-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Командоконтролери
Торги відмінено
1 118 303.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 591.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 591.52 UAH
Період оскарження:
25.11.2019 13:10 - 08.12.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Сертифікація командоконтролерів Gessmann
Номер:
024c58307da24aa2a03c54f987ad62c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-25-001566-b.c1
Назва:
Сертифікація командоконтролерів Gessmann
Вимога:
Цією довідкою повідомляємо, що відповідно до діючого законодавства не передбачена обов'язкова сертифікація командоконтролерів Gessmann:
- VV64S5H -09AZ+04AZ-A99;
- DD64QD/QMH-03AZ+04AZ-A99;
- S6R S8 07AZ - A99;
- VV64S5 -09AZ+09AZ-A99;
- VV64S5 -09AZ+07AZ-A99;
- DD64Q/QM -09AZ+09AZ-A99;
- DD64S5H/S5QM-09AZ+08AZ-A99;
- VV64LT-03ZP+03ZP-P024
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на предмет закупівлі.
Згідно Наказу № 162 від 25.10.2011 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Змін до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 р. за № 1309/20047: "Підіймальні споруди та кранова продукція (в тому числі й командоконтролери Gessmann VV64S5H-09AZ+04AZ-A99; DD64QD/QMH-03AZ+04AZ-A99; S6R S8 07AZ - A99; VV64S5 -09AZ+09AZ-A99; VV64S5 -09AZ+07AZ-A99; DD64Q/QM -09AZ+09AZ-A99; DD64S5H/S5QM-09AZ+08AZ-A99; VV64LT-03ZP+03ZP-P024) взагалі були виключені з переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні.
Пізніше ж взагалі Наказом № 93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, був скасований Наказ № 28 від 01.02.2005 р. Державного комітета України з питань технічного регулювання та споживчої політики "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 р. за № 466/10746.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасована дія Декрету (згідно зі статтею №27 цього Декрету (із змінами, внесеними згідно із Законом №124-VIII від 15.01.2015 року) та припинила свою діяльність державна система сертифікації.
В зв'язку з вищевказаним, повідомляємо, що згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» обов’язковий сертифікат відповідності продукції відмінений та не забезпечує підтвердження поставки оригінального та якісного товару.
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені вимоги до тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 цього Закону встановлено, що "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.".
Але при цьому згідно частині 4 статті 22 цього Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.".
Враховуючи вищевикладене, а також те, що вказані відкриті торги були об'явлені 25 листопада 2019 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12 грудня 2019 року, тобто проходження добровільної сертифікації предмету закупівлі було неможливим протягом такого короткого строку.
Викладене підтверджується Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства у відповіді на запит № 849/2017, де вказується, що: "…замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час складання і затвердження тендерної документації та проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.".
Принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", якими серед іншого є (1) добросовісна конкуренція серед учасників, (2) недискримінація учасників, а також (3) запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому частиною 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
До того ж позицію щодо відсутності необхідності обов'язкової сертифікації стосовно предмету закупівлі підтверджують положення Глави 3 Розділу IV Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.
Одночасно зауважуємо, що якість предмету закупівлі при поставці засвідчується належним чином відповідно до абзаців 1-5, 7 додатку 1 до Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, для усунення дискримінаційних дій з боку, відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015 р., просимо видалити пункт 6 Технічної специфікації (додаток №1 Тендерної документації)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2019 11:11
Вирішення:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у технічну специфікацію Замовника будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено