• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Аміодарон; Амоній; Аскорбінова кислота; Атропін; Ацетилсаліцилова кислота; Бендазол; Брильянтовий зелений; Вазелин; Валеріана (монопрепарат та його комбінації); Вугілля активоване; Гепарин натрію; Гідроксиетилкрохмаль, натрію хлорид; Гліцерил тринітрат; Гліцерил тринітрат; Глюкоза; Глюкоза; Глюкоза; Дексаметазон; Декскетопрофен; Декспантенол; Дигоксин; Диклофенак; Дифенгідрамін; Доксициклін; Допамін; Дротаверин; Дротаверин; Епінефрин; Етамзилат; Етанол; Етиловий ефір α-бромізовалеріанової кислоти, фенобарбітал, м’яти олія; Йод; Калію аспарагінат та магнію аспарагінат; Кеторолак; Кислота амінокапронова; Клопідогрель; Корглікон; Ксилітол у комбінації з натрію ацетатом та ін; Лідокаїн; Лідокаїн; Лоперамід; Лоратадин; Магнію сульфат; Манітол; Метамізол натрію; Метамізол натрію, пітофенон гідрохлорид, фенпіверинію бромід; Метоклопрамід; Налоксон; Натрію гідрокарбонат; Натрію тіосульфат; Натрію хлорид; Натрію хлорид, калію хлорид, натрію гідрокарбонат; Натрію хлорид, калію, хлорид, натрію цитрат, глюкоза безводна; Нафазолін; Нікетамід; Ніфедипін; Окситоцин; Папаверин; Перекис водню; Піридоксин; Платифіліну гідротартрат; Повідон-йод; Преднізолон; Прокаїн; Розчин ментолу у ментиловому ефірі кислоти ізовалеріанової; Сорбітол у комбінації з натрію лактатом та/або електролітами; Строфантин; Сульфацетамід; Теофілін; Тетрациклін; Тіаміну хлорид; Торасемід; Транексамова кислота; Фамотидин; Фенілефрин; Фуросемід; Хлорамфенікол; Хлоропірамін; Хлорпромазин; Цефтріаксон)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 108 днів назад

793 956.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 969.78 UAH
Період оскарження: 23.11.2019 18:32 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 7b6fb80edb1744d185e4bd6056b91a2b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-23-000179-b.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення за ID ідентифікатором UA-2019-11-23-000179-b.b1, стосовно того, що деякі положення тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33600000-6 Фармацевтична продукція (Аміодарон; Амоній; Аскорбінова кислота; Атропін; Ацетилсаліцилова кислота; Бендазол; Брильянтовий зелений; Вазелин; Валеріана (монопрепарат та його комбінації); Вугілля активоване; Гепарин натрію; Гідроксиетилкрохмаль, натрію хлорид; Гліцерил тринітрат; Гліцерил тринітрат; Глюкоза; Глюкоза; Глюкоза; Дексаметазон; Декскетопрофен; Декспантенол; Дигоксин; Диклофенак; Дифенгідрамін; Доксициклін; Допамін; Дротаверин; Дротаверин; Епінефрин; Етамзилат; Етанол; Етиловий ефір α-бромізовалеріанової кислоти, фенобарбітал, м’яти олія; Йод; Калію аспарагінат та магнію аспарагінат; Кеторолак; Кислота амінокапронова; Клопідогрель; Корглікон; Ксилітол у комбінації з натрію ацетатом та ін; Лідокаїн; Лідокаїн; Лоперамід; Лоратадин; Магнію сульфат; Манітол; Метамізол натрію; Метамізол натрію, пітофенон гідрохлорид, фенпіверинію бромід; Метоклопрамід; Налоксон; Натрію гідрокарбонат; Натрію тіосульфат; Натрію хлорид; Натрію хлорид, калію хлорид, натрію гідрокарбонат; Натрію хлорид, калію, хлорид, натрію цитрат, глюкоза безводна; Нафазолін; Нікетамід; Ніфедипін; Окситоцин; Папаверин; Перекис водню; Піридоксин; Платифіліну гідротартрат; Повідон-йод; Преднізолон; Прокаїн; Розчин ментолу у ментиловому ефірі кислоти ізовалеріанової; Сорбітол у комбінації з натрію лактатом та/або електролітами; Строфантин; Сульфацетамід; Теофілін; Тетрациклін; Тіаміну хлорид; Торасемід; Транексамова кислота; Фамотидин; Фенілефрин; Фуросемід; Хлорамфенікол; Хлоропірамін; Хлорпромазин; Цефтріаксон), ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро» UA-2019-11-23-000179-b, не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, (далі – Закон), в частині вимоги, якою виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у відповідній кількості, належним строком придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати посилання на ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника за умови надання листа виробника про повноваження такого представника, повідомляємо наступне: Тендерна документація, щодо зазначеної закупівлі була створена виключно з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». З вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації торгів, який не є виключним. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі для проведення закупівлі фармацевтичної продукції сформовано з урахуванням принципів публічних закупівель. Абзацом 6 пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованих Учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації має бути підтверджена зокрема оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів у відповідній кількості, належним строком придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати посилання на ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника за умови надання листа виробника про повноваження такого представника. Враховуючи, що Замовник є єдиною організацією, яка, згідно чинному законодавству, виконує функції держави в частині надання екстреної медичної допомоги населенню Одеської області та м. Одеси та враховуючи принципи публічних закупівель, встановлені статтею 3 Закону, Замовник при встановленні певних вимог, щодо надання гарантійного листа від виробника предмету закупівлі або його офіційного представника має на меті: - уникнення можливості постачання низькоякісних, контрафактних або контрабандних лікарських засобів; - отримання гарантованої якості лікарських засобів, відповідно до галузевих стандартів України та виконання термінів постачання відповідно до умов тендерної документації та договору; - впевненість у постачанні кожного найменування із заявленої до торгів номенклатури лікарських засобів, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Примірного табеля (переліку) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги» № 101 від 06.02.2014 року. Непостачання або постачання неякісного, контрафактного або контрабандного будь якого з лікарських засобів, які зазначені у Додатку 4 до тендерної документації, може привести до вкрай тяжких наслідків щодо надання своєчасної та якісної екстреної медичної допомоги населенню Одеської області та м. Одеси. Слід зауважити, що спільний лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 має суто рекомендаційний характер. Також нагадуємо, що відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» про встановлення єдиного державного органу у сфері моніторингу закупівель та пункту 9 «Положення про Південний офіс Державної аудиторської служби України», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, Південний офіс Державної аудиторської служби України здійснює постійний моніторинг державних закупівель на підзвітній території щодо дотримання діючого законодавства у сфері державних закупівель. Оскільки Замовник є єдиною організацією, яка, згідно чинному законодавству, виконує функції держави в частині надання екстреної медичної допомоги населенню Одеської області та м. Одеси, будь яке не законне втручання у його діяльність, а особливо направлене на зрив постачання необхідних для безперебійної роботи бригад екстреної медичної допомоги лікарських засобів та медичних виробів, може спричинити позовну заяву до суду за дуже відповідальними статтями Кримінального Кодексу України. Виходячи з вищенаведеного, вимога про усунення порушення за ID ідентифікатором UA-2019-11-23-000179-b.b1 відхиляється. Голова тендерного комітету В.В. Терлецький
Статус вимоги: Відхилено