• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації з мовним оповіщенням про пожежу готелю «Славутич» по вул.Набережна,1 в м. Горішні Плавні Полтавської обл.» (нове будівництво)

Торги відмінено

878 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2019 09:01 - 03.12.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Лист-оскарження рішення тендерного комітету Комунального підприємства готелю "Славутич", викладеного в протоколі засідання від 13.12.2019 року

Номер: b4999ec2ce0c469fbd89ed387d610a89
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000041-c.b3
Назва: Лист-оскарження рішення тендерного комітету Комунального підприємства готелю "Славутич", викладеного в протоколі засідання від 13.12.2019 року
Вимога:
Засіданням тендерного комітету Комунального підприємства готелю «Славутич», прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ». ТОВ «СКМ МОНТАЖ» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, вважає його неаргументованим, бездоказовим, протиправним та таким, що порушує норми чинного законодавства, у тому числі – Закону України «Про публічні закупівлі». Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тендерним комітетом було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Комунального підприємства готель "Славутич" розглянуто вимогу ТОВ "СКМ МОНТАЖ". Вимогу задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Лист-оскарження рішення тендерного комітету Комунального підприємства готелю "Славутич", викладеного в протоколі засідання від 13.12.2019 року

Номер: a45dc81b283e44b78e18272f26f277ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000041-c.b2
Назва: Лист-оскарження рішення тендерного комітету Комунального підприємства готелю "Славутич", викладеного в протоколі засідання від 13.12.2019 року
Вимога:
Засіданням тендерного комітету Комунального підприємства готелю «Славутич», прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СКМ МОНТАЖ». ТОВ «СКМ МОНТАЖ» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, вважає його неаргументованим, бездоказовим, протиправним та таким, що порушує норми чинного законодавства, у тому числі – Закону України «Про публічні закупівлі». Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тендерним комітетом було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 20.12.2019 11:29
Вимога
Відхилено

Щодо відміни процедури закупівлі

Номер: 2f6b4d2d0dde41bb8a2d0afb0f588cf0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-27-000041-c.b1
Назва: Щодо відміни процедури закупівлі
Вимога:
Доброго дня, вимагаємо замовника переглянути статус закупівлі та переопублікувати закупівлю як ВІДКРИТІ ТОРГИ згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (ретельно вивчайте Закони). Моніторинговий портал DoZorro проінформовано щодо порушень з боку замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. По суті вимоги повідомляємо, що згідно Наказу МЕРТУ № 454 від 17.03.2016 Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Щодо вартісних меж, та віднесення робіт до категорії відкриті торги, уважно ознайомтесь із ч. 1 ст. 2 Закону № 922, в якому зазначено "Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;" Зокрема згідно кошторисних документів та Експертного звіту, це є роботи. Виходячи із вищезазначеного, ми як замовник торгів взагалі не зобов'язанаі згідно Закону проводити закупівлю, а маємо законне право укласти угоду, проте нами навпаки створено конкурентні умови задля можливості обрання найбільш економічно вигідної пропозиції з ціллю економії коштів.
Статус вимоги: Відхилено