• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясопродукти

Завершена

1 762 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 814.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2019 10:41 - 08.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії Замовника

Номер: ab3244c5f21640f6aff75ddc28dc2b71
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000223-c.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі(відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-000223-c, Класифікація за ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти ТОВ «СПАРТА 2015» (надалі –Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. ТОВ «СПАРТА 2015» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» По-перше: згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 40. ПОРЯДОК ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл. І. Загальні положення 1.1. Цей Порядок визначає процедуру ведення реєстру операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, на яку отримано експлуатаційний дозвіл. 1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". 1.3. Цей Порядок поширюється на операторів ринку та потужності, на які видано експлуатаційний дозвіл, які провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а також на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (далі - компетентний орган). 1.4. Реєстр операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл (далі - Реєстр), ведеться компетентним органом в електронному вигляді за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку. 1.5. Компетентний орган забезпечує для громадськості безперервний та безоплатний доступ до відомостей Реєстру на його офіційному веб-сайті. 1.6. Інформація про експлуатаційні дозволи, що діяли на момент набрання чинності Законом України від 22 липня 2014 року № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", та відповідні оператори ринку та потужності вноситься до Реєстру компетентним органом протягом 3 місяців з дня набрання чинності цим Порядком. Внесення змін до відомостей Реєстру про таких операторів ринку та потужності здійснюється на загальних умовах відповідно до цього Порядку. 1.7. З метою ведення Реєстру адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність. 1.8. Реєстраційний номер, який присвоюється потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, складається з таких елементів, що розділяються дефісом: 1) літери "а"; 2) двозначного літерного коду України (UA); 3) коду області, в якій розташована потужність, згідно з Кодифікацією адміністративно-територіальних одиниць України (областей, районів (міст)), зазначеною у додатку 2 до цього Порядку; 4) коду району (міста), в якому розташована потужність, згідно з додатком 2 до цього Порядку; 5) порядкового номера потужності, що присвоюється автоматично за арифметичним порядком, який починається з одиниці; 6) номера секції категорії потужності за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження згідно з додатком 3 до цього Порядку; 7) коду категорії потужності згідно з категоріями потужностей, зазначеними у додатку 3 до цього Порядку. Приклад реєстраційного номера потужності: а-UA-10-10-1-VІІІ-FFPP. 1.9. Порядковий номер потужності, який є частиною її реєстраційного номера, є унікальним та не може бути присвоєний іншій потужності навіть після анулювання відповідного експлуатаційного дозволу. ІІ. Внесення інформації до Реєстру 2.1. На підставі рішення про видачу експлуатаційного дозволу до Реєстру вноситься така інформація про оператора ринку та потужність, на яку видано експлуатаційний дозвіл: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) оператора ринку; 3) місцезнаходження або місце проживання оператора ринку; 4) назва потужності; 5) реєстраційний номер потужності; 6) адреса потужності; 7) вид господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, що провадиться з використанням потужності (із зазначенням номера секції та назви категорії потужності згідно з додатком 3 до цього Порядку); 8) дата внесення інформації про оператора ринку та потужність, на яку видано експлуатаційний дозвіл, до Реєстру; 9) інформація щодо рішення, передбаченого пунктом 2.3 цього розділу. 2.2. Інформація, зазначена у пункті 2.1 цього розділу, вноситься до Реєстру не пізніше наступного робочого дня з дати прийняття рішення про видачу експлуатаційного дозволу. 