-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Торги відмінено
1 845 611.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 228.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 228.06 UAH
Період оскарження:
22.11.2019 16:47 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо тендерної документації Учасника ТОВ"ПРОДИНФО"
Номер:
0a4b984918864542b228a3c878b656c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-001973-c.b2
Назва:
Скарга щодо тендерної документації Учасника ТОВ"ПРОДИНФО"
Вимога:
Оскарження протоколу №115 від 16 грудня 2019 року
розгляду тендерних пропозицій
на закупівлю ДК 021:2015 — 15540000-5 — Сирні продукти
При розгляді питання щодо предмету закупівлі ДК 021:2015-15540000-5 - “Сирні продукти” було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на підставі ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не погоджується з вищевказаним рішенням, тому що вважає, що рішення засідання тендерного комітету є необ’єктивним та неупередженим, при розгляді тендерної пропозиції Учасників, не було жодного зауваження стосовно наданої документації ТОВ “ПРОДИНФО”.
Виходячи з розгляду та аналізу тендерної документації Учасника ТОВ “ПРОДИНФО” маються наступні суттєві недоліки та невідповідності:
1. В експлуатаційному дозволі № 05-21-52 від 30 вересня 2016 року. Вказане наступне місцезнаходження: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 7б, оф. 34/1. В Акті №78 від 19 листопада 2019 року, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин вказане інше місцезнаходження: 87537, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Громової, буд. 63, оф. 2, виходячи з цього, Акт №78 від 19 листопада 2019 року не має юридичної сили, оскільки не відповідає зареєстрованій адресі експлуатаційного дозволу № 05-21-52 від 30 вересня 2016 року.
2. В Акті №78 від 19 листопада 2019 року, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відсутня адреса потужності оператору ринку в супереч вимогам тендерної документації Замовника.
3. Недоліки в договорі про надання послуг № 7/д від 28 грудня 2018 року відсутній другий аркуш.
4. Недоліки в договорі про надання послуг № 7/д від 28 грудня 2018 року відсутні завірені копії документів, що підтверджують проведення дезінфекційних робот (дезінсекція/дератизація), а надані учасником ТОВ “ПРОДИНФО” нарядів на проведення робіт з дезінсекції та дератизації не є підтверджуючими документами проведення цих робіт, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника.
5. Акт №78 від 19 листопада 2019 року, який складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин завірений підписом камірника ТОВ “ПРОДИНФО” Зайцевої Н.І., як уповноваженої особи. Однак учасником не додано жодного документа, який би наділяв правом підпису Зайцеву Н.І.
6. Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у ТОВ “ПРОДИНФО” вказане місцезнаходження юридичної особи за адресою: 87534, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Громової, буд. 63, оф.2. Аналізуючи договор №2/39/А оренди нежитлових приміщень вказана інша юридична та поштова адреса: 87500, Донецька боласть, м. Маріуполь, вул. Казанцева, буд. 7-б, оф.34/1, однак у Учасника відсутня додаткова угода про зміну юридичної адреси, що є порушенням вимог п.8 ч. 8.3. договору №2/39/А оренди нежитлових приміщень від 5 січня 2015 року “Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну в 10 денний строк, а у разі неповідомлення несуть ризик настання, пов’язаних з цим несприятливих наслідків ”.
7. В сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.61-19 в Реєстрі Органу з сертифікації систем управління зареєстровано 13 вересня 2019., дійсного до 12 вересня 2022р., вказана адреса місця провадження діяльності м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Заорізьке шосе б/н. Учасник ТОВ “ПРОДИНФО” не надав Договір оренди за вказаною адресою, а оскільки вулиця не має номера, це ставить під сумнів існування міста провадження діяльності, а також юридичну силу сертифіката. Тому що, відповідно до ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Відповідно до п.4 ст. 263 Реквізитами адреси є: абз. 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); абз. 8) номер об’єкта (будинку, будівлі, споруди); абз 9) номер корпусу - для об’єктів, які складаються з декількох корпусів; абз.10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна (за наявності). В такому разі, вказану адресу: Запорізьке шосе б/н, м. Маріуполь, 87512, Україна, в сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.61-19 просто неможливо ідентифікувати.
Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що рішення засідання тендерного комітету №115 від 16.12.2019р. Слов’янського психоневрологічного інтернату було прийняте неправомірно, та з порушенням вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник не об’єктивно оцінив і розглянув тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ПРОДИНФО”, не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів та всупереч власних вимог не відхилив тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2019 18:38
Вирішення:
Відповідь на скаргу ТОВ "Екоіллічпродукт"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2019 09:42
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом не прийняте рішення по Учаснику ТОВ "ПРОДИНФО", тому Ваше оскарження начебто прийнятого Замовником рішення не є зрозумілим.
Вимога
Є відповідь
Оскарження кваліфікації пропозиції Учасника ТОВ "Екоіллічпродукт"
Номер:
fa343d21c95145d5bb573f9125b3077a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-001973-c.b1
Назва:
Оскарження кваліфікації пропозиції Учасника ТОВ "Екоіллічпродукт"
Вимога:
ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут.
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства.
Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії).
Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР.
Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації.
**Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків.
Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано сканований оригіналу експлуатаційний дозвіл № 05-21-30 МР від 17.09.2010 р. на власні потужності, що є дійсним та дозволяє здійснювати діяльність з виробництва, переробки, зберігання та реалізації харчових продуктів. Щодо даного питання наявний лист-роз’яснення від ГУ Держспоживслужби від 16.12.2019 №20.01-15/1226.
ТОВ «Еоіллічпродукт» у складі тендерної пропозиції надав документи щодо змісту обов’язкових процедур згідно вимог тендерної документації. Водночас при оприлюдненні пропозиції до складу тендерної документації через технічну помилку додано файл, що містить неповну інформацію щодо змісту обов’язкових процедур. Тому просимо не долучати «Д2.15.4 Зміст процедур.pdf» до розгляду.
ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій.
Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту.
У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано гарантійний лист щодо належного виконання аналогічних договорів.
Дію зазначеного у протоколі договору №1150/1554 від 02.01.2018р. (закупівля UA-2017-12-05-001765-c) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №2 від 27.06.2018р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Товар поставлено у строки та згідно заявок. Звертаємо увагу Замовника, що строк дії зазначеного договору – до 30.06.2018р., тобто за три дні до закінчення терміну дії договору КДНЗ «Ясла-садок №150 «Родзинка» ММР Донецької області» прийнято рішення про розірвання договору та зменшення кількості товару за договором до кількості фактично поставленої продукції. Інформація, вказана Замовником при заповненні електроних форм майданчику («Поставщик не может поставлять товар по такой цене») не відповідає причинам припинення дії договору №1150/1554 від 02.01.2018.
Дію зазначеного у протоколі договору №80 від 17.04.2019р. (закупівля UA-2019-03-15-000344-a) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.08.2019р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Тією ж додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору, що є правом Замовника. ТОВ «Екоіллічпродукт» при виконанні договірних зобов’язань не порушував умов контракту.
ВИМАГАЄМО:
Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №115 від 16.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-22-001973-с «Сирні продукти».
Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист №20.01-15_1226 _від 16.12.2019.pdf 23.12.2019 16:05
Дата подачі:
23.12.2019 16:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ "Екоіллічпродукт"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2019 09:42
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! В протоколі розгляду Вашої пропозиції детально описані причини відхилення. До того ж, тендерним комітетом прийняте рішення про відміну зазначених торгів.