• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 103 дні назад

1 624 106.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 241.06 UAH
Період оскарження: 25.11.2019 23:52 - 08.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ВІдповідь на Скаргу ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"

Номер: 719707b5b1c1480584a86550ee9ecafc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-001144-a.a2
Назва: ВІдповідь на Скаргу ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ"
Вимога:
На вимогу UA-2019-11-25-001144-a.b1 ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ", Код ЄДРПОУ:42035266 «Щодо ціни» ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» повідомляє наступне: - За 10 днів грудня 2019 середньозважена ціна на РДН складає 1 035,19 грн/МВт.г, це на 26,52% нижче, ніж за 10 днів листопада, та на 24,30% нижче, ніж з листопад в цілому. Середньозважена ціна по ОЕС України за 10 днів грудня зменшилась в порівнянні з 1 декадою листопада на 29,51% та становить 976,72 грн/МВт.г. Дана інформація розміщена на офіційному сайті ДП «Оператор ринку». - На ВДР за 10 днів грудня 2019 середньозважена ціна складає 1 042,22 грн/МВт.г, що нижче на 27,43% від аналогічного періоду листопада поточного року, та на 17,29% нижче в порівнянні з листопадом в цілому. По ОЕС України – 983,48 грн/МВт.г, що нижче на 32,70% в порівнянні з 1 декадою листопада. (Інформацію можна перевірити за посиланням https://www.oree.com.ua/index.php/main/get_by_id/52 сторінка 9) Враховуючи вищезазначену інформацію , повідомляємо, що ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" посилається на інформацію результатів торгів на ринку РДН і ВДР вибірково, тільки за 1 день 13.12.2019 року, середньозважена ціна якого дійсно складає 1,46949 за кВт*год. Якщо взяти до уваги тарифи на 14.12.2019 року, то середньозважена ціна складає 1.338 грн за кВт*год. З врахуванням тенденції змін ціни за останні дні, ми прогнозуємо, що середньозважена ціна за 31 день грудня місяця буде на рівні 1.35 грн за кВт*год. Крім того, повідомляємо що відповідно до системного тлумачення норм Господарського кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі», сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі не досягнення згоди щодо зміни (розірвання) договору сторона має право передати спір на вирішення суду або ж розірвати договір в односторонньому порядку. Тобто, з урахуванням проекту Договору про постачання електричної енергії споживачу, що є Додатком № 4 до Тендерної документації, а саме абзацу 4 підпункту 2 пункту 13.6 Договору – Споживач захищений від зміни ціни за одиницю Товару до моменту початку поставки електричної енергії. Надалі, ціна може змінюватися за умови належного обгрунтування коливання ціни на ринку, підтвердженої уповноваженим органом. Враховуючи викладене, оскільки ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" акцептував відповідність Тендерної документації вимогам чинного законодавства, подавши свою пропозицію, та на сьогоднішній день не є стороною Договору – останній не має права вимагати від інших учасників надання певних документів, не передбачених Тендерною документацією Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, офіційно повідомляємо Вам, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде відбуватися чітко з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Дякуємо за Вашу активність.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо тарифу

Номер: 392f31e61ed446d2b0bb5593dc337174
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-001144-a.b1
Назва: Щодо тарифу
Вимога:
Вартість закупівлі електроенергії згідно пропозиції ТОВ ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД є значно нищою, ніж заявлена вартість постачання електроенергії учасників, чиї пропозиції ще не розглядались. Для розуміння ситуації пропонуємо розглянути вартість закупівлі електроенергії на сайті ДП "Оператор ринку"https://www.oree.com.ua/ Величина середньозваженої ціни закупівлі електроенергії тільки на "ринку на добу наперед" у грудні 2019 становила 1,49 грн/кВт*год, . Натомість ціни переможця аукціону коливаються у межах - 1,47 грн/кВт*год без врахування тарифу на передачу (0,1554) та податку нас на додану вартість. Враховуючи економічно обгрунтовану нерентабельність укладення договору з переможцем аукціону та очевидні проблеми із постачанням електроенергі просимо, щоб переможець підтвердив свою актульну ціну надавши лист – згоду про можливість одностороннього розірвання договору Замовником, у разі незгоди на пропозицію Учасника щодо підвищення ціни за одиницю товару протягом місяця з першого дня поставки товару, при цьому обсяг поставки товару не може бути меншим за 50% загального обсягу по договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, офіційно повідомляємо Вам, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде відбуватися чітко з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Дякуємо за Вашу активність.
Статус вимоги: Відхилено