-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети) Фінансування здійснюється з державного бюджету
Торги відмінено
312 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 562.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 562.50 UAH
Період оскарження:
26.11.2019 16:14 - 08.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження визначення переможця закупівлі
Номер:
4001a514ee05485bb95620471a3819d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-000904-a.b2
Назва:
Оскарження визначення переможця закупівлі
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМЕЛ» приймало участь у публічній закупівлі код ДК 021:2015: код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2019-11-26-000904-a (надалі за текстом – «Торги») https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-26-000904-a.
Рішенням засідання тендерного комітету Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області (надалі – «Замовник»), оформленим Протоколом розгляду тендерних пропозицій №144 від 23.12.2019 р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" (надалі за текстом – «Рішення») визначено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" переможцем Торгів, прийнято рішення про намір укласти договір.
ТОВ «КОМЕЛ» не погоджується з Рішенням, вважає, що воно прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – ЗУ «Про публічні закупівлі») внаслідок порушення прин ципів максимальної економії та ефективності; недискримінація учасників; забезпечення об'єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (ст. 3, ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Оскільки, на Торги була заявлена замовником очікувана вартість закуповуваного товару складала 312 500,00 UAH з ПДВ та визначена за результатами аукціону ціна, що була запропонована кожним із учасників перевищує 200 тисяч гривень, то на дану публічну закупівлю поширюються вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі і в частині її оскарження до АМКУ.
Зокрема, вважаємо, що прийняття тендерної пропозиції ТОВ «Мале підприємство Інвар» та визначення останнього переможцем закупівлі суперечить вимогам документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до умов тендерної документації, Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, абзацом 1 підроздвлом 3.1 щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції учасниками, останні в свою чергу повинні дотримуватися умов такої документації та вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", визначено наступне: "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документоообіг», що регулюється статтею 12 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Виходячи з цього, статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачається подання всієї інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель, всі документи для участі у процедурі закупівлі подаються у вигляді електронного документу, який являє собою документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму та було запроваджено електронний цифровий підпис (ЕЦП/КЕП), за допомогою якого документи в електронній формі, можуть набувати такої самої юридичної сили, що і документи на папері. Згідно статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа використовується електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Виходячи зі змісту статті 12 Закону усі учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. У випадку невиконання вимоги тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар", якого було визначено переможцем торгів подано тендерну пропозицію з порушенням даної вимоги закону, а саме: ТОВ "Мале підприємство Інвар" при поданні тендерної пропозиції всупереч вимогам не було накладено ЕЦП/КЕП на етапі завершення подання пропозиції. Час підпису sign.p7s визначено раніше - 12 груд. 12:55, аніж подані у складі тендерної пропозиції документи - 12 груд. 12:56 - 12 груд. 12:58 (принтскрін інформації додається). Також подання ТОВ "Мале підприємство Інвар" документів переможця взагалі не супроводжується кваліфікованим ЕЦП/КЕП, що відповідно до вимог, описаних вище призводить до відхилення пропозиції такого учасника. що не відповідає нормам закону та документації та у відповідності до чинного законодавства України не відповідає умовам закупівлі та підлягає відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Вважаємо, що дії та рішення Замовника при визначенні учасника Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар» переможцем є незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження.
Відповідно до умов тендерної документації, Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підрозділом 3.1 щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції учасниками, пунктом 14 тендерної документації, визначено наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається відповідна інформація та завантаження файлів (скановані копії оригіналів або копій документів)…14. Авторизаційний лист від виробника, офіційного представника, дилера або дистриб’ютора запропонованого товару в Україні…»
Документ, поданий учасником ТОВ "Мале підприємство "Інвар", якого визначено переможцем торгів у складі тендерної пропозиції не містить посилання на торги, замовника та ідентифікатор закупівлі. Таким чином неможливо підтвердити, що наданий лист видано на підтвердження виконання вимог даних торгів, а також що наданий документ є достовірним, а отже тендерна пропозиція учасника ТОВ "Мале підприємство "Інвар", якого визначено переможцем торгів не відповідає умовам та підлягає відхиленню.
У разі належного розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників в рівних умовах, ТОВ «КОМЕЛ» було б обрано переможцем Торгів.
Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5 «Про публічні закупівлі»: максимальної економії та ефективності; недискримінація учасників; об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
У відповідності до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження (АМКУ) має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема: зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
У відповідності до абз. 2-3 ч. 2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене вище, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, п. 3 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про визначення Головним управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївській області у торгах (код ДК 021:2015: код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети), згідно ідентифікатора закупівлі UA-2019-11-26-000904-a) учасника Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар» переможцем торгів.
