• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло»

Торги не відбулися

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2019 16:15 - 03.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0daf8c062777452081a764ed5dc97019
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-003108-b.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2020 22:36
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2020 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати настанови АМКУ
Автор: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Юрій Вітренко +380993146172 vetrenko.up@meta.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 0401929374894de1993c68e51225f4f0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-003108-b.b2
Назва: Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Неправомірне відхилення пропозиції
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2020 22:46
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2020 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати настанови АМКУ
Автор: ТОВ "Екоіллічпродукт", Мария Гвоздикова +380948823825 ekomilk37@gmail.com http://azovproduct.com/
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: 541e088d53a34602a53c17b3b7b5bac7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-003108-b.b4
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
При розгляді та аналізу питання щодо предмету закупівлі ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло» було визначено переможця - Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛІБРА-ГРУП”. Засідання тендерного комітету зробило висновок що: “учасником надано документи у повному обсязі, належним чином підтверджені всі кваліфікаційні критерії, запропонована учасником продукція в ціновій пропозиції відповідає всім технічним, якісним та кількісним характеристиками, що було передбачено в технічному завданні документації, будь-які підстави для відхилення пропозиції (дискваліфікації) відсутні. Ціна пропозиції 477 900 грн. (Чотириста сімдесят сім тисяч дев’ятсот гривень) з ПДВ. Враховуючи викладене, запропонувала учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ“ЛІБРА-ГРУП” визнати переможцем з даної закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю”. ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не погоджується з вищевказаним рішенням, тому що тендерний комітет не зауважив суттєві невідповідності та недоліки щодо поданої технічної документації учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, а саме: 1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця абз. 4 пункту 13.2. Додатку 2 тендерної документації: ненадання наказу про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Відповідно до абз. 4 п. 13.2. Додатку згідно з п.1 та п.2 частини другої ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати завірені Учасником копії наказів про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог ЗУ №71/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. У складі тендерної пропозиції ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” були надані завірені копії наказів: 1) №1/ІСУ від 22 липня 2019 року “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким призначено представника керівництва з якості/керівника групи НАССР та групу НАССР, яка відповідна за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві; 2) №7/ІСУ від 13 серпня 2019 року “Про внесення змін до наказу №1/ІСУ від 22.07.2019р. “Про розробку та впровадження інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів (ІСУ), яким змінено склад групи НАССР, яка відповідала за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві”. Тобто, надані у складі тендерної пропозиції накази якими призначено осіб, відповідальних за розробку і впровадження системи НАССР на підприємстві. Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання наказу про призначення осіб, відповідальних за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Окрім того, згідно вимог тендерної документації зазначені вище накази необхідно надати згідно вимог ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Відповідно до п. 2 частини 2 ст. 20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Таким чином, навіть законодавець розмежовує поняття розроблення, впровадження (введення в дію) та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Враховуючи вищевикладене, в складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів. Виходячи з цього, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця абз. 5 п. 13.2. Додатку 2 тендерної документації: ненадання документів, які підтверджують що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”. Згідно з п. 1 та п.2 ч. другої ст.20 ЗУ №771/97 “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” зі змінами, Учасник повинен надати скановані з оригіналів документи, які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами стандарту ISO 22000:2018 “Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”, який (які) є відповідальним (-ми) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів, з наданням завірених Учасником копій документів про акредитацію установи, яка проводила підготовку особи (осіб) та підвищення його (їх) кваліфікації. У разі відсутності такої акредитації в установі, яка проводила підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає скановану з оригіналу довідку установи (в довільній формі), за підписом керівника цієї установи та скріпленої печаткою, щодо наявності фахівця з досвідом роботи за даним напрямком, котрий проводив підготовку та підвищення кваліфікації особи (осіб) щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР. Також, згідно аналізу поданої документації Учасника ТОВ “ЛІБРА-ГРУП”, маються важливі зауваження, а саме: В сертифікаті № MQ/80033.