2.3. У випадку анулювання, тимчасового припинення або поновлення дії експлуатаційного дозволу інформація про дату, номер відповідного рішення, орган або посадову особу, які прийняли таке рішення, вноситься до Реєстру протягом трьох робочих днів з дня його отримання компетентним органом. Додаток 3 до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл (підпункт 6 пункту 1.9 розділу І) КАТЕГОРІЇ ПОТУЖНОСТЕЙ за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження Код категорії Назва категорії 1 2 СЕКЦІЯ 0. Потужності загального призначення CS Холодильний склад (незалежний, автономний) RW Потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) WM Оптовий ринок, агропродовольчий ринок RV Рефрижераторне судно СЕКЦІЯ І. М'ясо свійських копитних SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ ІІ. М'ясо свійської птиці та зайцеподібних SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ ІІІ. М'ясо диких тварин, вирощених на фермі SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ IV. М'ясо диких тварин GHE Потужність з обробки диких тварин CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ V. Кускове м’ясо, м’ясні напівфабрикати та м'ясо механічного обвалювання MM Потужність з виробництва кускового м’яса MP Потужність з виробництва м’ясних напівфабрикатів MSM Потужність з механічного обвалювання м’яса СЕКЦІЯ VІ. М’ясні продукти, у тому числі продукти крові та екстракти м’яса PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ VІІ. Живі двостулкові молюски DC Потужність зі збирання та відправлення PC Потужність з очищення СЕКЦІЯ VІІІ. Рибні продукти FV Рибопромислове судно ZV Рибоморозильне судно FFPP Завод свіжих рибних продуктів PP Потужність з переробки WM Оптовий ринок AH Рибний аукціон СЕКЦІЯ IX. Молозиво, сире молоко, молочні продукти та продукти на основі молозива CC Потужність зі збирання PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ X. Яйця та яєчні продукти PC Потужність з пакування PP Потужність з виробництва LEP Потужність з виробництва рідких яєчних продуктів СЕКЦІЯ XІ. Жаб’ячі лапки та слимаки PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XІІ. Топлені тваринні жири та шкварки CC Потужність зі збирання PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XІІІ. Оброблені шлунки, міхури та кишки PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XIV. Желатин PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XV. Колаген PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XVІ. Інші харчові продукти тваринного походження PP Потужність з виробництва SP Потужність зі зберігання PS Потужність з реалізації Номер експлуатаційного дозволу ТОВ «СПАРТА 2015» № а-UA-04-23-36-XVI-SP,PS виданий уповноваженим органом відповідно до вищевказаних норм чинного законодавства , в якому відповідно зазначено: SP-Потужність зі зберігання, PS- Потужність з реалізації. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції По-друге: відповідно до розділу II. ПІДГОТОВКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, П.2.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасником в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: • незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; • розміщення інформації не на фірмовому бланку Учасника; • самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «виправленому вірити» з зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; • не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом Учасника торгів; • орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, в документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані в складі пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Наприклад такі, як зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, з урахуванням загального змісту документів пропозицій Учасника та доведеності Учасником спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею. Відповідно до вищевказаного , в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» надано документ з механічною опискою , який підготовлений безпосередньо Учасником, а саме договір оренди складського приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019р. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. По-третє: згідно додатку 6 Тендерної документація. Технічна специфікації. Замовник вимагає наступні характеристики предмету закупівлі: Ковбаса варена в/г ДСТУ 4436:2005 Ковбаса відповідає вимогам даного стандарту. Зовнішній вигляд: батони варених ковбас з чистою сухою поверхнею, без пошкодження оболонки, напливів фаршу, злипів, бульйонних та жирових набряків. Консистенція пружна, ніжна, соковита. Ковбасні вироби з однорідною структурою-рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнин і сірих плям. Запах та смак властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку. Оболонка варених ковбас повинна бути маркована. При постачанні надається етикетка. Маркування та пакування відповідно до вимог цього стандарту. Документи:декларація виробника або посвідчення про якість. Документи мають бути чітко вираженими та такими, що читаються. Ковбаса н/к в/г ДСТУ 4435:2005 ; ДСТУ 4591:2006 Ковбаса відповідає вимогам даного стандарту. Зовнішній вигляд: поверхня батонів чиста, суха, без плям, злипів, пошкоджень оболонки і напливів фаршу. Консистенція пружна. Вигляд фаршу на розрізі: фарш рівномірно перемішаний, від рожевого до темно-червоного кольору, без сірих плям і порожнин та містить шматочки певних розмірів сала, грудинки , або свинини або жиру. Смак приємний, злегка гострий, в міру солоний, з вираженим ароматом прянощів і копчення, з запахом часнику або без нього, без сторонніх присмаку і запаху. Оболонка ковбас маркована, на кожній одиниці спожиткового пакування повна бути етикетка.