• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання солодких подарунків

Придбання солодких подарунків для учасників творчого мистецького фестивалю «Christmas Fеst», а саме: шоколадні фігурки, шоколадки, батончики, штучні солодкі подарунки тощо вагою не менше 50 гр/шт

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2019 14:22 - 29.11.2019 14:27
Вимога
Вирішена

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 4938b5e4a52a4999bf933ff13ee551de
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-000648-c.b2
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Згідно умов тендеру предметом закупівлі є "Придбання солодких подарунків для учасників творчого мистецького фестивалю «Christmas Fеst», а саме: шоколадні фігурки, шоколадки, батончики, штучні солодкі подарунки тощо вагою не менше 50 гр/шт". Всупереч вимогам тендерної документації ПП "ОРХІДЕЯ-СУМИ" запропонувало непродовольчий продукт, тому, що у ціновій пропозиції вказаний товар з назвою "Новорічна фігурка (50гр)", тобто це сувенір, який не є солодким чи шоколадним виробом. Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЯ. На підставі викладеного, керуючись п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відхилити тендерну пропозицію ПП "Орхідея-Суми".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановні представники ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо. Документи, що були завантажені у складі пропозиції ПП "ОРХІДЕЯ-СУМИ", дають підставу розглядати пропозицію ПП «ОРХІДЕЯ-СУМИ», як таку, що відповідає вимогам до предмету закупівлі - Придбання солодких подарунків для учасників творчого мистецького фестивалю «Christmas Fеst», а саме: шоколадні фігурки, шоколадки, батончики, штучні солодкі подарунки тощо вагою не менше 50 гр/шт. Оскільки: «Новорічна фігурка (50 гр)» може, у тому числі, бути і солодкими або шоколадним виробом. У переліку документів завантажено: - сертифікат відповідності саме на шоколадну продукцію (шоколад темний (чорний), молочний, родинний, молочний, білий, пористий, з добавленням та без добавлень, з начинками та без начинок, у вигляді плиток, батончиків, різноманітних фігур: пустотілих та із сюрпризами (іграшко у середині тощо); - виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці, з якої видно, що основним видом економічної діяльності ПП «ОРХІДЕЯ – СУМИ» є «Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами». Зазначені документи, а також інші документи, завантажені у складі пропозиції, та що знаходяться у відкритих джерелах, дають підстави розглядати пропозицію ПП «ОРХІДЕЯ – СУМИ», а саме: новорічна фігурка (50 гр) як таку, що відповідає вимогам до предмету закупівлі. Також, зазначимо, що відповідно до проекту договору, предметом закупівлі є «Придбання солодких подарунків для учасників творчого мистецького фестивалю «Christmas Fеst», а саме: шоколадні фігурки, шоколадки, батончики, штучні солодкі подарунки тощо вагою не менше 50 гр/шт». У разі порушення виконавцем умов договору, оплата здійснюватися не буде.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендеру

Номер: 6ea2c7fbeb7b403db7adcb45a33b86ef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-000648-c.b1
Назва: Дискримінаційні умови тендеру
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 1. Встановленням у п.8 Оголошення (тендерної документації) умови про те,що «Учасник має належати до ІІ, або ІІІ групи оподаткування (з наданням підтвердження про законну наявну можливість роботи з юридичними установами)» порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки позбавлено права на участь у тендері юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які не є платниками єдиного податку, а мають інший податковий статус Відповідно до п.35 ст.1, 5 Закону: учасником тендеру може бути будь-яка фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент); вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. 2. Відповідно до ст.28 Закону нецінові критерії визначенння переможця можуть встановлюватися лише у разі здійснення закупівлі товарів, що виробляються за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом або у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер. При цьому такими неціновими критеріями можуть бути: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Відповідно до п.9) ч.2 ст.22 Закону у тендерній докуметації повинні визначатися перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); Згідно ч.2 ст.21 Закону у Оголошенні про тендер повинна вказуватися математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. Згідно ст.28 Закону: - у разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. - У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. Вищевказані вимоги Закону щодо застосування нецінових критеріїв відсутні у тендерній документації. Отже неціновий критерій не може бути застосований у даному тендері. На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з тендерній документації: 1) умову про те, що учасник повинен бути платником єдиного податку; 2) умову про неціновий критерій визначення переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Ваше звернення (вимогу), повідомляємо: управлінням молоді та спорту Сумської обласної державної адміністрації внесено відповідні зміни до вимоги щодо предмета закупівлі «Придбання солодких подарунків», що проводиться за процедурою допорогових закупівель та оголошення про яку було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.11.2019, а саме: п. 8 та 9 Вимог викладені у новій редакції, що додається
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так