-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Контроль за якістю стічних вод та питної води у м. Києві
Детальна інформація викладена у документації, яка додана до закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України
Торги не відбулися
61 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2019 10:53 - 28.11.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо скасувати тендерну пропозицію та розробити нові тендерні умови
Номер:
4a6b4e6f174548b6a4e7661745023916
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-25-000597-b.b2
Назва:
Вимагаємо скасувати тендерну пропозицію та розробити нові тендерні умови
Вимога:
Для проведення даної закупівлі, згідно Національного класифікатору України, Замовником послуг було застосовано код ДК- 90710000-7 «Екологічний менеджмент» який має на увазі узагальнений вид діяльності, що не конкретизує питання щодо проведення робіт. Для данного виду послуг/робіт необхідно вказувати відповідний код за ДК, у відповідності до роботи, що планується до виконання, а не будь-які узагальнені види діяльності.
Вимагаємо скасувати тендерну пропозицію та розробити нові тендерні умови, у відповідності до ДК, з розподілення послуг на лоти та напрями окремо стічна вода, окремо питна вода.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2019 09:55
Вирішення:
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Відповідно до Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” за показником четвертої цифри основного словника. Керуючись вимогами Порядку, Національний банк України визначив предмет закупівлі «Контроль за якістю стічних вод та питної води у м. Києві» за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, та є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи викладене, для поділу предмета закупівлі на лоти правові підстави відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Две разные работы Заказчик объединяет в один лот.
Номер:
c3ed2e73f0904db4b7f6e3fc5ce9c84b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-25-000597-b.b1
Назва:
Две разные работы Заказчик объединяет в один лот.
Вимога:
Две разные работы Заказчик объединяет в один лот. Необходимо тендер разбить на лоты, по направлениям:
1. Сточная вода;
2. Питьевая вода;
Или же проводить два разных тендера. Т.к. не у всех компании, которые могут быть потенциальным поставщиками Ваших услуг в аттестации лаборатории есть и сточная вода и питьевая. Это создает неравные условия для поставщиков услуг и нарушает требования хозяйственного кодекса Украины.
Просим учесть данные требования, и внести корректировку в тендер.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2019 12:27
Вирішення:
Добрий день. На ринку України достатня кількість атестованих лабораторій, які мають можливості надавати послуги як з аналізу стічних вод так і з аналізу питної води і тому порушення господарського кодексу ми, як Замовник не вбачаємо. Для проведення даної закупівлі, згідно Національного класифікатору України, було застосовано код ДК- 90710000-7 «Екологічний менеджмент» який має на увазі узагальнений вид діяльності, що впливає на екологічну безпеку та контроль при виконанні господарської діяльності. Національний банк України, як Замовник закупівлі «Контролю за якістю стічних вод та питної води у м. Києві» має право поєднувати споріднені види послуг як вигідно нам з точку зору адміністрування та фінансування укладеного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні