• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кефір від 2,5%, сметана від 21%, йогурт від 2,5%

Завершена

389 526.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 895.26 UAH
Період оскарження: 25.11.2019 17:38 - 07.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Норми чинного законодавства

Номер: 34a4d6c8a6604425a1ff1a3a0c181445
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-003781-b.b2
Назва: Норми чинного законодавства
Вимога:
Витяг із Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл 1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Зазначений обов’язок не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом та/або транспортуванням та/або зберіганням та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок не поширюється: на заклади громадського харчування; на потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; на заклади роздрібної торгівлі, обсяги продажів окремих харчових продуктів якими не перевищують обсягів, затверджених відповідною постановою Кабінету Міністрів України з урахуванням кращих міжнародних та європейських практик, а також документів відповідних міжнародних організацій. У разі відсутності зазначеної постанови ця норма поширюється на всі заклади роздрібної торгівлі. 3. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку. Стаття 25. Державна реєстрація потужностей 1. Оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. 2. Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер. 3. Для внесення потужностей, які підлягають державній реєстрації, до реєстру потужностей операторів ринку (державний реєстр потужностей) оператори ринку подають заяву встановленої форми компетентному органу за місцем знаходженням потужностей не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужностей. У заяві зазначаються: найменування оператора ринку, адреса потужностей, телефон, електронна адреса та вид діяльності, що планується здійснювати на цих потужностях, керівництво та його контактні дані. Заява засвідчується підписом оператора ринку або уповноваженої ним особи і може подаватися в електронному або паперовому вигляді та реєструється в день її надходження. Стаття 44. Гігієнічні вимоги до транспортних засобів 1. Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам: 1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію; 2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів; 3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням; 4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів"; 5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимушені не задовольнити (відхилити) скаргу, оскільки не зрозумілий зміст. Учасником надані документи не в повному обсязі відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги

Номер: 01baadfb1ba34e7fb44635f7a9cfb08a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-003781-b.b1
Назва: Вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги щодо виробників товару,а саме- надання підтверджуючих документів про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів(Сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів) та діючих процедур, заснованих на принципах HACCP(актів) лише виробниками продукції. Згідно чинного законодавства вказані документи обов'язкові для всіх операторів ринку ,які займаються "виробництвом та/або зберіганням,транспорртуванням " продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У ньому зазначено, що всі оператори ринку харчових продуктів мають впровадити систему НАССР. Для цього були встановлені терміни – 3 роки з моменту набрання чинності цієї норми, тобто до 20 вересня 2019 року. Із метою поступового переходу виробників на використання процедур НАССР вищезгаданим законом визначено перехідний період щодо їх упровадження: - для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через три роки з дня, наступного за днем опублікування цього закону (з 20.09.2017 року); - для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), – через чотири роки з дня, наступного за днем опублікування цього закону (з 20.09.2018 року); - для малих потужностей – через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього закону (з 20.09.2019 року). Отже, всі оператори ринку до 20.09.2019 мають впровадити HACCP (Наказ від 01.10.2012 № 590 Міністерства аграрної політики та продовольства України) та проводити планові (позапланові) заходи державного контролю та мати «акт, складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (Наказ від 06.02.2017 № 41 Міністерства аграрної політики та продовольства України), та на виконання ч. 2 п. 2 ст. 20 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів; В зв’язку з тим, що оператори ринку несуть відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, приймаючи до уваги втрату чинності окремих дозвільних документів та документів, які б підтверджували якість та безпечність харчових продуктів, Замовник керуючись чинним законодавством України при закупівлі продуктів харчування у Додатку 3 до тендерної документації просить надати Учасників документи, що підтверджують виконання Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших чинних нормативно-правових актів, що зменшує ризик надходження продукції виробленої з порушенням вимог законодавства України. Отже, Учасник вимагає наступні документи: - протокол лабораторних досліджень, щодо якості харчових продуктів на запропонований продукт Учасником, який у разі перемоги буде постачатися Замовнику, не пізніше 30-ти денного строку з дати оголошення на показники безпеки (токсичні елементи, пестициди, мікотоксини, антибіотики, мікробіологічні показники, ГМО а також вміст рослинних жирів (немолочних жирів)) акредитованої лабораторії відповідно до чинного законодавства України - копію Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу та результатів дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції (не пізніше місячної давнини) виданих акредитованою лабораторією. Забезпечити повторні надання результатів таких досліджень та Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу відповідно чинного законодавства України - копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) з датою не пізніше 6 місячної давнини. - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю (за наявності) (якщо Учасник не є виробником). - Учасник, якщо він не є виробником Товару, надає копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю та копію Сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (виробника Товару, який пропонує Учасник). - копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю та копію Сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (для Учасника, який є виробником Товару).
Статус вимоги: Не задоволено