Маркування та пакування відповідно до вимог цього стандарту. Документи: декларація виробника або посвідчення про якість. Документи мають бути чітко вираженими та такими, що читаються. Сосиски в/г ДСТУ 4436:2005 Сосиски, сарделі відповідають вимогам даного стандарту Зовнішній вигляд: батончики сосисок і сардельок з чистою сухою поверхнею, без пошкодження оболонки, напливів фаршу, злипів, бульйонних та жирових набряків. Консистенція ніжна, соковита для сосисок та пружна, соковита для сардельок.Вироби з однорідною структурою-рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнин і сірих плям. Запах та смак властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку. При постачанні надається етикетка.Маркування та пакування відповідно до вимог цього стандарту. Документи: декларація виробника або посвідчення про якість. Документи мають бути чітко вираженими та такими, що читаються В складі тендерної пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» було запропоновано товар , який відповідає вищевказаним вимогам, та надано підтверджуючі документи згідно вимог чинного законодавства . Щодо назви предмету закупівлі: Відповідно до вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Вважаємо, що дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у протоколі від 18.12.2019р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Доводимо до Вашого відома що при розгляді тендерних пропозицій тендерний комітет Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради керується Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема частиною 5 статті 28 Закону де зазначено, що замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Абзацом 3, частиною 1, статті 25 визначено, що кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Хоча, майданчики дають можливість до завантажувати документи до пропозиції яка знаходиться на розгляді. Кожен прикріплений документ має час завантаження в ЦБД Prozorro. Тендерний комітет Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради при розгляді тендерних пропозиції звертає увагу на час завантаження в ЦБД Prozorro кожного поданого файлу. До розгляду приймаються лише ті документи які завантажені до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в конкретному випадку до 12.12.2019 до 10:46). Файли, що завантажуються в систему пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій не розглядаються тендерним комітетом. Учасник – переможець повинен під вантажити лише визначені в тендерній документації документи у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Зазначаємо, що тендерна документація замовника містить вимогу про надання учасником в складі тендерної пропозиції чинного договору оренди нежитлового приміщення або суборенди , якщо складські приміщення орендовані , оформленого згідно чинного законодавства або право власності якщо приміщення власне ( дійсний на дату розкриття). Дана вимога учасником ТОВ «Спарта 2015» не була виконана. В тендерній пропозиції Учасника надано договір оренди на складських та офісних приміщень з невідповідністю дати заключення договору та дат строку дії договору (02 грудня 2019 року та 30 листопада 2019 року відповідно). п. 2 Розділу ІІ тендерної документації Замовника роз’яснює, якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: • технічні, механічні та інші помилки допущені Учасником в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; розміщення інформації не на фірмовому бланку Учасника; самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «виправленому вірити» з зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом Учасника торгів; • орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, в документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані в складі пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Наприклад такі, як зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення. Підсумовуючи вище викладене Замовник не може визначити невідповідність дати заключення договору та дат строку дії договору (02 грудня 2019 року та 30 листопада 2019 року відповідно) до формальної (несуттєвої) помилки з причин того, що така помилка в договорі суттєво впливає на його зміст. А отже, вимоги Замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції учасниками чинного договору оренди нежитлового приміщення або суборенди , якщо складські приміщення орендовані, оформленого згідно чинного законодавства або право власності якщо приміщення власне ( дійсний на дату розкриття) – ТОВ «Спарта 2015» не виконано, чим порушено п. 4 Розділу ІІ тендерної документації Замовника та абз. 2 п.1.1 додатку 3 тендерної документації Замовника, де встановлюються вимоги до підтвердження кваліфікційних критеріїв учасників закупівлі. (така