2. Зобов'язати Головне управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївській області перейти до розгляду тендерної прозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Комел», що є наступною найбільш економічно вигідно пропозицією.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.12.2019 21:05
- Платіжне доручення.pdf 23.12.2019 21:05
- 6. Протокол розгляду.pdf 23.12.2019 21:13
- Витяги з практикою відповідних позитивних рішень.pdf 23.12.2019 21:13
- Статут, наказ, протокол.pdf 23.12.2019 21:30
- Принтскріни з інформацією про час додавання КЕП та документів тендерної пропозиції.pdf 23.12.2019 21:30
- Тендерна пропозиція ТОВ Мале підприємство Інвар.zip 23.12.2019 21:30
- Витяг Комел 20.11.2019.pdf 23.12.2019 21:30
- Скарга.pdf 23.12.2019 21:35
- Рішення від 27.12.2019 № 19373.pdf 27.12.2019 20:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2020 № 877.pdf 17.01.2020 18:58
- рішення від 16.01.2020 № 877.pdf 21.01.2020 21:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2019 21:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.01.2020 21:01
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
bd557809917049a4ab1bc343b8bbb63a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-000904-a.b1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те що, у відповідності до посилання на умови тендерної документації, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції учасниками, останні повинні дотримуватися умов такої документації та вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". А отже, документом визначено наступне: "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документоообіг».", що регулюється статтею 12 ЗУ "Про публічні закупівлі". Виходячи з цього, статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачається подання всієї інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель, всі документи для участі у процедурі закупівлі подаються у вигляді електронного документу, який являє собою документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму та було запроваджено електронний цифровий підпис (ЕЦП/КЕП), за допомогою якого документи в електронній формі, можуть набувати такої самої юридичної сили, що і документи на папері. Згідно статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа використовується електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Виходячи зі змісту статті 12 Закону усі учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. У випадку невиконання вимоги тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізуючи тендерну пропозицію ТОВ "Мале підприємство Інвар", якого визначено переможцем закупівлі, просимо замовника переглянути своє рішення та надати агрументацію відповідно до нього, оскільки виходячи з умов документації та закону, пропозиція ТОВ "Мале підприємство Інвар", подана з порушеннями, а саме: ТОВ "Мале підприємство Інвар" при поданні пропозиції всупереч вимогам не було накладено ЕЦП/КЕП на етапі завершення подання пропозиції. Час sign.p7s раніше 12 груд. 12:55 аніж подані у складі пропозиції документи 12 груд. 12:56 - 12 груд. 12:58, що не відповідає нормам закону. Також подання ТОВ "Мале підприємство Інвар" документів переможця взагалі не супроводжується кваліфікованим ЕЦП/КЕП, що відповідно до вимог, описаних вище призводить до відхилення пропозиції такого учасника.
Також просимо Замовника звернути увагу на документ, поданий ТОВ "Мале підприємство "Інвар" у складі тендерної пропозиції - 14. Авторизаційний лист.pdf, у якому відсутнє посилання ані на замовника, ані на ідентифікатор закупівлі, яким підтверджується, що наданий лист надано на підтвердження виконання вимог даної закупівлі, а також що наданий документ є достовірним.
Отже, просимо переглянути рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі, а також інформуємо, що у разі незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право на подачу скарги до АМКУ щодо визначення неправомірних дій Замовника, та нами вже підготовлено відповідні документи з практикою відповідних позитивних рішень, які були прийняті колегією, адже на розгляд постійно діючої адміністративної колегії АМКУ надходять скарги від учасників процедур закупівель предметом оскарження, яких є накладання ЕПЦ/КЕП на тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2019 11:09
Вирішення:
Згідно частини другої статті 2 закону № 922 умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».
Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15). При цьому в Законі № 922 не вказано, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП/КЕП). З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію.
Крім того, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 5 Закону № 922 і частини четвертої статті 22 Закону № 922. Тендерна документація для процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети) (ID: UA-2019-11-26-000904-a) не містить вимог щодо обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП учасника на тендерну пропозицію.
Відповідно до п. 14 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник має надати авторизаційний лист від виробника, офіційного представника, дилера або дистриб’ютора запропонованого товару в Україні. Конкретної форми для вказаного листа або вимог щодо обов’язкового зазначення в листі найменування замовника чи ідентифікатора закупівлі замовником не встановлено. На виконання вказаної вимоги ТОВ МП «Інвар» у складі тендерної пропозиції надано лист від 09.12.2019 №1754 від Іноземного підприємства «І-АР-СІ», що відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для скасування рішення щодо визначення ТОВ МП «Інвар» переможцем відповідної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2019 14:37
Підтвердження вирішення:
Не задоволено