СУБХП.66-19 в Реєстрі Органу з сертифікації систем управління зареєстровано 18 листопада 2019., дійсного до 17 листопада 2022р., вказана адреса місця провадження діяльності м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н. Учасник ТОВ “ЛІБРА-ГРУП” не надав Договір оренди за вказаною адресою, а оскільки вулиця не має номера, це ставить під сумнів існування міста провадження діяльності, а також юридичну силу сертифіката. Тому що, відповідно до ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості. Відповідно до п.4 ст. 263 Реквізитами адреси є: абз. 7) назва вулиці, площі, майдану, шосе, проспекту, бульвару, алеї, провулку, узвозу тощо (далі - вулиця) (за наявності); абз. 8) номер об’єкта (будинку, будівлі, споруди); абз 9) номер корпусу - для об’єктів, які складаються з декількох корпусів; абз.10) номер квартири, гаражного боксу, машиномісця, іншого житлового та нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна (за наявності). Відсутній Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, за адресою м. Маріуполь, Донецька обл., 87512, Україна, Запорізьке шосе б/н. В такому разі, виходячи з ЗУ “Про регулювання містобудівної діяльності ” п.1 ст. 263 значиться: Адресою об’єкта нерухомого майна (далі - адреса) є унікальна структурована сукупність реквізитів, що використовуються для ідентифікації об’єкта та визначення місця його розташування на місцевості.) Тобто вказану адресу: Запорізьке шосе б/н, м. Маріуполь, 87512, Україна в звіті №16-13/270 просто неможливо ідентифікувати. В Акті №75 від 13 листопада 2019 р., складеного за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відсутня адреса потужності оператору ринку. Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” вважає, що рішення засідання тендерного комітету №93 від 13 грудня 2019 року Білецького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів було прийняте неправомірно, та з порушенням вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію Переможця, не звернув увагу на суттєву невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив переможцем пропозицію ТОВ “ЛБРА-ГРУП”, хоча повинен був відхилити таку пропозицію відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: f8bd8eba14714280bd585359df9f61ac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-003108-b.b1
Назва: Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ТОВ «Екоіллічпродукт» надано завірену копію розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Статут. Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «Екоіллічпродукт» є насамперед виробником продукції, а не дистриб’ютором, як інші учасники закупівлі. Основним видом економічної діяльності є перероблення молока, виробництво масла та сиру (10.51). Інші види діяльності, в тому числі роздрібна торгівля молочними продуктами, перевезення вантажів, послуги щодо складування та зберігання тощо, відображені в Статуті товариства. Згідно з ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 ГКУ суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок міститься і у ст. 3 ЦКУ. У ст. 91 ЦКУ зазначено, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то юридична особа має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії). Як наслідок, суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь-який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, незалежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР. Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться у ЄДР. Головне призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, фізичних осіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010**). А сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. **Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 р. № 457. Код КВЕД не створює прав чи обов’язків для підприємств і організацій і не спричинює жодних правових наслідків. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу). Так, наприклад, у п. 3.8 постанови пленуму ВГСУ від 29.05.2013 р. № 11 прямо зазначено, що цивільна правоздатність юридичної особи, за загальним правилом, є універсальною, тобто відповідна особа здатна мати такі ж громадянські права та обов’язки, як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати тільки людині (ч. 1 ст. 91 ЦКУ). А відтак ВГСУ вважає, що юридична особа має право вчиняти будь-які не заборонені законом правочини. Тому сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними, зокрема і отримання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) на види діяльності, не відображені у Витягу, але наявні у Статуті. ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” заперечує проти зауваження щодо права підпису Мізгуновій О.П. договорів та угод, оскільки порушення чинного законодавства зі сторони товариства не було. Відповідно до ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” на підставі ст. 6 п.1 аб.1 “Учасники товариства зобов’язані дотримуватися статуту”. Відповідно до цієї норми закону, Статут товариства регулює всі види та сфери господарської діяльності, та містить в собі перелік осіб, які мають право на вчинення певних дій. Повноваження щодо укладання та підпису угод/договорів та інших документів надано директору ще у першій редакції Статуту (затвердженої протоколом Загальних зборів учасників №1 від 10.06.2010р.), зокрема у п.6.19, та залишались незмінними у кожній наступній затвердженій редакції Статуту. У Статуті ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, затвердженому 22.04.2019року (остання редакція), повноваження директора визначені у розділі 9, зокрема на здійснення правочинів, укладення угод та юридичних актів, підписання договорів, контрактів та ін. документів згідно чинного законодавства. Водночас обмеження на підписання договорів/угод згідно ЗУ “Про товариства з обмеженою відповідальністю” та Статуту накладаються на значний правочин (вартість якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу). Згідно балансу (звіт про фінансовий стан) товариства станом 01.10.2019р. вартість чистих активів товариства складає 126 631 000,00 грн. (сто двадцять шість мільйонів шістсот тридцять одна тисяча гривень.) Ціна поданої тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, отже для ТОВ «Екоіллічпродукт» це не є значним правочином, та не встановлює обмеження повноважень директора, встановлених Статутом. ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надано гарантійний лист щодо належного виконання аналогічних договорів. Дію зазначеного у протоколі договору №1150/1553 від 02.01.2018р. (закупівля UA-2017-12-05-001849-c) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №2 від 27.06.2018р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Товар поставлено у строки та згідно заявок. Звертаємо увагу Замовника, що строк дії зазначеного договору – до 30.06.2018р., тобто за три дні до закінчення терміну дії договору КДНЗ «Ясла-садок №150 «Родзинка» ММР Донецької області» прийнято рішення про розірвання договору та зменшення кількості товару за договором до кількості фактично поставленої продукції. Інформація, вказана Замовником при заповненні електроних форм майданчику («Поставщик не может поставлять товар по такой цене») не відповідає причинам припинення дії договору №1150/1554 від 02.01.2018. Дію зазначеного у протоколі договору №74 від 05.04.2019р. (закупівля UA-2019-03-12-001413-a) припинено достроково шляхом укладання додаткової угоди №1 від 15.08.2019р. за взаємною згодою сторін, що передбачено умовами договору. Тією ж додатковою угодою зменшено обсяг закупівлі та суму договору, що є правом Замовника. ТОВ «Екоіллічпродукт» при виконанні договірних зобов’язань не порушував умов контракту. Щодо наданих документи щодо змісту обов’язкових процедур, програм-передумов повідомляємо наступне. 3. Учасник має діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації 07.12.2018р. № 8О108.СУБХП.045-18 (дійсний до 06.12.2021р.). Сертифікат виданий Органом з сертифікації “Міжнародні стандарти і системи” ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”, Україна, 61072 м. Харків, просп. Науки, 43, оф. 3-1, код ЄДРПОУ 34953219 (атестат про акредитацію Національного агентства з акредитації України № 8О108 від 20.02.2019р. та дійсний до 19.02.2022р.) на підставі результатів перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів. Цим сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання та транспортування молока, вершків, масла вершкового, сиру, сиркових виробів, сироватки, продуктів кисломолочних, молока незбираного згущеного з цукром, вод питних та напоїв безалкогольних згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”. У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав: - довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007; - сканований з оригіналу документ, про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю (Звіт від 02.10.2019р. з наглядового аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” на відповідність ДСТУ ISO 22000:2007 “Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”); - скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч процедура П-8.5.4 “Отримання, зберігання та транспортування готової продукції”; - реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг транспортування, зберігання за останні 6 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме: • Журнал “Здоров’я. Гараж” ПП-02. Ф13.7 • Журнал контролю температури у кузові машина при завантаженні молочної продукції П-7.3 Ф.10 • Журнал “Здоров’я. Експедиція” ПП-02.Ф13.6 • Журнал “Контроль температури готової продукції перед відвантаженням” П-7.3 Ф.07 • Журнал “Мийка та дезінфекція спецавтотранспорту” ПП-03.Ф.01 • Журнал “Температура та вологість в камері готової продукції” П-7.3. Ф11. 2. У Учасника відсутня сертифікована система на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями. У цьому випадку, згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав: - довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур та програм -передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007; - скановані з оригіналів документи, щодо змісту обов’язкових процедур та програм-передумов, які вимагаються стандартом ISO 22000:2007 (згідно з Довідкою), у т.ч. процедура П-8.5.5 “Продажі”; - реєстраційні записи (сканкопії) щодо послуг торгівлі (розповсюдження) за останні 9 місяців відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, а саме: • оборотно-сальдові відомості за останні 9 місяців. 3. Згідно з вимогами тендерної документації Учасник надав реєстраційні записи лише стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, зберігання. 4. Надані документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника. Вважаємо, що підстав для відхилення наданої Учасником пропозиції немає. ВИМАГАЄМО: Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» (протокол №93 від 13.12.2019р.), опублікований до закупівлі UA-2019-11-22-003108-b ДК: 021:2015 – 15530000-2 – «Вершкове масло» Провести повторний розгляд пропозиції на відповідність умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.