підстава для відхилення вказана в рішенні замовника від 18.12.2019). Відповідно до норм Господарського кодексу України істотними є умови договору, без узгодження яких договір уважається неукладеним (ч. 2 ст. 180 ГК, ч. 1 ст. 638 ЦК). Для договору оренди це (ст. 284 ГК): -предмет договору; -ціна договору, тобто розмір орендної плати; -строк дії договору; об'єкт оренди; -порядок використання амортизаційних відрахувань; -порядок відновлення орендованого майна; Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Наданий ТОВ «СПАРТА 2015» договір оренди від 02 грудня 2019 року № 02-12/19К терміном дії до 30 листопада 2019 року не містить інформації, яка вимагалась Замовником в тендерній документації, а саме він не є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій, та тим самим Учасником не виконано вимоги тендерної документації. Слід зазначити, що Учасником було додатково, до завантажено до електронної системи закупівель13.12.2019 року о 18,29 год.- лист-роз’яснення від 12.12.2019 №12/12/1 про допущення механічної описки в п. п. 10.1, 10 з рекомендацією вважати дійсним договір в новій редакції (додається). Відповідно до вимог ст.16 Закону України та Додатку 3 тендерної документації п.1.2 Учасник повинен надати Експлуатаційний дозвіл Держпродспоживслужби України про державну реєстрацію потужностей із збереженням, реалізації. Наданий ТОВ «СПАРТА 2015» експлуатаційний дозвіл не містить жодної інформації про зберігання та реалізацію предмету закупівлі. Замовником в технічній специфікації предмету закупівлі «М’ясопродукти »не вказується посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, петент, констррукцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Відповідно обов’язкового додатка А таблиця А.1 ДСТУ 4436:2005 зазначено перелік варених ковбас в/г : Яловича, Лікарська,Діабетична, Любительська,Любительська свиняча, Російська, Краснодарська, Столична, Теляча, Дитяча, Русанівська, Теляча з вершками, «Гулівер», Дитяча вершкова, Кальміуська, Останкінська. З вищезазначеного переліку МОЗ рекомендує для дитячого харчування наступні ковбаси в/г - Яловича, Лікарська, Теляча,Дитяча,Русанівська,Теляча з вершками, «Гулівер», Дитяча вершкова, Останкінська, Молочна . Відповідно обов’язкового додатка А таблиця А.2 ДСТУ 4436:2005 зазначено перелік сосисок в/г : Особливі, Вершкові, Шкільні, Дитячі, «Малюк», Молочні. З вищезазначеного переліку МОЗ рекомендує для дитячого харчування наступні сосиски в/г: Вершкові, Шкільні, Дитячі, «Малюк» , Молочні. Відповідно обов’язкового додатка В таблиця В.1а ДСТУ 4435:2005 зазначено перелік ковбас н/к в/г : Прикарпатська, Львівська, Дрогобицька, Кіровоградська, Прима, Армавірська, Таплінська, Полтавська, Краківська, Мисливські ковбаси. Відповідно обов’язкового додатка В таблиця В.1 ДСТУ 4591:2006 зазначено перелік ковбас в/к в/г: Сервелат, Московська, Делікатесна. Так, як перелік ковбас вищезазначених ДСТУ дуже різноманітний тендерний комітет обмежився певною назвою, що зазначив у специфікації. Доводимо до Вашого відома, що Замовником в рамках закупівлі ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти встановлена вимога підтвердити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження такої кваліфікації замовник вимагає від учасників надати в складі своєї пропозиції, в тому числі, скановані копії особових медичних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково), та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду. ТОВ «Спарта 2015» надає в складі тендерної пропозиції медичні книжки водія та комірника. Тендерна пропозиція ТОВ «Спарта 2015» не містить інформацію про медичну книжку експедитора, що порушує вимогу п.2.3 додатку 3 тендерної документації Замовника. Варіант суміщення посад водія та експедитора Замовником був виключений, з причини того, що при порівнянні штатного розпису та загальної кількості працівників які працюють у учасника ТОВ «Спарта 2015» вакантна посади експедитора на підприємстві учасника відсутня, а отже не може бути суміщена з іншими посадами. Про це йдеться в пункті 9 Інструкції № 53-ВЛ, яким передбачено, що зменшення чисельності працівників у результаті суміщення професій (посад) не може бути підставою для зміни встановленого підприємствам, установам, організаціям ліміту чисельності та затвердженого для них штатного розпису, ліквідації підрозділів. Отже, учасником ТОВ «Спарта 2015» не виконано вимогу встановлену в рамках підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – про що було замовником зазначено в своєму рішенні від 18.12.2019р. Враховуючи вище викладене Замовник не може задовільнити вимогу учасника ТОВ «Спарта 2015». Та визначає рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Спарта 2015» вірним та обґрунтованим, про що роз’яснює вище. Тендерна документація Учасниками торгів не оскаржувалась, що свідчить про визнання її вимог всіма Учасниками та відповідно необхідністю її підтримання в повному обсязі.
Статус вимоги: Задоволено