-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 184 дні назад
1 605 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 056.50 UAH
мін. крок: 1% або 16 056.50 UAH
Період оскарження:
25.11.2019 08:21 - 06.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П.
Номер:
8bb333481a0d4ef8af0ca36413ad3566
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-25-000030-b.c1
Назва:
Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П.
Вимога:
ФОП Вітренко Ю.П.(далі - Учасник) виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича, вважає, що Замовником порушено основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), чим безпосередньо порушено права та законні інтереси Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича.
По-перше, відповідно до п.3.2 розділу I. Загальні положення тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету протокол N 68 від 20.11.2019 (далі за текстом – тендерна документація) опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції не передбачається (Учасники подають тендерні пропозиції щодо предмету закупівлі в цілому). Пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації не передбачає опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції торгів.
Тобто, ціна тендерної пропозиції Учасника до проведення аукціону (1 485 125,00 грн) зазначена щодо предмету закупівлі в цілому і Учасником виконано вимоги тендерної документації, а Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника за опечатку при визначені ціни конкретного товару (лоту)
Більш того, остаточна ціна пропозиції після аукціону змінилась і стала - 1 299 999,50 грн. Тобто, Учасником буде перераховано кожен товар (лот), зазначений в пропозиції і наданий Замовнику відповідно до умов тендерної документації, а саме: Додатка 1 – «Учасник, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, який визначений переможцем, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати в паперовому вигляді Замовнику форму «ПРОПОЗИЦІЯ», приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у разі пониження ціни.»
По друге, згідно з п.1 розділу VІІ. ІНША ІНФОРМАЦІЯ тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
Учасником допущено технічну помилку – описку, яка не впливає на показники за результатами проведеного аукціону, бо тендерна пропозиція щодо предмету закупівлі в цілому за результатом проведеного аукціону понизилась і відповідно до умов тендерної документації повинна надатись Замовнику протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Тобто, Замовник сам порушує умови своєї документації.
По-третє, відповідно до Додатку 1 до тендерної пропозиції Учасник не повинен відступати від форми «Пропозиція».
Учасник не відступав від форми. Крім того, учасником вірно зазначена кількість товару та загальна ціна пропозиції.
В четверте, Учасником визначено переможцем торгів пропозицію Учасника ФОП Волинчиков Євген Сергійович, яка є значно нижчою, а саме 1 300 000,00 грн від пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. до аукціону, а саме 1 485 125,00 грн.
Замовником, у протоколі відхилення ФОП Вітренко Ю.П. було зазначено, що пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. була занижена.
Чомусь у Замовника не виникли сумніви щодо заниженої пропозиції ФОП Волинчиков Євген Сергійович.
Завзяте відношення Замовника до пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. призвело до незаконного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., що говорить про зговор Замовника з ФОП Волинчиков Євген Сергійович, лобіюванням інтересів ФОП Волинчиков Євген Сергійович, корупційним діям.
Виходячи з вищевикладеного Замовник незаконно відхилив пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. ФОП Вітренко Ю.П. виконав всі умови Замовника, зазначені в тендерній документації, вимоги Закону.
Вважаю, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.3 Закону: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, добросовісна конкуренція серед учасників;. Замовником відхилено пропозицію учасника, який виконав умови тендерної документації та відповідає нормам Закону.
Рішення тендерного комітету вважаю незаконним та необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам ст.16 Закону, вимогам тендерної документації.
Вважаю, що Замовник не об'єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Вітренко Ю.П., адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Вітренко Ю.П., пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного вимагаю:
- відмінити рішення тендерного комітету оприлюднене 18.12.07.2019;
- визначити переможцем торгів ФОП Вітренко Ю.П.
В іншому випадку буду змушений звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх законних прав та інтересів, та недопущення порушення чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- мясо оскарження відхилення.pdf 18.12.2019 22:53
Дата подачі:
18.12.2019 22:53
Вирішення:
Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій (оцінка проводиться автоматично електронною системою, враховуючи загальну вартість пропозиції Учасника), Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. В ході розгляду пропозиції учасника Замовник перевіряє правильність надання всіх документів, які надані у складі тендерної пропозиції, в тому числі саму форму тендерної пропозиції. Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в графі «Найменування товару» є перелік продуктів харчування, які Замовник планує закуповувати в межах даної закупівлі. Межах даної закупівлі Замовник планує закуповувати: М»ясо свійської птиці (кури-тушки заморожені) кг 3000 Яловичина (м»якоть заморожена) кг 4050 Свинина (м»якоть заморожена) кг 3700 Печінка яловича заморожена кг 2000 Сало кг 100 Учасник зобов’язаний надати свою пропозицію відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації, а Замовник зобов’язаний перевірити правильність тендерної пропозиції (як і всіх інших документів) на відповідність умовам Додатку 2. В результаті розгляду документу «Пропозиція» Учасника Фізичної особи-підприємця Вітренко Юрія Петровича було виявлено наступне: учасник надав пропозицію на всі найменування та кількість, які вказані в Додатку 2 вірно, але, перевіряючи вартість закупівлі, було виявлено, що розрахунок пропозиції проведено невірно - математичні підрахунки не співпадають з вартістю, яка вказана в пропозиції. Якщо по позиції «сало» кількість закупівлі перераховуємо по ціні 50,00 грн., (яка вказана в пропозиції, то вартість закупівлі «сало» становить 5000,00 грн., а вартість всієї пропозиції 1489625,00 грн., в «Пропозиції» вказано числами та прописом 1485125,00 грн. – це невідповідність. Якщо врахувати вартість по позиції «сало» всього 500,00 грн., то є невідповідність в ціні. Тобто в будь-якому розгляді документ «Пропозиція» має невідповідність. До формальних помилок дану невідповідність тендерний комітет також не може віднести. Відповідно до п. 1 розділу VІІ тендерної документації «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок); зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідки в довільній формі Учасник надав лист-пояснення).» в даному випадку не співпадають або ціна однієї позиції, або вартість по одній позиції, або загальна вартість пропозиції числами, або загальна вартість пропозиції прописом – це в жодному випадку не може бути механічною опискою або помилкою. Крім того, вивчивши долучені документи, які надав в складі своєї тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Вітренко Ю.П., тендерний комітет дійшов до висновку, що вказаний учасник не в повному обсязі виконав умови тендерної документації, а саме: - учасником не надано документальне підтвердження (скановані з оригіналів документи) про належну підготовку відповідальної особи (осіб) за темою «Санітарно-гігієнічні вимоги до постачання, транспортування, зберігання та реалізації продуктів харчування». Тобто, в довідці Покровської міській філії Державної установи «Донецькій обласний лабораторний центр МОЗ України» міститься інформація про наявність фахівця з досвідом роботи, який проводив підготовку Вітренка Юрія Петровича за вказаною темою (як того вимагає п. 5, п.п. 1.3, Розділу 3, але учасник не надав документу (посвідчення або іншого документу) про закінчення вказаного курсу Крім цього, з наданих Учасником документів не зрозуміло на кого покладені обов’язки відповідальної особи з дотримання санітарно-гігієнічних вимог при обігу продуктів харчування, так як необхідність покладення таких обов’язків на конкретну особу витікає з також п. 5, п.п. 1.3, Розділу 3 тендерної документації; -згідно п. 5, пп. 4.1, Розділу 3 тендерної документації, учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ISO 22000:2005, IDT; ДСТУ ISO 22000:2007, який було видано 24 вересня 2019 року, а також довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур. Однак, учасником не виконана вимога про надання сканованих з оригіналів документів, щодо змісту методик процесів, програм передумов. Тобто учасник обмежився наданням сканованих титульних сторінок програм-передумов та методик процесів, котрі не розкривають саме зміст вказаних документів. Крім цього, не в повному обсязі надані документи про виконання вказаних програм-передумов та методик процесів. Згідно відповіді Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області від 28.11.2019 року на лист ФОП Вітренко Ю.П. від 25 листопада 2019 року б/н «Про зміни в інформації про оператора ринку та потужність», зміна інформації про адресу складу учасника на інформацію про нову адресу: 85323, м. Мирноград, вул. Центральна,16 була внесена Держпродспоживслужбою 27.11.2019 року. Експлуатаційний дозвіл на вказану потужність був виданий Держпродспоживслужбою в Донецькій області 04 грудня 2019 року. За цією ж датою Покровським управлінням Держпродспоживслужби в Донецькій області було складено акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. В той же час, сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів та систему управління видані 24 вересня 2019 року, тобто тоді, коли ще не було ані реєстрації потужності за новою адресою, ані експлуатаційного дозволу, ані вказаного акту. Крім цього, згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, такі працівники як: Небога О.О. – водій з обов’язками вантажника (прийнята на роботу 02.12.2019р.); Городова О.І. – комірник (прийнята на роботу 01.11.2019 р.), не були охоплені процедурами СУБХП при розробці, впровадженні та сертифікації системи СУБХП. Таким чином, є підстави вважати, що сертифікація СУБХП пройшла з порушеннями, що ставить під сумнів дотримання процедури видачі вказаного сертифікату та його дійсність на момент процедур торгів. На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ФЛП Вітренко Ю.П. підлягала відхиленню. Таким чином, при повторному розгляді «пропозиції» тендерний комітет дійшов висновку, що рішення по відхиленню тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Вітренко Юрія Петровича було прийнято вірно, на законних підставах – керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо незаконно відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. Занижена ціна пропозиції, як то зазначив Замовник, не є підставою відхилення.
Номер:
ee1f42708ccb4812b5553288dd526204
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-25-000030-b.c2
Назва:
вимога щодо незаконно відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. Занижена ціна пропозиції, як то зазначив Замовник, не є підставою відхилення.
Вимога:
ФОП Вітренко Ю.П.(далі - Учасник) виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича, вважає, що Замовником порушено основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), чим безпосередньо порушено права та законні інтереси Фізичної особи підприємця Вітренко Юрія Петровича.
По-перше, відповідно до п.3.2 розділу I. Загальні положення тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету протокол N 68 від 20.11.2019 (далі за текстом – тендерна документація) опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції не передбачається (Учасники подають тендерні пропозиції щодо предмету закупівлі в цілому). Пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації не передбачає опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції торгів.
Тобто, ціна тендерної пропозиції Учасника до проведення аукціону (1 485 125,00 грн) зазначена щодо предмету закупівлі в цілому і Учасником виконано вимоги тендерної документації, а Замовник не має права відхиляти пропозицію Учасника за опечатку при визначені ціни конкретного товару (лоту)
Більш того, остаточна ціна пропозиції після аукціону змінилась і стала - 1 299 999,50 грн. Тобто, Учасником буде перераховано кожен товар (лот), зазначений в пропозиції і наданий Замовнику відповідно до умов тендерної документації, а саме: Додатка 1 – «Учасник, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, який визначений переможцем, зобов’язаний протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати в паперовому вигляді Замовнику форму «ПРОПОЗИЦІЯ», приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, у разі пониження ціни.»
По друге, згідно з п.1 розділу VІІ. ІНША ІНФОРМАЦІЯ тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
Учасником допущено технічну помилку – описку, яка не впливає на показники за результатами проведеного аукціону, бо тендерна пропозиція щодо предмету закупівлі в цілому за результатом проведеного аукціону понизилась і відповідно до умов тендерної документації повинна надатись Замовнику протягом п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Тобто, Замовник сам порушує умови своєї документації.
По-третє, відповідно до Додатку 1 до тендерної пропозиції Учасник не повинен відступати від форми «Пропозиція».
Учасник не відступав від форми. Крім того, учасником вірно зазначена кількість товару та загальна ціна пропозиції.
