:
- персонал охорони - працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня;
- транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Стаття 6 Закону Украни «Про охоронну діяльність»
1. Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.
Згідно з пунктом 4 Загальних положень «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Пунктом 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі (стаття 16 Закону), наведеній в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати:
-довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням інформації щодо особового складу груп реагування учасника. -інформацію щодо особового складу груп реагування учасника із зазначенням їх посад, прізвищ та ініціалів.
Крім того, тендерна документація не містить вимог, щодо надання учасником процедури закупівлі інформації щодо загальної кількості працівників (установи, організації, підприємства).
В складі тендерної пропозиції учасником надано «Інформаційну довідку про наявність працівників» вих. №344 від 06.12.2019 (довільна форма) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання охоронних послуг» №347 від 06.12.2019;
Відповідно до п.1 таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі (стаття 16 Закону), наведеній в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність пульта (пультів) централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби із (зазначенням номеру телефону служби). Учасником надано «Довідку про наявність пульту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби» з інформацією щодо наявності обладнання та складових матеріально-технічної бази, для надання охоронних послуг, а саме: системи передавання тривожних сповіщень (СПТС) «Мост», системи передавання тривожних сповіщень (СПТС) STAM-1 KPL фірми «Satel».
Статус вимоги:
Не задоволено