-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М`ясо
Завершена
425 471.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 127.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 127.36 UAH
Період оскарження:
26.11.2019 15:31 - 08.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника викладеним у тендерній документації
Номер:
1f89be64b8774785a493c154193e0b3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-003172-b.b1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника викладеним у тендерній документації
Вимога:
Тендерному комітету
Вимога про дотримання принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стартрейдінг» будучи учасником процедури ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-26-003172-b даною вимогою просимо звернути увагу на наступні зауваження щодо невідповідності поданих тендерних пропозицій вимогам Замовника, що були викладені в тендерній пропозиції.
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
Не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) Згідно п. 4 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагав «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій про, що учасником у складі тендерної пропозиції подається лист-згода.».
Учасник проігнорував цю вимогу та не надав жодного документу у складі власної тендерної пропозиції.
2) Згідно п.п. 1.7 п. 5 Розділу 3 Замовник вимагав «Кольорові скан-копії оригіналу договору на мийку транспортних засобів, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі дійсний протягом 2020 року, з додаванням скан-копії оригіналу акту виконаних робіт, за передостанній місяць до надання пропозиції учасника/».
Учасник надав файл з назвою Лист-пояснення мийка транспорту.pdf у якому повідомяє, що процедура дезинфекції включає у себе попередню мийку. складу дезинфекції. Також учасником надано договір №33 від 02.02.2019 року про надання послуг з дезинфекції, а також акт здавання-приймання наданих послуг. Звертаємо увагу Замовника на те, що згідно предмету договору мийка не входить до переліку послуг, які надаються згідно цього договору, напроти – згідно п. 3.2.2 ТОВ «НВП«ПРОДАГРОКОМ», зобов’язаний забезпечити підготовку (транспорту, приміщення) у тому числі прибирання з урахуванням пропозицій та рекомендацій фахівців. Тобто учасник самостійно повинен провести підготовку транспортних засобів у тому числі і їх мийку. Також згідно акту здавання-приймання наданих послуг з дезинфекції №8/01 від 29.11.2019 року зазначено, що виконувалась лише 1 послуга – дезинфекція без попередньої мийки, про що стверджує учасник у своєму листі. Тобто учасник цим листом надає замовнику недостовірну інформацію.
3) згідно п.п. 2.2 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагав: «Надати Кольорові скан-копії особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо) за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров`я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії).».
Учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації необхідних для виконання договору зазначено 4 особи. При цьому ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" надав у складі тендерної пропозиції лише 1 медичну книжку, чи не виконав вимогу замовника.
4) Згідно пункту 3 Розділу 6 тендерної доккументації Замовник вимагав «Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов Додаток 3. Завізованим (шляхом проставляння пiдпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінцi) проектом договору про закупівлю, відповідно до Додатку 3, без заповнення його пунктів.».
Учасноком не було надано Завізованого проекту договору про закупівлю.
5) Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надати «….- копії документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Постачальника, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі ( сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005)».
Учасник, як потенційний постачальник не виконав цієї вимоги та не надав у складі своєї пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) виданий на Постачальника, тобто на учасник.
6) Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надати «…сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO.», тобто Замовник вимагав надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001.
Учасник не надав такого сертифікату взагалі.
7) Згідно додатку 2 до тендерної дкументації Замовник вимагав «Копію витягу з державного реєстру потужностей, завірену учасником (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів; (Відповідно до ст.. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Відповідно до постанови КМУ від 11.11.2015 року №930 оператори ринку повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.)».
Учасник не надав жодного документа для виконання цієї вимоги, у тому числі листа-роз’яснення.
Беручи до уваги усе вищезазначене вважаємо, що пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" необхідно відхилити на підставі ст. 30 Закону п.4, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо врахувати дану інформацію в процесі кваліфікації Учасників та вчинити дії, керуючись нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про невідповідність ТП ТД.pdf 16.12.2019 22:56
Дата подачі:
16.12.2019 22:56
Вирішення:
Ваші зауваження прийнято до відома
Статус вимоги:
Задоволено