В четверте, Учасником визначено переможцем торгів пропозицію Учасника ФОП Волинчиков Євген Сергійович, яка є значно нижчою, а саме 1 300 000,00 грн від пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. до аукціону, а саме 1 485 125,00 грн.
Замовником, у протоколі відхилення ФОП Вітренко Ю.П. було зазначено, що пропозиція ФОП Вітренко Ю.П. була занижена.
Чомусь у Замовника не виникли сумніви щодо заниженої пропозиції ФОП Волинчиков Євген Сергійович.
Більш того, занижена ціна, як це зазначив Замовник «вартість пропозиції «Сало» занижена, і як наслідок занижена вартість всієї пропозиції» однієї позиції товару (лоту) пропозиції не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Виключні підстави для відхилення тендерних пропозиції учасників визначені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» жодна з яких не містить підстав відхилення пропозиції у зв’язку з заниженою ціною.
Завзяте відношення Замовника до пропозиції ФОП Вітренко Ю.П. призвело до незаконного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., що говорить про зговор Замовника з ФОП Волинчиков Євген Сергійович, лобіюванням інтересів ФОП Волинчиков Євген Сергійович, корупційним діям.
Виходячи з вищевикладеного Замовник незаконно відхилив пропозицію ФОП Вітренко Ю.П. ФОП Вітренко Ю.П. виконав всі умови Замовника, зазначені в тендерній документації, вимоги Закону.
Вважаю, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.3 Закону: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, добросовісна конкуренція серед учасників;. Замовником відхилено пропозицію учасника, який виконав умови тендерної документації та відповідає нормам Закону.
Рішення тендерного комітету вважаю незаконним та необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам ст.16 Закону, вимогам тендерної документації.
Вважаю, що Замовник не об'єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Вітренко Ю.П., адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ФОП Вітренко Ю.П., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ФОП Вітренко Ю.П., пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного вимагаю:
- відмінити рішення тендерного комітету оприлюднене 18.12.07.2019;
- визначити переможцем торгів ФОП Вітренко Ю.П.
В іншому випадку буду змушений звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх законних прав та інтересів, та недопущення порушення чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 20.12.2019 16:31
Дата подачі:
18.12.2019 23:23
Вирішення:
Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій (оцінка проводиться автоматично електронною системою, враховуючи загальну вартість пропозиції Учасника), Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
В ході розгляду пропозиції учасника Замовник перевіряє правильність надання всіх документів, які надані у складі тендерної пропозиції, в тому числі саму форму тендерної пропозиції.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в графі «Найменування товару» є перелік продуктів харчування, які Замовник планує закуповувати в межах даної закупівлі. Межах даної закупівлі Замовник планує закуповувати:
М»ясо свійської птиці (кури-тушки заморожені) кг 3000
Яловичина (м»якоть заморожена) кг 4050
Свинина (м»якоть заморожена) кг 3700
Печінка яловича заморожена кг 2000
Сало кг 100
Учасник зобов’язаний надати свою пропозицію відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації, а Замовник зобов’язаний перевірити правильність тендерної пропозиції (як і всіх інших документів) на відповідність умовам Додатку 2.
В результаті розгляду документу «Пропозиція» Учасника Фізичної особи-підприємця Вітренко Юрія Петровича було виявлено наступне: учасник надав пропозицію на всі найменування та кількість, які вказані в Додатку 2 вірно, але, перевіряючи вартість закупівлі, було виявлено, що розрахунок пропозиції проведено невірно - математичні підрахунки не співпадають з вартістю, яка вказана в пропозиції. Якщо по позиції «сало» кількість закупівлі перераховуємо по ціні 50,00 грн., (яка вказана в пропозиції, то вартість закупівлі «сало» становить 5000,00 грн., а вартість всієї пропозиції 1489625,00 грн., в «Пропозиції» вказано числами та прописом 1485125,00 грн. – це невідповідність. Якщо врахувати вартість по позиції «сало» всього 500,00 грн., то є невідповідність в ціні. Тобто в будь-якому розгляді документ «Пропозиція» має невідповідність.
