-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні (очікувана вартість на 2020 рік)
Сметана фасована жирність не нижче 20% Кефір фасований жирність не нижче 2,5% Ряжанка фасована жирність не нижче 2,5%
Завершена
855 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 275.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2019 11:56 - 15.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 09.01.2020 року №23
Номер:
d874eb32145e42cc91e20a149ffbfc52
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-000395-c.c3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 09.01.2020 року №23
Скарга:
вих. № 12/01-ю
Від 17.01.2020
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@gmail.com
Замовник:
Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради
(код ЄДРПОУ 02142307)
50079, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75,
тел.:056-94-80-72;
e-mail: tendertern@ukr.net
Інформація про закупівлю
82239b46f17c4ab5b20277d631d26bc2
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-000395-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
09.01.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 09.01.2020 року №23
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-26-000395-c) 26.11.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні на очікувану вартість 855 000 грн з ПДВ
19 грудня 2019 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
-Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
-ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
-ТОВ САВВА ГРУПП
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
-Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 756 600 грн з ПДВ
-ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 765 300 грн з ПДВ
-ТОВ САВВА ГРУПП 824 880 грн з ПДВ
09 січня 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №23, відповідно до якого Замовником було акцептовано пропозицію - ТОВ «САВВА ГРУПП» (надалі – Учасник)
Наше підприємство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі
Так, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції - ТОВ «САВВА ГРУПП» на які Замовник взагалі не звернув увагу.
тому нами подається скарга на дії Замовника. Повний текст скарги та платіжне доручення у сканованому вигляді додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Терни молочка новопілля.pdf 19.01.2020 18:25
- платіжне доручення.pdf 19.01.2020 18:25
- рішення від 22.01.2020№1302.pdf 22.01.2020 19:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2020 18:25
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.01.2020 19:12
Вимога
Є відповідь
щодо можливих порушень
Номер:
061baacef6d2465fae51d3dd9afab908
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-26-000395-c.a1
Назва:
щодо можливих порушень
Вимога:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Тендерна пропозиція Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю не відповідає вимогам тендерної документації в частині:
1) Наданий в складі тендерної пропозиції технічний паспорт не підтверджує наявність холодильної камери, що суперечить п. 5 розділ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ». Так як для поставки товару, що є предметом закупівлі вимагається обов’язкова наявність холодильної камери в складському приміщення (на підтвердження надати в складі тендерної пропозиції надати технічний паспорт на складське приміщення).
2) В складі тендерної пропозиції надано інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за Формою таблиці 1 в якій відсутня інформація про наявність експедитора транспортного, що суперечить вимогам тендерної документації (п. 5 розділ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника). Натомість вказана інформація про наявність експедитора, проте згідно Класифікатора професій ДК 003:2010 експедитор та експедитор транспортний є різними посадами з різними функціональними обов’язками). Крім того, в складі тендерної пропозиції надані накази на прийняття працівників на посаду експедитора та надані медичні книжки на експедиторів, що суперечить вимогам тендерної документації, адже вимагалось наявність саме експедитора транспортного.
3) В складі тендерної пропозиції надано Сертифікат, що Учасник відповідає ДСТУ ISО 22000:2007, що містить інформацію про виробництво. Тому наданий Сертифікат суперечить Додатку 6 тендерної документації, адже відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів: документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника;
4) В складі тендерної пропозиції не надано атестат про акредитацію НААУ про акредитацію ДП «Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», оскільки надано лише додатки до атестату. Тому згідно Додатку 6 тендерної документації не надано в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимогидобудь-якихорганізаційхарчовоголанцюга";
5) В наданій довідці, яка містить загальні відомості про учасника відсутня інформація про юридичний статус (в Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу про надання Сканована копія довідки, складеної в довільній формі за підписом учасника /або його уповноваженої особи та завірена печаткою (за наявності), яка містить загальні відомості про учасника, в тому числі форма власності, юридичний статус, організаційно – правова форма);
6) В складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди на обробку персональних даних працівників щодо яких вказано інформацію про ідентифікаційний код, відомості про освіту в складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 5 тендерної пропозиції.
7) В складі тендерної пропозиції не надано довідки з банку про наявність рахунку та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Так як, відповідно до п. 1 розділу «ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» для цілей укладання договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції обов’язково подається учасником довідка з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
В такому разі тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою Замовником. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозиція Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю. У випадку відсутності будь-якого правомірного реагування з боку Замовника будемо змушені звернутись до органу оскарження з метою захисту своїх порушених прав та інтересів на справедливий розгляд тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2020 10:57
Вирішення:
Пропозиція переглянута та відхилена
Статус вимоги:
Задоволено