• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71250000-5 (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж міста Подільськ Одеської області)

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2019 17:03 - 09.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d9bcecc4901448a8aee5951087c40c32
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000955-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо надати посилання на нормативно-правовий документ, де зазначені обсяг робіт з розрахунком на одного інженерами-землевпорядника та інженер-геодезист.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне.Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення меж міста Подільськ Одеської області має бути розроблений відповідно до норм та вимог Земельного кодексу України №768-III від 25.10.2001, Законів України «Про землеустрій» № 858-IV від 22.05.2003, «Про Державний земельний кадастр» № 3613-VI від 07.07.2011, «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» № 1952-IV від 01.07.2004, «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності у зв'язку з їх розмежуванням» № 233-VII від 14.05.2013, «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17.02.2011, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення складу, змісту та порядку погодження документації із землеустрою», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» № 1051 від 17.10.2012. Відповідно до п. 1 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 квітня 2016 року №83/411/625 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 15 червня 2001 року № 97/298/124», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 579/5770 (зі змінами). Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором. Згідно зі ст. 28 Закону України «Про землеустрій», розробники документації мають право погоджувати із замовником наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, строк виконання робіт, їх вартість та порядок оплати. Оскільки нормативно-правовими актами (ДСТУ, та іншими нормами України) наразі не передбачено державних фіксованих чи регульованих цін при формуванні кошторису та/або ціни на землевпорядні послуги/роботи, Тендерний комітет не має можливості надати нормативно правовий акт де зазначені обсяг робіт з розрахунком на одного інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста. Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено для замовника стандартний зразок кваліфікаційних критеріїв, отже відповідні вимоги встановлюються щодо кожної конкретної закупівлі окремо на розсуд Замовника. Звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації відсутня вимога щодо наявності працівників за основним місцем роботи. Таким чином, для виконання умов закупівлі відповідна кількість працівників можуть бути як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом. А отже, дискримінація і порушення прав Учасників відсутні, вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Працівники

Номер: b2661abfd7024c50bb2b428d527f22f7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000955-a.b2
Назва: Працівники
Вимога:
У п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що Замовник може включити до тендерної документації іншу інформацію, що є відповідною до законодавства України. Відповідно до чинного законодавства, а саме ЗУ «Про Землеустрій» та ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», незалежно від обсягу та терміну виконання робіт розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою, а суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Вимоги, щодо на наявності працівників відповідної кваліфікації, освіти та професійного рівня працівників, а саме: сертифікованих спеціалістів інженерів-землевпорядників – не менше 3-х осіб, сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше двох повинні бути законно обґрунтованими. Просимо надати посилання на нормативно-правовий документ, де зазначені обсяг робіт з розрахунком на одного інженерами-землевпорядника та інженер-геодезист.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Документацією встановлено вимогу саме такої мінімальної кількості працівників, що зумовлено об'ємами виконання робіт та термінами надання послуг. Законом не встановлено для замовника стандартний зразок кваліфікаційних критеріїв, отже відповідні вимоги встановлюються щодо кожної конкретної закупівлі окремо на розсуд Замовника. Звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації відсутня вимога щодо наявності працівників за основним місцем роботи. Таким чином, для виконання умов закупівлі відповідна кількість працівників можуть бути як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом. А отже, дискримінація і порушення прав Учасників відсутні, вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін у Тендерну документацію відповідно до чинного законодавства

Номер: d10410cce55e4b128e1b4f2ddddad482
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000955-a.b1
Назва: Внесення змін у Тендерну документацію відповідно до чинного законодавства
Вимога:
У Додатку 4 Тендерної документації на закупівлю по предмету: ДК 021:2015-71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розробка проекту землеустрою щодо встановлення меж міста Подільськ Одеської області) Замовник зазначає, що Учасник повинен підтвердити наявність в Учасника сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 3-х осіб, сертифікованих інженер-геодезистів – не менше 2-х осіб. Відповідно ст. 26 ЗУ «Про Землеустрій», розробниками документації із землеустрою є фізичні особи – підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. У даних вимогах, що встановлені у Додатку 4 Тендерної документації, щодо наявності у штаті учасника не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів та не менше трьох інженерів-землевпорядників, вбачається ігнорування даної норми, що призводить до непрямої дискримінації, за якої, внаслідок реалізації формально нейтральних правових норм, правил, вимог для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками (наявність одного інженера-геодезиста/одного інженера-землевпорядника) виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», що порушує право забезпечення рівних можливостей груп осіб. Публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо внеси корективи у Тендерну документацію відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922 Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Документацією встановлено вимогу саме такої мінімальної кількості працівників, що зумовлено об'ємами виконання робіт та термінами надання послуг. Законом не встановлено для замовника стандартний зразок кваліфікаційних критеріїв, отже відповідні вимоги встановлюються щодо кожної конкретної закупівлі окремо на розсуд Замовника. Звертаємо увагу, що законодавством встановлено норму «не менше 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників», а не «більше 2-х». Отже, немає обмежень щодо можливості наявності в штаті і більшої кількості сертифікованих працівників для забезпечення якісного та своєчасного надання послуг, а отже жодних норм законодавства не порушено. А також, повідомляємо, що не доведено можливості надання послуг, відповідно до технічного завдання, саме одним сертифікованим інженером-землевпорядником та одним сертифікованим інженером-геодезистом не порушуючи якість та терміни надання послуг. Відповідно до аналізу процедур закупівель у сфері землеустрою за аналогічним предметом було встановлено, що більше 4-х учасників на даному ринку мають аналогічний штат, а отже дискримінація відсутня. Враховуючи вищевикладене, вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Задоволено