До формальних помилок дану невідповідність тендерний комітет також не може віднести.
Відповідно до п. 1 розділу VІІ тендерної документації «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; або технічних помилок);
зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідки в довільній формі Учасник надав лист-пояснення).»
в даному випадку не співпадають або ціна однієї позиції, або вартість по одній позиції, або загальна вартість пропозиції числами, або загальна вартість пропозиції прописом – це в жодному випадку не може бути механічною опискою або помилкою.
Крім того, вивчивши долучені документи, які надав в складі своєї тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Вітренко Ю.П., тендерний комітет дійшов до висновку, що вказаний учасник не в повному обсязі виконав умови тендерної документації, а саме:
- учасником не надано документальне підтвердження (скановані з оригіналів документи) про належну підготовку відповідальної особи (осіб) за темою «Санітарно-гігієнічні вимоги до постачання, транспортування, зберігання та реалізації продуктів харчування». Тобто, в довідці Покровської міській філії Державної установи «Донецькій обласний лабораторний центр МОЗ України» міститься інформація про наявність фахівця з досвідом роботи, який проводив підготовку Вітренка Юрія Петровича за вказаною темою (як того вимагає п. 5, п.п. 1.3, Розділу 3, але учасник не надав документу (посвідчення або іншого документу) про закінчення вказаного курсу Крім цього, з наданих Учасником документів не зрозуміло на кого покладені обов’язки відповідальної особи з дотримання санітарно-гігієнічних вимог при обігу продуктів харчування, так як необхідність покладення таких обов’язків на конкретну особу витікає з також п. 5, п.п. 1.3, Розділу 3 тендерної документації;
-згідно п. 5, пп. 4.1, Розділу 3 тендерної документації, учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ISO 22000:2005, IDT; ДСТУ ISO 22000:2007, який було видано 24 вересня 2019 року, а також довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур.
Однак, учасником не виконана вимога про надання сканованих з оригіналів документів, щодо змісту методик процесів, програм передумов. Тобто учасник обмежився наданням сканованих титульних сторінок програм-передумов та методик процесів, котрі не розкривають саме зміст вказаних документів.
Крім цього, не в повному обсязі надані документи про виконання вказаних програм-передумов та методик процесів.
Згідно відповіді Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області від 28.11.2019 року на лист ФОП Вітренко Ю.П. від 25 листопада 2019 року б/н «Про зміни в інформації про оператора ринку та потужність», зміна інформації про адресу складу учасника на інформацію про нову адресу: 85323, м. Мирноград, вул. Центральна,16 була внесена Держпродспоживслужбою 27.11.2019 року. Експлуатаційний дозвіл на вказану потужність був виданий Держпродспоживслужбою в Донецькій області 04 грудня 2019 року. За цією ж датою Покровським управлінням Держпродспоживслужби в Донецькій області було складено акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. В той же час, сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів та систему управління видані 24 вересня 2019 року, тобто тоді, коли ще не було ані реєстрації потужності за новою адресою, ані експлуатаційного дозволу, ані вказаного акту.
Крім цього, згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, такі працівники як: Небога О.О. – водій з обов’язками вантажника (прийнята на роботу 02.12.2019р.); Городова О.І. – комірник (прийнята на роботу 01.11.2019 р.), не були охоплені процедурами СУБХП при розробці, впровадженні та сертифікації системи СУБХП.
Таким чином, є підстави вважати, що сертифікація СУБХП пройшла з порушеннями, що ставить під сумнів дотримання процедури видачі вказаного сертифікату та його дійсність на момент процедур торгів.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ФЛП Вітренко Ю.П. підлягала відхиленню.
Таким чином, при повторному розгляді «пропозиції» тендерний комітет дійшов висновку, що рішення по відхиленню тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Вітренко Юрія Петровича було прийнято вірно, на законних підставах – керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено