• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 102 дні назад

2 160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
Період оскарження: 26.11.2019 11:29 - 07.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 97ba46a7a7564c4789fe6e7bde4f3fbd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-000331-c.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі(відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-000331-c , Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки. ТОВ «СПАРТА 2015» (надалі –Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. ТОВ «СПАРТА 2015» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» По-перше: згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 40. ПОРЯДОК ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл. І. Загальні положення 1.1. Цей Порядок визначає процедуру ведення реєстру операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, на яку отримано експлуатаційний дозвіл. 1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". 1.3. Цей Порядок поширюється на операторів ринку та потужності, на які видано експлуатаційний дозвіл, які провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а також на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (далі - компетентний орган). 1.4. Реєстр операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл (далі - Реєстр), ведеться компетентним органом в електронному вигляді за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку. 1.5. Компетентний орган забезпечує для громадськості безперервний та безоплатний доступ до відомостей Реєстру на його офіційному веб-сайті. 1.6. Інформація про експлуатаційні дозволи, що діяли на момент набрання чинності Законом України від 22 липня 2014 року № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", та відповідні оператори ринку та потужності вноситься до Реєстру компетентним органом протягом 3 місяців з дня набрання чинності цим Порядком. Внесення змін до відомостей Реєстру про таких операторів ринку та потужності здійснюється на загальних умовах відповідно до цього Порядку. 1.7. З метою ведення Реєстру адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність. 1.8. Реєстраційний номер, який присвоюється потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, складається з таких елементів, що розділяються дефісом: 1) літери "а"; 2) двозначного літерного коду України (UA); 3) коду області, в якій розташована потужність, згідно з Кодифікацією адміністративно-територіальних одиниць України (областей, районів (міст)), зазначеною у додатку 2 до цього Порядку; 4) коду району (міста), в якому розташована потужність, згідно з додатком 2 до цього Порядку; 5) порядкового номера потужності, що присвоюється автоматично за арифметичним порядком, який починається з одиниці; 6) номера секції категорії потужності за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження згідно з додатком 3 до цього Порядку; 7) коду категорії потужності згідно з категоріями потужностей, зазначеними у додатку 3 до цього Порядку. Приклад реєстраційного номера потужності: а-UA-10-10-1-VІІІ-FFPP. 1.9. Порядковий номер потужності, який є частиною її реєстраційного номера, є унікальним та не може бути присвоєний іншій потужності навіть після анулювання відповідного експлуатаційного дозволу. ІІ. Внесення інформації до Реєстру 2.1. На підставі рішення про видачу експлуатаційного дозволу до Реєстру вноситься така інформація про оператора ринку та потужність, на яку видано експлуатаційний дозвіл: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) оператора ринку; 3) місцезнаходження або місце проживання оператора ринку; 4) назва потужності; 5) реєстраційний номер потужності; 6) адреса потужності; 7) вид господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, що провадиться з використанням потужності (із зазначенням номера секції та назви категорії потужності згідно з додатком 3 до цього Порядку); 8) дата внесення інформації про оператора ринку та потужність, на яку видано експлуатаційний дозвіл, до Реєстру; 9) інформація щодо рішення, передбаченого пунктом 2.3 цього розділу. 2.2. Інформація, зазначена у пункті 2.1 цього розділу, вноситься до Реєстру не пізніше наступного робочого дня з дати прийняття рішення про видачу експлуатаційного дозволу. 2.3. У випадку анулювання, тимчасового припинення або поновлення дії експлуатаційного дозволу інформація про дату, номер відповідного рішення, орган або посадову особу, які прийняли таке рішення, вноситься до Реєстру протягом трьох робочих днів з дня його отримання компетентним органом. Додаток 3 до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл (підпункт 6 пункту 1.9 розділу І) КАТЕГОРІЇ ПОТУЖНОСТЕЙ за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження Код категорії Назва категорії 1 2 СЕКЦІЯ 0. Потужності загального призначення CS Холодильний склад (незалежний, автономний) RW Потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) WM Оптовий ринок, агропродовольчий ринок RV Рефрижераторне судно СЕКЦІЯ І. М'ясо свійських копитних SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ ІІ. М'ясо свійської птиці та зайцеподібних SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ ІІІ. М'ясо диких тварин, вирощених на фермі SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ IV. М'ясо диких тварин GHE Потужність з обробки диких тварин CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ V. Кускове м’ясо, м’ясні напівфабрикати та м'ясо механічного обвалювання MM Потужність з виробництва кускового м’яса MP Потужність з виробництва м’ясних напівфабрикатів MSM Потужність з механічного обвалювання м’яса СЕКЦІЯ VІ. М’ясні продукти, у тому числі продукти крові та екстракти м’яса PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ VІІ. Живі двостулкові молюски DC Потужність зі збирання та відправлення PC Потужність з очищення СЕКЦІЯ VІІІ. Рибні продукти FV Рибопромислове судно ZV Рибоморозильне судно FFPP Завод свіжих рибних продуктів PP Потужність з переробки WM Оптовий ринок AH Рибний аукціон СЕКЦІЯ IX. Молозиво, сире молоко, молочні продукти та продукти на основі молозива CC Потужність зі збирання PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ X. Яйця та яєчні продукти PC Потужність з пакування PP Потужність з виробництва LEP Потужність з виробництва рідких яєчних продуктів СЕКЦІЯ XІ. Жаб’ячі лапки та слимаки PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XІІ. Топлені тваринні жири та шкварки CC Потужність зі збирання PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XІІІ. Оброблені шлунки, міхури та кишки PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XIV. Желатин PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XV. Колаген PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XVІ. Інші харчові продукти тваринного походження PP Потужність з виробництва SP Потужність зі зберігання PS Потужність з реалізації Номер експлуатаційного дозволу ТОВ «СПАРТА 2015» № а-UA-04-23-36-XVI-SP,PS виданий уповноваженим органом відповідно до вищевказаних норм чинного законодавства , в якому відповідно зазначено: SP-Потужність зі зберігання, PS- Потужність з реалізації. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції По-друге: відповідно до розділу II. ПІДГОТОВКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, П.2.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасником в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: • незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; • розміщення інформації не на фірмовому бланку Учасника; • самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «виправленому вірити» з зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; • не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом Учасника торгів; • орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, в документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані в складі пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Наприклад такі, як зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, з урахуванням загального змісту документів пропозицій Учасника та доведеності Учасником спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею. Відповідно до вищевказаного , в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» надано документ з механічною опискою , який підготовлений безпосередньо Учасником, а саме договір оренди складського приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019р. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. Вважаємо, що дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у протоколі від 18.12.2019р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто . 1.Експлуатаційний дозвіл №-UA- 04-23 -36 -XVI- SР.РS не надає право оператору здійснювати зберігання та реалізацію молочних продуктів, що прирівнюється до відсутності експлуатаційного дозволу, обов’язковість надання якого передбачене тендерною документацією (п. 1.2. Додатку №3 до ТД ) Учасник ТОВ «Спарта 2015» надав Експлуатаційний дозвіл але в п.6 не вказано вид господарської діяльності (Потужність зі зберігання . Потужність з реалізації). Враховуючи викладене, тендерний комітет правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Спарта 2015» через невідповідність кваліфікаційним критеріям. 2 . Згідно умов зазначених у тендерній документації ( Додаток № 3 , п. 1.1 ) Учасник відкритих торгів ТОВ «Спарта 2015» не надав чинний договір оренди приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019 року який діє до 30.11.2019 року даний документ не відповідає кваліфікаційним вимогам ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Закінчення кінцевого стоку подання тендерних пропозицій було 11.12.2019 року 11:34 але Учасник ТОВ «Спарта 2015» додатково було внесено документи 12.12.2019 року 18:24 після аукціону який відбувся 12.12.2019 року 13:30 надав договір оренди приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019 року який уже діє до 30.11.2021 року включно , також надав лист-пояснення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (не суттєвої) , механічної описки , але згідно ст.. 25 п.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання , не приймаються та автоматично повертаються учасникам , які їх подавали . Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозицій із зазначенням дати та часу . Дана помилка яку зазначив Учасник ТОВ «Спарта 2015 »в договорі оренди приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019 року не вважається несуттевой або механічною опискою тому Учасник не виконав кваліфікаційні вимоги які надані в тендерній документації Додаток № 3 п.1.1. , договір оренди приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019 року який діє до 30.11.2019 року не є чинним на момент розкриття тендерних пропозицій . Документи які долучаються після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій , Замовником не розглядаються крім оновленої цінової пропозиції Учасника-переможця торгів. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Згідно п. 1 ст.23 ЗУ «про публічні закупівлі» Фізична /юридична особа має право не пізніше ніж 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі . Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи , яка звернулася до замовника . Враховуючи вище викладене , зазначаємо що до Замовника від учасників відкритих торгів на предмет закупівлі «Молоко та вершки» не надходило жодних звернень щодо роз’яснення або зміни тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: c729649b6c3847a2893a1d9274902307
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-26-000331-c.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі(відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-27-000223-c, Класифікація за ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти ТОВ «СПАРТА 2015» (надалі –Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. ТОВ «СПАРТА 2015» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» По-перше: згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 40. ПОРЯДОК ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл. І. Загальні положення 1.1. Цей Порядок визначає процедуру ведення реєстру операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, на яку отримано експлуатаційний дозвіл. 1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". 1.3. Цей Порядок поширюється на операторів ринку та потужності, на які видано експлуатаційний дозвіл, які провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а також на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (далі - компетентний орган). 1.4. Реєстр операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл (далі - Реєстр), ведеться компетентним органом в електронному вигляді за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку. 1.5. Компетентний орган забезпечує для громадськості безперервний та безоплатний доступ до відомостей Реєстру на його офіційному веб-сайті. 1.6. Інформація про експлуатаційні дозволи, що діяли на момент набрання чинності Законом України від 22 липня 2014 року № 1602-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів", та відповідні оператори ринку та потужності вноситься до Реєстру компетентним органом протягом 3 місяців з дня набрання чинності цим Порядком. Внесення змін до відомостей Реєстру про таких операторів ринку та потужності здійснюється на загальних умовах відповідно до цього Порядку. 1.7. З метою ведення Реєстру адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність. 1.8. Реєстраційний номер, який присвоюється потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, складається з таких елементів, що розділяються дефісом: 1) літери "а"; 2) двозначного літерного коду України (UA); 3) коду області, в якій розташована потужність, згідно з Кодифікацією адміністративно-територіальних одиниць України (областей, районів (міст)), зазначеною у додатку 2 до цього Порядку; 4) коду району (міста), в якому розташована потужність, згідно з додатком 2 до цього Порядку; 5) порядкового номера потужності, що присвоюється автоматично за арифметичним порядком, який починається з одиниці; 6) номера секції категорії потужності за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження згідно з додатком 3 до цього Порядку; 7) коду категорії потужності згідно з категоріями потужностей, зазначеними у додатку 3 до цього Порядку. Приклад реєстраційного номера потужності: а-UA-10-10-1-VІІІ-FFPP. 1.9. Порядковий номер потужності, який є частиною її реєстраційного номера, є унікальним та не може бути присвоєний іншій потужності навіть після анулювання відповідного експлуатаційного дозволу. ІІ. Внесення інформації до Реєстру 2.1. На підставі рішення про видачу експлуатаційного дозволу до Реєстру вноситься така інформація про оператора ринку та потужність, на яку видано експлуатаційний дозвіл: 1) найменування або прізвище, ім'я та по батькові оператора ринку; 2) код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) оператора ринку; 3) місцезнаходження або місце проживання оператора ринку; 4) назва потужності; 5) реєстраційний номер потужності; 6) адреса потужності; 7) вид господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, що провадиться з використанням потужності (із зазначенням номера секції та назви категорії потужності згідно з додатком 3 до цього Порядку); 8) дата внесення інформації про оператора ринку та потужність, на яку видано експлуатаційний дозвіл, до Реєстру; 9) інформація щодо рішення, передбаченого пунктом 2.3 цього розділу. 2.2. Інформація, зазначена у пункті 2.1 цього розділу, вноситься до Реєстру не пізніше наступного робочого дня з дати прийняття рішення про видачу експлуатаційного дозволу. 2.3. У випадку анулювання, тимчасового припинення або поновлення дії експлуатаційного дозволу інформація про дату, номер відповідного рішення, орган або посадову особу, які прийняли таке рішення, вноситься до Реєстру протягом трьох робочих днів з дня його отримання компетентним органом. Додаток 3 до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл (підпункт 6 пункту 1.9 розділу І) КАТЕГОРІЇ ПОТУЖНОСТЕЙ за видами господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження Код категорії Назва категорії 1 2 СЕКЦІЯ 0. Потужності загального призначення CS Холодильний склад (незалежний, автономний) RW Потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) WM Оптовий ринок, агропродовольчий ринок RV Рефрижераторне судно СЕКЦІЯ І. М'ясо свійських копитних SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ ІІ. М'ясо свійської птиці та зайцеподібних SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ ІІІ. М'ясо диких тварин, вирощених на фермі SH Бійня CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ IV. М'ясо диких тварин GHE Потужність з обробки диких тварин CP Потужність з розбирання та обвалювання м’яса СЕКЦІЯ V. Кускове м’ясо, м’ясні напівфабрикати та м'ясо механічного обвалювання MM Потужність з виробництва кускового м’яса MP Потужність з виробництва м’ясних напівфабрикатів MSM Потужність з механічного обвалювання м’яса СЕКЦІЯ VІ. М’ясні продукти, у тому числі продукти крові та екстракти м’яса PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ VІІ. Живі двостулкові молюски DC Потужність зі збирання та відправлення PC Потужність з очищення СЕКЦІЯ VІІІ. Рибні продукти FV Рибопромислове судно ZV Рибоморозильне судно FFPP Завод свіжих рибних продуктів PP Потужність з переробки WM Оптовий ринок AH Рибний аукціон СЕКЦІЯ IX. Молозиво, сире молоко, молочні продукти та продукти на основі молозива CC Потужність зі збирання PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ X. Яйця та яєчні продукти PC Потужність з пакування PP Потужність з виробництва LEP Потужність з виробництва рідких яєчних продуктів СЕКЦІЯ XІ. Жаб’ячі лапки та слимаки PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XІІ. Топлені тваринні жири та шкварки CC Потужність зі збирання PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XІІІ. Оброблені шлунки, міхури та кишки PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XIV. Желатин PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XV. Колаген PP Потужність з виробництва СЕКЦІЯ XVІ. Інші харчові продукти тваринного походження PP Потужність з виробництва SP Потужність зі зберігання PS Потужність з реалізації Номер експлуатаційного дозволу ТОВ «СПАРТА 2015» № а-UA-04-23-36-XVI-SP,PS виданий уповноваженим органом відповідно до вищевказаних норм чинного законодавства , в якому відповідно зазначено: SP-Потужність зі зберігання, PS- Потужність з реалізації. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції По-друге: відповідно до розділу II. ПІДГОТОВКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ, П.2.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Якщо в тендерній документації наявні помилки, така тендерна пропозиція підлягає розгляду лише, якщо такі помилки будуть визнані формальними (несуттєвими). До формальних (несуттєвих) помилок відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені Учасником в документах, що подані ним в складі тендерної пропозиції та такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: • незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; • розміщення інформації не на фірмовому бланку Учасника; • самостійне виправлення Учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання Учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «виправленому вірити» з зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення; • не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом Учасника торгів; • орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, в документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані в складі пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Наприклад такі, як зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення. Рішення про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету, з урахуванням загального змісту документів пропозицій Учасника та доведеності Учасником спроможності виконання зобов’язань за даною закупівлею. Відповідно до вищевказаного , в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» надано документ з механічною опискою , який підготовлений безпосередньо Учасником, а саме договір оренди складського приміщення № 02-12/19К від 02 грудня 2019р. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. По-третє: Згідно додатку 6 Тендерної документація. Технічна специфікації. Замовник вимагає наступні характеристики предмету закупівлі: Ковбаса варена в/г ДСТУ 4436:2005 Ковбаса відповідає вимогам даного стандарту. Зовнішній вигляд: батони варених ковбас з чистою сухою поверхнею, без пошкодження оболонки, напливів фаршу, злипів, бульйонних та жирових набряків. Консистенція пружна, ніжна, соковита. Ковбасні вироби з однорідною структурою-рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнин і сірих плям. Запах та смак властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку. Оболонка варених ковбас повинна бути маркована. При постачанні надається етикетка. Маркування та пакування відповідно до вимог цього стандарту. Документи:декларація виробника або посвідчення про якість. Документи мають бути чітко вираженими та такими, що читаються. Ковбаса н/к в/г ДСТУ 4435:2005 ; ДСТУ 4591:2006 Ковбаса відповідає вимогам даного стандарту. Зовнішній вигляд: поверхня батонів чиста, суха, без плям, злипів, пошкоджень оболонки і напливів фаршу. Консистенція пружна. Вигляд фаршу на розрізі: фарш рівномірно перемішаний, від рожевого до темно-червоного кольору, без сірих плям і порожнин та містить шматочки певних розмірів сала, грудинки , або свинини або жиру. Смак приємний, злегка гострий, в міру солоний, з вираженим ароматом прянощів і копчення, з запахом часнику або без нього, без сторонніх присмаку і запаху. Оболонка ковбас маркована, на кожній одиниці спожиткового пакування повна бути етикетка.Маркування та пакування відповідно до вимог цього стандарту. Документи: декларація виробника або посвідчення про якість. Документи мають бути чітко вираженими та такими, що читаються. Сосиски в/г ДСТУ 4436:2005 Сосиски, сарделі відповідають вимогам даного стандарту Зовнішній вигляд: батончики сосисок і сардельок з чистою сухою поверхнею, без пошкодження оболонки, напливів фаршу, злипів, бульйонних та жирових набряків. Консистенція ніжна, соковита для сосисок та пружна, соковита для сардельок.Вироби з однорідною структурою-рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнин і сірих плям. Запах та смак властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку. При постачанні надається етикетка.Маркування та пакування відповідно до вимог цього стандарту. Документи: декларація виробника або посвідчення про якість. Документи мають бути чітко вираженими та такими, що читаються В складі тендерної пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» було запропоновано товар , який відповідає вищевказаним вимогам, та надано підтверджуючі документи згідно вимог чинного законодавства . Щодо назви предмету закупівлі: Відповідно до вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Вважаємо, що дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у протоколі від 18.12.2019р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не вірний текст звернення
Дата скасування: 19.12.2019 14:31