• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи» (банани, буряк, капуста свіжа, лимони, мандарини, морква, цибуля, яблука, помідори свіжі, огірки свіжі)

Завершена

333 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 330.70 UAH
Період оскарження: 27.11.2019 09:08 - 14.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: b26365d38d9e4edf9ca96cc92fde7940
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000166-b.c3
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2020 22:41
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2020 09:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня! Рішення Органу оскарження виконано.
Автор: ФОП НАУМ Л.А., Наум Любов +380979248425 naumla@ukr.net
Вимога
Є відповідь

несправедливе рішення комісії

Номер: 8ce8317106ef44dfa41dfc5f3966c47e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000166-b.a2
Назва: несправедливе рішення комісії
Вимога:
я не погоджуюся з рішенням тендерної комісії, адже в документації подано аналогічний договір з кодом товару ДК 021:2015 033220000-9 - "Овочі, фрукти та горіхи", який відповідає предмету закупівлі. Якщо це принципово, то додаю договір де є і мандарини.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 180 ГК України, «умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, АСОРТИМЕНТ) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості». Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках КОНКРЕТНОЇ НАЗВИ ТОВАРУ чи послуги». Відповідно до роз’яснень МЕРТУ, «частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону». Отже, визначення терміну «аналогічний договір» здійснюється Замовником самостійно, з дотриманням приписів Закону. Так, на думку тендерного комітету, в даному випадку аналогічним договором є той, який відповідає предмету даної закупівлі, тобто із дотриманням асортименту товару. При цьому, не важливо, чи це буде один договір на всі позиції ( всі овочі та фрукти), чи десять договорів на кожний фрукт/овоч – важливим є досвід виконання договорів по всім (!) позиціям, що закуповуються та є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Так, в даній закупівлі, Замовник не може знати, чи маєте Ви досвід виконання договорів поставки, наприклад, лимонів, які входять до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Більше того, йдеться про забезпечення продуктами харчування учнів та вихованців ЗЗСО та ЗДО («специфіка предмету закупівлі»). Враховуючи наведене, керуючись вимогами Закону, дотримуючись принципів здійснення закупівель, Замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію, оскільки, Вами не надано документів, що підтверджують досвід виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів. Окрім цього, ще однією із підстав відхилення Вашої пропозиції є відсутність підтвердження виконання договору, укладеного у 2019 році. З приводу завантажених Вами файлів повідомляємо, що строк для подання тендерної пропозиції сплив. Відтак, ці документи не можуть братись до уваги Замовником. Вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне рішення Замовника

Номер: 2f089b47e4454e978862ec44c3f1f862
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000166-b.a1
Назва: Незаконне рішення Замовника
Вимога:
Прошу скасувати ваше незаконне рішення про відхилення моєї пропозиції, адже вона цілком і повністю відповідає вимогам документації. Договір вважається аналогічним , якщо він відповідає коду класифікатора згідно чинного законодавства. Договори, які я надала за товарною групою підходять під цей код класифікатора. У випадку якщо ви не скасуєте своє незаконне рішення, я буду звертатися зі скаргою до АМКУ. А як показує практика розгляду скарг цієї категорії, вас буде зобов’язано скасувати ваше незаконне рішення і на вас аудиторська служба може накласти штраф (на кожного члена тендерного комітету) згідно КуПАП України. Також буду звертатися до контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 180 ГК України, «умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, АСОРТИМЕНТ) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості». Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках КОНКРЕТНОЇ НАЗВИ ТОВАРУ чи послуги». Відповідно до роз’яснень МЕРТУ, «частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону». Отже, визначення терміну «аналогічний договір» здійснюється Замовником самостійно, з дотриманням приписів Закону. Так, на думку тендерного комітету, в даному випадку аналогічним договором є той, який відповідає предмету даної закупівлі, тобто із дотриманням асортименту товару. При цьому, не важливо, чи це буде один договір на всі позиції ( всі овочі та фрукти), чи десять договорів на кожний фрукт/овоч – важливим є досвід виконання договорів по всім (!) позиціям, що закуповуються та є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Так, в даній закупівлі, Замовник не може знати, чи маєте Ви досвід виконання договорів поставки, наприклад, лимонів, які входять до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Більше того, йдеться про забезпечення продуктами харчування учнів та вихованців ЗЗСО та ЗДО («специфіка предмету закупівлі»). Враховуючи наведене, керуючись вимогами Закону, дотримуючись принципів здійснення закупівель, Замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію, оскільки, Вами не надано документів, що підтверджують досвід виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів. Відтак , вимога підлягає відхиленню. При цьому, Замовник обізнаний про відповідальність у сфері публічних закупівель, а тому при їх здійсненні дотримується приписів закону.
Статус вимоги: Відхилено