• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове фасоване

Джерело фінансування-обласний бюджет

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 102 дні назад

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2019 13:12 - 07.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 83c265b01eae41ada30ae9fd4fb965b8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-001582-b.b1
Назва: Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
На виконання п. 1.1., 1.3. Додатку 2, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано копії діючих договорів на проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників. Нумерація договорів містить внутрішні реєстраційні номери сторін (літерні (Д, Т) у Виконавця, цифрові (740,741) у Замовника), вказані через риску. На підтвердження додається лист від Виконавця від 16.12.2019р. №1107/4.3 (з наданням завірених копій відповідних екземплярів договорів Виконавця). Акти наданих послуг згідно договору оформлюються Виконавцем та підписуються Замовником тільки за фактом наданих послуг (виконаних робіт) належної якості, тому повністю підтверджують факт проведення робіт з профілактичної дез. обробки транспорту та виконання комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників. На виконання п. 1.4. Додатку 2, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано сканований оригіналу експлуатаційний дозвіл № 05-21-30 МР від 17.09.2010 р. на власні потужності, що є дійсним та дозволяє здійснювати діяльність з виробництва, переробки, зберігання та реалізації харчових продуктів. Щодо даного питання наявний лист-роз’яснення від ГУ Держспоживслужби від 16.12.2019 №20.01-15/1226. На виконання п. 3.1. Додатку 2, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано гарантійний лист щодо належного виконання аналогічних договорів. Дію зазначеного у протоколі договору №1150/1554 від 02.01.2018р. (закупівля UA-2017-12-05-001765-c) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №2 від 27.06.2018р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Товар поставлено у строки та згідно заявок. Звертаємо увагу Замовника, що строк дії зазначеного договору – до 30.06.2018р., тобто за три дні до закінчення терміну дії договору КДНЗ «Ясла-садок №150 «Родзинка» ММР Донецької області» прийнято рішення про розірвання договору та зменшення кількості товару за договором до кількості фактично поставленої продукції. Інформація, вказана Замовником при заповненні електроних форм майданчику («Поставщик не может поставлять товар по такой цене») не відповідає причинам припинення дії договору №1150/1554 від 02.01.2018. Дію зазначеного у протоколі договору №80 від 17.04.2019р. (закупівля UA-2019-03-15-000344-a) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.08.2019р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Тією ж додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору, що є правом Замовника. ТОВ «Екоіллічпродукт» при виконанні договірних зобов’язань не порушував умов контракту. На виконання п. 5.1., 5.2. Додатку 2, ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут. Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства. Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії). Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР. Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. **Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу). Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті (п. 4.2 Додатку 2). Щодо наданих документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов повідомляємо наступне. 1. Учасник має діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 07.12.2018р. № 8О108.СУБХП.045-18 (дійсний до 06.12.2021р.). Сертифікат виданий Органом з сертифікації “Міжнародні стандарти і системи” ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”, Україна, 61072 м. Харків, просп. Науки, 43, оф. 3-1, код ЄДРПОУ 34953219 (атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України № 8О108 від 20.02.2019р. та дійсний до 19.02.2022р.) на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання та транспортування молока, вершків, масла вершкового, сиру, сиркових виробів, сироватки, продуктів кисломолочних, молока незбираного згущеного з цукром, вод питних та напоїв безалкогольних згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”. У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав: - довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007; - сканований з оригіналу документ, про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю (Звіт від 02.10.2019р. з наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 “Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”); - скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч процедура П-8.5.4 “Отримання, зберігання та транспортування готової продукції”; - реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг транспортування, зберігання за останні 6 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме: • Журнал “Здоров’я. Гараж” ПП-02. Ф13.7 • Журнал контролю температури у кузові машина при завантаженні молочної продукції П-7.3 Ф.10 • Журнал “Здоров’я. Експедиція” ПП-02.Ф13.6 • Журнал “Контроль температури готової продукції перед відвантаженням” П-7.3 Ф.07 • Журнал “Мийка та дезінфекція спецавтотранспорту” ПП-03.Ф.01 • Журнал “Температура та вологість в камері готової продукції” П-7.3. Ф11. 2. У Учасника відсутня сертифікована система на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями. У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав: - довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007; - скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч. процедура П-8.5.5 “Продажі”; - реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг торгівлі (розповсюдження) за останні 9 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме: • оборотно-сальдові відомості за останні 9 місяців. 3. Згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав реєстраційні записи лише стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, зберігання. 4. Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що підстав для відхилення наданої Учасником пропозиції немає. ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій. Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту. У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом. Додатково зазначаємо, що розгляд пропозицій закупівлі UA-2019-11-25-001582-b (масло вершкове) проведено з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема: • оприлюднено протокол № 116 від 17.12.2019р. розгляду тендерних пропозицій до закупівлі UA-2019-11-25-001624-b (сирні продукти), який до вищезазначеної закупівлі не відноситься. • в протоколі № 116 від 17.12.2019р. відсутні підписи всіх членів комітету, присутніх на засіданні та поіменне голосування з кожного питання, наявне порушення п.4 статті 11 Закону. ВИМАГАЄМО: Визнати протокол №116 від 17.12.2019р. розгляду тендерних пропозицій, опублікований до закупівлі UA-2019-11-25-001582-b, не дійсним. Провести повторний розгляд пропозицій учасників на відповідність умовам тендерної документації. У разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити торги на підставі п.1 ст. 31 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша Вимога про відміну торгів, та порушення законодавства з питань публічних закупівель тендерним комітетом Маріупольської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради на закупівлю: Масло вершкове фасоване відповідно до Оголошення про проведення закупівлі № UA-2019-11-25-001582-b,, яке розміщене 25.11.2019 року на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу, є безпідставною. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація (не Протокол згідно п.4 статті 11 Закону) про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель - розміщено без порушень, а саме: рішення від 17.12.2019р. розміщено 17.12.2019р; відповідно до частини третьої статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З питання зразку Протоколу – в даному випадку застосовується «ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій», згідно НАКАЗУ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, який Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р за № 449/28579 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», на який накладено електронний підпис, та печатка (як того вимагає Закон). Наводимо інформацію, стосовно помилково розміщеного Протоколу: Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 114__ від__17._12_._2019р. 1. Замовник. 1.1. Найменування: Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-II ступенів № 11 Донецької обласної ради 1.2. Код за ЄДРПОУ 23031285 1.3. Місцезнаходження: 87518, г. Маріуполь, Донецька область, вул. Бахчиванджи, 29 2. Предмет закупівлі. 2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло 2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг :1700 кг 2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м.Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 29 2.4.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 груд. 2020 2.5.Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. дата оприлюднення: 25.11.2020р 13:12 ; номер оголошення: UA-2019-11-25-001582-b Дата та час початку Аукціону: 12 груд. 13:07 3. Дата та час закінчення Аукціону: 12 груд. 13:34 4. Кандидат, пропозиція якого оцінюється: ТОВ "Екоіллічпродукт" 5. 6.1.Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Мария Гвоздикова 6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 37121709 6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: Україна, 87506, Донецька обл., місто Маріуполь, Жовтневий район ВУЛИЦЯ СВОБОДИ буд. 20, тел. +380948823825 6.4. Ціна пропозиції: 340000,00 грн. 6.5. Ціна пропозиції за результатами Аукціону 238000,00 грн. 7. Дата прийняття рішення про відхилення пропозиції Кандидата: 17.12.2019р. 8. Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата : - На виконання п. 1.1. Додатку 2, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надало копію діючого договору на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях та копії документів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за 2 (два) повних місяця, які передують даті розкриття тендерних пропозицій. Надано договір № 1/740 від 03 грудня 2018 року з додатками, якій підтверджує факт укладання договору на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях. Для підтвердження фактичного надання послуг (виконання робіт) за 2 (два) повних місяця, які передують даті розкриття тендерних пропозицій, учасник надав акти надання послуг (до рахунків №№ 3620від 16.07.19, 3619 від 16.07.19, 4716 від 01.10.2019, 4715 від 01.10.2019рр). Однак, всі акти складено на виконання договору № 1/д від 03 грудня 2018 року та не підтверджують факт проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях згідно вищезазначеного договору. - На виконання п. 1.3. Додатку 2, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надало копію діючого договору на проведення профілактичної дезінфекційної обробки транспортних засобів, які перевозять харчові продукти та копії документів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за 2 (два) повних місяця, які передують даті розкриття тендерних пропозицій. Надано договір № 2/741 від 03 грудня 2018 року з додатками, якій підтверджує факт укладання договору на проведення профілактичної дезінфекційної обробки транспортних засобів, які перевозять харчові продукти. Для підтвердження фактичного надання послуг (виконання робіт) за 2 (два) повних місяця, які передують даті розкриття тендерних пропозицій, учасник надав акти надання послуг (до рахунків №№ 4147 від 02.09.19, 4599 від 01.10.19, 5040 від 01.11.2019, 4715 від 01.10.2019рр). Однак, всі акти складено на виконання договору № 2/т від 03 грудня 2018 року та не підтверджують факт проведення профілактичної дезінфекційної обробки транспортних засобів, які перевозять харчові продукти згідно вищезазначеного договору. - На виконання п. 1.4. Додатку 2, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надало сканований оригіналу експлуатаційний дозвіл № 05-21-30 МР від 17.09.2010 р. на власні потужності, передбачений ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Однак наданий експлуатаційний дозвіл виданий на провадження господарської діяльності: виробництво молочної продукції та не охоплює зберігання та реалізацію харчових продуктів тваринного походження. - На виконання п. 3.1. Додатку 2, учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист про те, що протягом двох років при постачанні іншим бюджетним установам та закладам аналогічного предмету закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного/неналежного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, а саме з причин постачання неякісної продукції або недодержання графіку поставок, або невиконання умов договору щодо ціни, або з інших причин. Перевіркою наданої інформації через систему PROZORRO встановлено, що ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» протягом 2018-2019 років мав договори, розірвані з причини невиконання чи неповного/неналежного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, а саме з причин постачання неякісної продукції або недодержання графіку поставок, або невиконання умови договору щодо ціни, або з інших причин: Масло солодковершковеселянське не менше 72,5 % жиру Сума договору: 76`650,00 грн Статус договору: Дію договору припинено Дата укладання договору: 05.04.2019 Ідентифікаторукладеного договору: UA-2019-03-12-001413-a Організаторзакупівлі: Державнаабопублічнаустанова Процедура закупівлі: Допороговізакупівлі Замовник: Комунальнаустанова "Запорізькийгеріатричнийпансіонат" Запорізькоїобласноїради Постачальник: ТОВ "Екоіллічпродукт" Розірвання договору у зв’язку з виникшими економічними та логістичними обставинами у постачальника. Молочніпродукти. Вершкове масло Сума договору: 21`831,60 грн Статус договору: Дію договору припинено Дата укладання договору: 15.01.2018 Ідентифікаторукладеного договору: UA-2017-12-05-001849-c Організаторзакупівлі: Державнаабопублічнаустанова Процедура закупівлі: Допороговізакупівлі Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №150 "РОДЗИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" Постачальник: ТОВ "Екоіллічпродукт" Розірвання договору у зв’язку з тим, що постачальник не може постачати товар за той же ціною. - Виконуючи п. 4.2 Додатку 2, учасник у складі тендерної пропозиції надав скановані з оригіналів двох сертифікатів документи на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданих 07 грудня 2018 року ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», в котрих вказано, що впроваджена система СУБХП охоплює, у тому числі: роздрібну торгівлю молочними продуктами, перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами, куди, згідно класифікатору, входить перевезення вантажів рефрижераторними дорожніми транспортними засобами, послуги щодо складування та зберігання, які учасник, згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проводити не може. Перевірка сертифікованої системи СУБХП вказаним органом сертифікації проводилась в жовтні та грудні 2019 року, та в наданих звітах від 02 жовтня 2019 р. та від 03 грудня 2019 р. також містяться коди ДКПП ДК 016-2010 - 46.34.11; 47.00.26; 49.41.1; 52.10.1., котрі відсутні у Вигягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Також в звіті від 03 грудня 2019 року б/н міститься код ДКПП ДК 016-2010 47.00.19 – роздрібна торгівля яйцями, котрий відсутній як у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, так і в наданих сертифікатах СУБХП. Це ставить під сумнів дотримання встановленого порядку отримання учасником вказаних сертифікатів СУБХП органом сертифікації ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» та, як наслідок, юридичну силу вказаних сертифікатів. За умовами тендерної документації, якщо у учасника розроблена та впроваджена СУБХП версії ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) стосовно надання посгуг з торгівлі протуктами харчування (сертифікат № СУБХП.045-18 від 07 грудня 2018 р.), яка сертифікована установою, котра не має акредитації НААУ, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» повинен був надати скановані з оригіналів документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов щодо надання послуг з торгівлі продуктами харчування за останні дев’ять місяців. Однак ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» в складі тендерної пропозиції надав скановані з оригіналів документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов починаючи з серпня по листопад поточного року, які не охоплюють проміжок часу в шість або дев’ять місяців відповідно до сертифікованої СУБХП акредитованою НААУ установою та неакредитованою НААУ установою (процедури та програми-передумови вводяться в дію з моменту їх затвердження): -Процедура 4.2. «Управління документами та протоколами», затверджена керівником підприємства – 19.09.2019р.; -Процедура 5.8. «Аналізування з боку керівництва», затверджена – 18.08.2019р; -Процедура 5.6.2. «Інформування групи безпечності», затверджена - 19.09.2019р.; -Процедура 5.7. «Надзвичайні ситуації та реагування на них», затверджена 20.09.2019р.; -Процедура 6.1. «Забезпечення ресурсами, закупівля», затверджена - 20.09.2019р.; -Процедура 7.3. «Аналізування небезпечних чинників», затверджена - 20.09.2019р.; -Процедура 7.10.3 «Керування невідповідною продукцією», затверджена 20.09.2019р.; -Процедура 7.10.4. «Управління інцидентами, затверджена - 18.09.2019р.; -Процедура 7.10. «Проядок управління коригувальними та запобіжними діями», затверджена 20.09.2019р.; -Процедура 8.4.1. «Внутрішній аудит», затверджена – 23.09.2019р.; -Процедура 8.5.4. «Отримання, зберігання та транспортування готової продукції», затверджена – 11.11.2019р.; -Процедура 8.5.5. «Продажі», затверджена керівником підприємства - 01.11.2019 року; -Програма-передумова 06 «Зберігання та використання нехарчових хімікаті на підприємстві, керування відходами», затверджена керівником підприємства - 07.08.2019 року); -Програма-передумова 07 «Простежуваність», затверджена керівником підприємства - 07.08.2019 року); -Програма-передумова 08 «Планово-попереджувальний ремонт», затверджена керівником підприємства - 05.11.2019 року); Також, учасник не надав документи для підтвердження виконання вказаних процедур, програм-передумов. - На виконання п. 5.2. Додатку 2 учасником надана завірена копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Згідно п. 10.11 Витягу (види діяльності), у учасника відсутні види діяльності щодо перевезення вантажів, складування та зберігання. - Виконуючи вимоги п. 5.7 Додатку 2, учасник надав протокол загальних зборів учасників від 22 червня 2010 року, де були присутні Учасники ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» - Тернавський Юрій Іванович та Тернавська Тетяна Валентинівна, з порядком денним: «Про надання директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» Мізгуновій О.П. права на укладання та підписання договорів, угод та рамкових угод незалежно від предмету та суми таких угод». На підставі даного протоколу був виданий Наказ №3 від 22 червня 2010 року «Про надання Мізгуновій О.П. права підпису договорів та угод». Згідно інформації з розширеного витягу вбачається, що Тернавська Т.В. не мала права підпису в указаному протоколі тому, що станом на 22 червня 2010 року не була учасником ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ». Зміни щодо складу або інформації про засновників були зареєстровані 27 липня 2010 року. Тобто, виданий Наказ №3 від 22 червня 2010 року «Про надання Мізгуновій О.П. права підпису договорів та угод» не є дійсним та не надає права підпису Мізгуновій О.П. вказаних договорів та угод. Голова тендерного комітету заступник керівника метод.-вих. роботі Назаренко Людмила Іванівна Заступник голови тендерного комітету бухгалтер Соколова Світлана Олександрівна М.П. Член тендерного комітету бухгалтер Гулькова Оксана Степанівна Член тендерного комітету заступник керівника по АГР Колодна Ольга Валентинівна Секретар тендерного комітету головний бухгалт Мевша Олена Володимирівна Вами не виконано вимоги п. 1.1. Додатку 2 до тентедної документації щодо проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях. Учасник надав акти надання послуг (до рахунків №№ 3620від 16.07.19, 3619 від 16.07.19, 4716 від 01.10.2019, 4715 від 01.10.2019рр). Однак, всі акти складено на виконання договору № 1/д від 03 грудня 2018 року та не підтверджують факт проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях згідно вищезазначеного договору. Вами не виконано вимоги п. 1.3. Додатку 2 тендерної документації. Учасник надав акти надання послуг (до рахунків №№ 4147 від 02.09.19, 4599 від 01.10.19, 5040 від 01.11.2019, 4715 від 01.10.2019рр). Однак, всі акти складено на виконання договору № 2/т від 03 грудня 2018 року та не підтверджують факт проведення профілактичної дезінфекційної обробки транспортних засобів, які перевозять харчові проду
Статус вимоги: Відхилено