• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля кам'яне)

Торги відмінено

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 25.11.2019 09:08 - 07.12.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: d098ded76e7e48d2ab66596a59462b64
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-000038-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Незаконне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"
Дата прийняття рішення по скарзі: 28.01.2020 21:31
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо незаконного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.

Номер: 6039176d6d60495bb07afdbb3ff89ac3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-25-000038-a.b1
Назва: Вимога, щодо незаконного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Вимога:
Протоколом Замовника відхиллено найбільш економічно вигідну цінову пропозицію ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» з підстав відсутності у складі Тендерної пропозиції сертифікатів якості і відповідності. Звертаємо Вашу увагу, що сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик (копії яких надані у складі тендерної пропозиції) – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96. Предмет закупівлі вугілля кам’яного не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно до норм чинного законодавства України, який наявний у складі Тендерної пропозиції ТОВ «ЮГ –УГОЛЬ». Посилання про надання сертифікату відповідності та якості є таким, що суперечить вимогам законодавства, оскільки з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Таким чином вимога про подання документів, що суперечать вимогам законодавства є незаконною, оскільки всі технічні характеристики предмета закупівлі містяться в офіційному сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик, який містить вичерпний та розгорнутий перелік технічних характеристик за кожним критерієм вугілля кам’яного та видається державною установою, що унеможливлює викривлення чи зміну технічних характеристик. ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» скористалось своїм правом передбаченим Розділом 5 Тендерної документації, - «3. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.», і надав довідку №1012/35 від 10.12.2019 року в якому обґрунтовано зазначив законні підстави не надання таких документів для Учасника. Крім того практика розгляду скарг Постійної комісії АК АКМУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на яку посилається Замовник у протоколі не стосується характеристик предмету закупівлі – вугілля кам’яного взагалі, оскільки рішення АМКУ прийняті в межах закупівлі іншої продукції (грейдер, труби та інше) тому Ваш висновок не може вважатись об’єктивним аналізом. Прошу врахувати до уваги дану вимогу і прийняти об’єктивне рішення стосовно визначення переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом було уважно розглянуто вимогу учасника ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" UA-2019-11-25-000038-a.b1. За результатами розгляду повідомляємо про наступне. Тендерна пропозиція ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» не відповідала вимогам нашої тендерної документації та була правомірно відхилена з підстави наявності ДВОХ не відповідностей. Перша (відносно якої не виникло заперечень): - учасником ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" не виконано вимогу Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, надану в тендерній документації, у частині того, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». Друга: - учасником ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" проігноровано вимогу Додатку 3 до тендерної документації в частині того, що «Для підтвердження учасником надаються: … сертифікати якості, сертифікати відповідності, що засвідчують якість запропонованих марок вугілля». Відносно цієї підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника №1 повідомляємо, що у нашій тендерній документації дійсно містилася вимога: «3. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством ДЛЯ НЬОГО або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення». Ця вимога у нашій тендерній документації повністю відповідає статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згадувані у вашій вимозі сертифікати якості та сертифікати відповідності, що засвідчують якість запропонованих марок вугілля, оформлюються та видаються і за станом на цей час. Крім того, ці сертифікати НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ДЛЯ УЧАСНИКІВ, а оформлюються на вугілля різних марок та їх виробників. Також повторно наголошуємо, що ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ», як учасник закупівлі, не скористалися своїм правом, передбаченим статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині надання Замовником роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Разом з вищезазначеним, вважаємо за доцільне довести до вашого відома, що наведені нами аналогічні рішення уповноваженого органу оскарження, на які ми посилаємося, стосуються суті порушеного аналогічного питання, яке було цим органом розглянуто, а не безпосередньо предмета закупівлі (продукції). Вищезазначене, знов ж таки, підтверджується аналогічними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9793-р/пк-пз від 21.09.2018 та №4092-р/пк-пз від 05.04.2019 Таким чином, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначені не відповідності були підставою для відхилення вашої тендерної пропозиції, оскільки, вона не відповідала умовам нашої тендерної документації. Також повідомляємо, що у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ви маєте право звернутися з відповідною скаргою до уповноваженого органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено