• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги харчування

Торги відмінено

1 264 191.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.6% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2019 14:21 - 14.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації учасника від 23.12.2019 року

Номер: ee6db0b9503c40b4a92148c6019cbadb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-002343-b.c2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації учасника від 23.12.2019 року
Скарга:
Вих. № 28/12-01 від 28 грудня 2019 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 СКАРЖНИК: від 27 грудня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІТРЕЙД» 49033, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАЗАКЕВИЧА, будинок 3, квартира 50 код в ЄДРПОУ 32298653 засоби зв’язку: +380504202804 адреса електронної пошти: optitrade1@gmail.com, ЗАМОВНИК: Комунальна установа «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради 49041, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95 код ЄДРПОУ 42920331 засоби зв’язку: +380500532609 адреса електронної пошти: spolutska@ex.ua Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі 27.11.2019 р. UA-2019-11-27-002343-b Дата оприлюднення рішення 23.12.2019р. СКАРГА на рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації учасника від 23.12.2019 року 27.11.2019 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-27-002343-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «Код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» у кількості – 35916 порція, на очікувану вартість 1 264 191,00 UAH без ПДВ, строк поставки якого встановлений до 31 грудня 2020 року. В якості Замовника процедури закупівлі визначено Комунальну установу «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдальнь (надалі «Тендерна документація»). 19.12.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - Товариство з обмеженою відповідальністю «Постачання готових страв» - 1 023 246,84 грн.; - Фізична особа-підприємець Пєшкова Ірина Василівна - 1 023 606,00 грн.; - ТОВ «Оптітрейд» - 1 041 564,00 грн.; - ТОВ «Сервіс кейтерінг» - 1 050 000,00 грн.; - ТОВ «Гарна страва» - 1 257 060,00 грн. 23.12.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 р., відповідно до якого, за результатами розгляду тендерних пропозицій, відхилено цінову пропозицію зокрема й ТОВ «Оптітрейд» та дискваліфіковано цього учасника на підставі пп. 3.1, 3.2. розділу V тендерної документації, оскільки ТОВ «ОПТІТРЕЙД» нібито не виконало вимоги тендерної документації: не надано в повному обсязі документи, згідно п. 2 Додатку 3, а саме: пп. 2.11 та учасник не відповідає умовам п. 1 Додатку 3, а саме: пп. 1.4., 1.8. Проте, рішення Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 р., відповідно до якого, за результатами розгляду тендерних пропозицій, відхилено зокрема цінову пропозицію ТОВ «Оптітрейд» та дискваліфіковано цього учасника, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд», з огляду на наступні обставини. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, відповідно до п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів: 1) заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) вимоги та опис предмета закупівлі про технічні, якісні та кількісні характеристики, визначені у Додатку 2 до тендерної документації; 3) кваліфікаційні критерії до учасника. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначені у Додатку 3 до тендерної пропозиції; 4) проект договору (з додатками), наведений у Додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються; Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Пунктом 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закріплено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону, учасник подає документи, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано всі необхідні документи, що визначені Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 1.4 Додатку 3 до тендерної документації 1.4. визначено, що учасник повинен відповідати наступним вимогам: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також перелік автомобілів, які будуть здійснювати перевезення та доставку гарячих обідів. У разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою). На виконання зазначених вимог тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» було подано наступні документи: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 18/12-06 від 18.12.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОВІДКА НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ. PDF»); Договір оренди обладнання № 151 від 03.01.2019 року та Акт прийому-передачі обладнання згідно Договору оренди № 151 від 03.01.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОГОВІР ОРЕНДИ ОБЛАДНАННЯ.PDF»); Договір суборенди приміщення № 02 від 01.04.2019 року та Акт приймання-передачі майна (приміщення) в суборенду до Договору суборенди № 02 від 01.04.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОГОВІР СУБОРЕНДИ + АКТ.PDF»); Договір оренди приміщення № 01 від 01.01.2018 року та Акт прийому-передачі до Договору оренди № 01 від 01.01.2018 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ.PDF»); Акт обстеження автотранспортних засобів ТОВ «ОПТІТРЕЙД» №5286/27-19 від 04.12.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. АКТ ОБСТЕЖЕННЯ АВТОТРАНСПОРТУ.PDF»); Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER311CDI, реєстраційний номер АЕ0133ВМ (файл «ДОДАТОК 3_1.4. СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АЕ0133ВМ.PDF»); Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 3302, реєстраційний номер АЕ0487АМ (файл «ДОДАТОК 3_1.4. СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АЕ0487АМ.PDF»); Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021, реєстраційний номер АЕ4771КН (файл «ДОДАТОК 3_1.4. СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АЕ4771КН.PDF»). Так, з вказаних документів вбачається, що учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано вимоги тендерної документації Замовника в частині надання документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а також перелік автомобілів, які будуть здійснювати перевезення та доставку гарячих обідів. Окрім того, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» підтверджено наявність у нього частково орендованої матеріально-технічної бази. Всі автотранспорті засоби є призначеними для транспортування продуктів харчування та перебувають у власності ТОВ «ОПТІТРЕЙД», що підтверджується наданими в складі тендерної документації свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Вказане також підтверджується Актом обстеження автотранспортних засобів №5286/27-19 від 04.12.2019 року, в якому зроблено висновок, що фургони мають ізотермічну конструкцію, гігієнічне покриття. Продукти харчування перевозяться в фургонах, які обладнані для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини. Таким чином, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано вимоги Замовника в частині підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а також автомобілів, які будуть здійснювати перевезення та доставку гарячих обідів. Також, на підтвердження наявності у ТОВ «ОПТІТРЕЙД» права користування обладнанням та матеріально-технічною базою у складі його тендерної пропозиції надано копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою. На підставі п.п 1.8 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженим органом на об’єкті, у якому будуть надаватись послуги харчування та акт санітарно-епідеміологічного обстеження приміщення в якому будуть надаватися послуги, виданий не раніше 2019 р. На виконання зазначених вимог тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» було подано копію Рішення про державну реєстрацію потужності від 19.04.2019 року та Акту стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами №1610/27-19 від 22.04.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.8. РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ + АКТ.PDF»). Зі змісту вказаних документів вбачається, що потужність, на базі якої здійснюється діяльність ТОВ «ОПТІТРЕЙД» є зареєстрованою у встановленому законом порядку, а саме приміщення, в якому надаватимуться послуги харчування відповідає санітарним та гігієнічним вимогам. У зв’язку з вказаним необґрунтованим є висновок Замовника про нібито не відповідність ТОВ «ОПТІТРЕЙД» умовам п.1 Додатку 3, а саме: пп.1.4., 1.8., оскільки учасником виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Пунктом 2.11. Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі *.pdf) вигляді в складі своєї цінової пропозиції довідку про місце розміщення та наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання послуги та список автомобілів, які будуть здійснювати доставку обідів та який повинен мати санітарний паспорт або рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування та чинні довідки про санітарну обробку автотранспорту. На виконання вказаних вимог Замовника учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» в складі своєї тендерної пропозиції надано такі документи: Довідка про місце розміщення та наявність матеріально-технічної бази №18/12-11 від 18.12.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ПРО РОЗМІЩЕННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ.PDF»); Рішення про державну реєстрацію потужності для транспортування харчових продуктів від 16.02.2018 року (файл «ДОДАТОК 3_2.11. РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ (ТРАНСПОРТ) .PDF»); Довідка ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №27.2/1925458 від 05.12.2019 року про відповідність транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER311CDI, реєстраційний номер АЕ0133ВМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ – АЕ0133ВМ.PDF»); Довідка ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №27.2/1925460 від 05.12.2019 року про відповідність транспортного засобу ГАЗ 3302 реєстраційний номер АЕ0487АМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ – АЕ0487АМ.PDF»); Довідка ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №27.2/1925459 від 05.12.2019 року про відповідність транспортного засобу ГАЗ 33021, реєстраційний номер АЕ4771КН (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ – АЕ4771КН.PDF»); Довідка про санітарну обробку автомобіля № 006020 на транспортний засіб MERCEDES-BENZ SPRINTER311CDI, реєстраційний номер АЕ0133ВМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. САНОБРОБКА АВТОТРАНСПОРТУ – АЕ0133ВМ.PDF»); Довідка про санітарну обробку автомобіля №005975 на транспортний засіб ГАЗ 3302 реєстраційний номер АЕ0487АМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. САНОБРОБКА АВТОТРАНСПОРТУ – АЕ0487АМ.PDF»); Довідка про санітарну обробку автомобіля № 005824 на транспортний засіб ГАЗ 33021, реєстраційний номер АЕ4771КН (файл «ДОДАТОК 3_2.11. САНОБРОБКА АВТОТРАНСПОРТУ – АЕ4771КН.PDF»); Так, зі змісту вказаних документів вбачається, що учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано всі вимоги Замовника, що визначені тендерною документацію та підтверджено свої кваліфікаційні критерії. Всі документи, що подані учасником є чинними та відповідають вимогам діючого законодавства України. Учасник ТОВ «ОПТІТРЕЙД» вчасно здійснює контрольні заходи щодо санітарної обробки транспортних засобів, якими здійснюється транспортування продуктів харчування. На підставі п. 1 розділу V тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна» з урахуванням податків. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Виходячи з результатів аукціону, цінова пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» є економічно вигідною. Відповідно до п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» цього ж розділу тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: 3.1. Ненадання учасником документів або надання їх не в повному обсязі у складі своєї тендерної пропозиції, визначених у додатку 3 тендерної документації; 3.2. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених Додатком 3 до тендерної документації. Так, підставою відхилення цінової пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та дискваліфікації учасника є саме п.3.1. та п. 3.1. розділу V тендерної документації, про що зазначено у рішенні Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформл
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.01.2020 21:32
Дата виконання рішення Замовником: 17.01.2020 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням тендерного комітету від 17.01.2020 № ВТ/01-06 про виконання рішення ПДАК АМКУ від 13.01.2020 № 671-р/пк-пз
Автор: ТОВ "ОПТІТРЕЙД", Ірина Сафронова +380504202804 optitrade1@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 74a45678cdfb4f6d9637d96d46c77cd1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-002343-b.b1
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
23.12.2019 р. на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 р., відповідно до якого, за результатами розгляду тендерних пропозицій, відхилено цінову пропозицію зокрема й ТОВ «Оптітрейд» та дискваліфіковано цього учасника на підставі пп. 3.1, 3.2. розділу V тендерної документації, оскільки ТОВ «ОПТІТРЕЙД» нібито не виконало вимоги тендерної документації: не надано в повному обсязі документи, згідно п. 2 Додатку 3, а саме: пп. 2.11 та учасник не відповідає умовам п. 1 Додатку 3, а саме: пп. 1.4., 1.8. Проте, рішення Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 р., відповідно до якого, за результатами розгляду тендерних пропозицій, відхилено зокрема цінову пропозицію ТОВ «Оптітрейд» та дискваліфіковано цього учасника, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд», з огляду на наступні обставини. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, відповідно до п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів: 1) заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) вимоги та опис предмета закупівлі про технічні, якісні та кількісні характеристики, визначені у Додатку 2 до тендерної документації; 3) кваліфікаційні критерії до учасника. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначені у Додатку 3 до тендерної пропозиції; 4) проект договору (з додатками), наведений у Додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються; Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Пунктом 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації закріплено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону, учасник подає документи, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано всі необхідні документи, що визначені Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 1.4 Додатку 3 до тендерної документації 1.4. визначено, що учасник повинен відповідати наступним вимогам: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також перелік автомобілів, які будуть здійснювати перевезення та доставку гарячих обідів. У разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою). На виконання зазначених вимог тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» було подано наступні документи: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 18/12-06 від 18.12.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОВІДКА НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ. PDF»); Договір оренди обладнання № 151 від 03.01.2019 року та Акт прийому-передачі обладнання згідно Договору оренди № 151 від 03.01.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОГОВІР ОРЕНДИ ОБЛАДНАННЯ.PDF»); Договір суборенди приміщення № 02 від 01.04.2019 року та Акт приймання-передачі майна (приміщення) в суборенду до Договору суборенди № 02 від 01.04.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОГОВІР СУБОРЕНДИ + АКТ.PDF»); Договір оренди приміщення № 01 від 01.01.2018 року та Акт прийому-передачі до Договору оренди № 01 від 01.01.2018 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ.PDF»); Акт обстеження автотранспортних засобів ТОВ «ОПТІТРЕЙД» №5286/27-19 від 04.12.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.4. АКТ ОБСТЕЖЕННЯ АВТОТРАНСПОРТУ.PDF»); Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER311CDI, реєстраційний номер АЕ0133ВМ (файл «ДОДАТОК 3_1.4. СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АЕ0133ВМ.PDF»); Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 3302, реєстраційний номер АЕ0487АМ (файл «ДОДАТОК 3_1.4. СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АЕ0487АМ.PDF»); Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021, реєстраційний номер АЕ4771КН (файл «ДОДАТОК 3_1.4. СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ АЕ4771КН.PDF»). Так, з вказаних документів вбачається, що учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано вимоги тендерної документації Замовника в частині надання документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а також перелік автомобілів, які будуть здійснювати перевезення та доставку гарячих обідів. Окрім того, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» підтверджено наявність у нього частково орендованої матеріально-технічної бази. Всі автотранспорті засоби є призначеними для транспортування продуктів харчування та перебувають у власності ТОВ «ОПТІТРЕЙД», що підтверджується наданими в складі тендерної документації свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Вказане також підтверджується Актом обстеження автотранспортних засобів №5286/27-19 від 04.12.2019 року, в якому зроблено висновок, що фургони мають ізотермічну конструкцію, гігієнічне покриття. Продукти харчування перевозяться в фургонах, які обладнані для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини. Таким чином, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано вимоги Замовника в частині підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а також автомобілів, які будуть здійснювати перевезення та доставку гарячих обідів. Також, на підтвердження наявності у ТОВ «ОПТІТРЕЙД» права користування обладнанням та матеріально-технічною базою у складі його тендерної пропозиції надано копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою. На підставі п.п 1.8 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженим органом на об’єкті, у якому будуть надаватись послуги харчування та акт санітарно-епідеміологічного обстеження приміщення в якому будуть надаватися послуги, виданий не раніше 2019 р. На виконання зазначених вимог тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» було подано копію Рішення про державну реєстрацію потужності від 19.04.2019 року та Акту стосовно додержання оператором ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами №1610/27-19 від 22.04.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_1.8. РІШЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ + АКТ.PDF»). Зі змісту вказаних документів вбачається, що потужність, на базі якої здійснюється діяльність ТОВ «ОПТІТРЕЙД» є зареєстрованою у встановленому законом порядку, а саме приміщення, в якому надаватимуться послуги харчування відповідає санітарним та гігієнічним вимогам. У зв’язку з вказаним необґрунтованим є висновок Замовника про нібито не відповідність ТОВ «ОПТІТРЕЙД» умовам п.1 Додатку 3, а саме: пп.1.4., 1.8., оскільки учасником виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Пунктом 2.11. Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі *.pdf) вигляді в складі своєї цінової пропозиції довідку про місце розміщення та наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання послуги та список автомобілів, які будуть здійснювати доставку обідів та який повинен мати санітарний паспорт або рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування та чинні довідки про санітарну обробку автотранспорту. На виконання вказаних вимог Замовника учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» в складі своєї тендерної пропозиції надано такі документи: Довідка про місце розміщення та наявність матеріально-технічної бази №18/12-11 від 18.12.2019 року (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ПРО РОЗМІЩЕННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНУ БАЗУ.PDF»); Рішення про державну реєстрацію потужності для транспортування харчових продуктів від 16.02.2018 року (файл «ДОДАТОК 3_2.11. РІШЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТІ (ТРАНСПОРТ) .PDF»); Довідка ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №27.2/1925458 від 05.12.2019 року про відповідність транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER311CDI, реєстраційний номер АЕ0133ВМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ – АЕ0133ВМ.PDF»); Довідка ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №27.2/1925460 від 05.12.2019 року про відповідність транспортного засобу ГАЗ 3302 реєстраційний номер АЕ0487АМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ – АЕ0487АМ.PDF»); Довідка ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області №27.2/1925459 від 05.12.2019 року про відповідність транспортного засобу ГАЗ 33021, реєстраційний номер АЕ4771КН (файл «ДОДАТОК 3_2.11. ДОВІДКА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ – АЕ4771КН.PDF»); Довідка про санітарну обробку автомобіля № 006020 на транспортний засіб MERCEDES-BENZ SPRINTER311CDI, реєстраційний номер АЕ0133ВМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. САНОБРОБКА АВТОТРАНСПОРТУ – АЕ0133ВМ.PDF»); Довідка про санітарну обробку автомобіля №005975 на транспортний засіб ГАЗ 3302 реєстраційний номер АЕ0487АМ (файл «ДОДАТОК 3_2.11. САНОБРОБКА АВТОТРАНСПОРТУ – АЕ0487АМ.PDF»); Довідка про санітарну обробку автомобіля № 005824 на транспортний засіб ГАЗ 33021, реєстраційний номер АЕ4771КН (файл «ДОДАТОК 3_2.11. САНОБРОБКА АВТОТРАНСПОРТУ – АЕ4771КН.PDF»); Так, зі змісту вказаних документів вбачається, що учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано всі вимоги Замовника, що визначені тендерною документацію та підтверджено свої кваліфікаційні критерії. Всі документи, що подані учасником є чинними та відповідають вимогам діючого законодавства України. Учасник ТОВ «ОПТІТРЕЙД» вчасно здійснює контрольні заходи щодо санітарної обробки транспортних засобів, якими здійснюється транспортування продуктів харчування. На підставі п. 1 розділу V тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна» з урахуванням податків. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Виходячи з результатів аукціону, цінова пропозиція ТОВ «ОПТІТРЕЙД» є економічно вигідною. Відповідно до п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» цього ж розділу тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі: 3.1. Ненадання учасником документів або надання їх не в повному обсязі у складі своєї тендерної пропозиції, визначених у додатку 3 тендерної документації; 3.2. Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених Додатком 3 до тендерної документації. Так, підставою відхилення цінової пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та дискваліфікації учасника є саме п.3.1. та п. 3.1. розділу V тендерної документації, про що зазначено у рішенні Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 року. Однак, з вищевказаного вбачається, що учасником ТОВ «ОПТІТРЕЙД» виконано всі вимоги Замовника, надано в складі тендерної пропозиції документи у повному обсязі, що визначені у Додатку 3 тендерної документації. Крім того, надані документи відповідають кваліфікаційним критеріям, що встановлені цим додатком. Тому, рішення Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 р в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІТРЕЙД» та дискваліфікації учасника підлягає скасуванню. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.ст.18, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу. 2.  Усунути порушення у процесі проведення процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-27-002343-b). 3. Скасувати рішення Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2019 р., в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Оптітрейд» та дискваліфікації цього учасника. 4. Визначити ТОВ «Оптітрейд» переможцем процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-27-002343-b). 5. Прийняти та належним чином оформити відповідне рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: тендерний комітет КУ «ДМТЦСО (НСП)» ДМР визнала Ваші вимоги не обґрунтованими та вирішив оставити без змін рішення про дискваліфікацію ТОВ "ОПТІТРЕЙД".
Статус вимоги: Задоволено