• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сміттєсортувальна лінія

Сміттєсортувальна лінія

Торги не відбулися

3 550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2019 16:00 - 06.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 0fa42d7580564ae3a981b7e0142f0e5e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-003094-b.c2
Назва: Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Інформація міститься у прикріплених файлах.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.12.2019 10:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.12.2019 21:24
Автор: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Грінченко Вікторія Вікторівна +380501876339 info@greenex-eco.com
Вимога
Вирішена

Вимога про скасування закупівлі

Номер: cdaf824a2f4040668491873fdaf59bb7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-003094-b.c1
Назва: Вимога про скасування закупівлі
Вимога:
Вимога про скасування закупівлі. Нереальні терміни поставки встановлені Замовником для відвантаження обладнання за декілька днів до кінця 2019 року унеможливлюють участь учасників ринку у закупівлі та виключають конкуренцію. Як стало очевидним з відповідей Замовника під час оголошеної ним закупівлі аналогічного обладнання для комплексу міського сміттєзвалища ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-003002-b, термінового встановлення Сміттєсортувальної лінії Замовник не має ні обладнаної ділянки ні навіть підведеного електропостачання чи проекту. Таким чином придбавши обладнання до кінця 2019 Замовник бере на себе невиправдані зобов’язання щодо зберігання майна до часу монтажу, що може передбачати додаткові видатки з бюджету. Очевидно що за декілька днів що залишатимуться після підписання договору постачити обладнання може лише той постачальник який має його готовим, бо сам технологічний процес його виготовлення у відповідності до потреб Замовника займає як мінімум два місяці. Невиправдана вимога стосовно поставки товару за декілька днів обмежує закупівлю лише одним реальним постачальником. Жоден інший реальний постачальник з досвідом поставки Сміттєсортувальних ліній за таких обставин прийняти участь у закупівлі не зможе. Інші обставини яким під час перевірки діяльності Замовника мало б дати оцінку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій області: 1. В закупівлі оголошеній Замовником UA-2019-10-23-003002-b 23.10.19 той самий предмет закупівлі мав бюджет 5 000 000 і проводився тендер з публікацією англійською мовою. В цій закупівлі зазначений в Технічному завданні аналогічний комплект обладнання знижується на півтора мільйони. Чим керувався замовник приймаючи рішення знизити вартість та провести закупівлю за спрощеною процедурою? 2. В закупівлі оголошеній Замовником UA-2019-10-23-003002-b 23.10.19 той самий предмет закупівлі публікується вимога про те що учасник мусить мати досвід поставки обладнання що в даний час працює і може надати фото сортувальної лінії та контакти експлуатуючої організації, але допускає до участі в торгах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАПРОМ" що публікує фото непрацюючого обладнання яке навіть не було змонтовано, і додає фото як зразок іншої сортувальної лінії яка не поставлялася цим постачальником. В такій поведінці, а саме в допуску до торгів як учасника, постачальника що не відповідає критеріям визначеним в тендерній документації вбачаємо ознаки преференцій наданих Замовником конкретному учаснику. Через те що Замовником встановлено нереальні для забезпечення конкурентних засад терміни поставки, та не проведено моніторингу реальних цін на обладнання для визначення конкурентного бюджету закупівлі, вимагаємо скасувати закупівлю, провести моніторинг реальних цін на обладнання без прив’язки до одного постачальника що має обладнання в наявності; оголосити закупівлю з термінами поставки як мінімум 2 місяці після підписання договору та з реальним, ринковим бюджетом закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.3.6 проекту договору «Монтаж, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу Замовника здійснюється Постачальником за його власний рахунок після отримання Замовником всіх необхідних для запуску лінії документів та готовності майданчика для запуску лінії протягом 10 календарних днів після отримання заявки від Замовника». На даний момент Замовником вчиняються дії для підготовки майданчика та проведення необхідних комунікацій. Щодо зменшення очікуваної вартості закупівлі то повідомляємо, що Замовником проведено детальніше вивчення ринку сміттєсортувальних ліній, тому прийнято рішення проводити відкриті торги на суму 3 550 000,00 грн. Щодо вимог тендерної документації, що затверджена 25 листопада 2018 року Учасник має подати Виконання аналогічного договору про поставку сміттєсортувальних ліній/станцій за 2017 рік або за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копію завірену учасником договору та оригінал позитивного листа – відгуку виданого не раніше листопада 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору) та фото діючої ліній/станцій, що співпадають з копією поданого аналогічного договору з виказанням місця (адреси) де вони зроблені з зазначенням контактних даних підприємства що її експлуатує. Також повідомляємо, що Учасник не має права вимагати від Замовника скасування закупівлі, підстави відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулись передбачено ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так